Loading...
nl

Pain or Love.

Tinne
Tinne feb 13 '11
Wat ik altijd onthou in zulke situatie's is " liefde gaat nooit weg"..
En als ik dacht en voelde dat de liefde wel wegging, komt omdat ik Liefde koppelde aan personen.
Als een van die personen dan weg gaan of hun eigen weggaat, of ik ga weg of m'n eigen weg, dan leek het of die liefde ook weg gaat.
Toen ik ontdekte dat LIEFDE een STROOM is, en dat liefde er altijd is, dan merkte dat ik Liefde Ben en dat Liefde door me heen stroomt en dat het niet verdwijnt wanneer er iemand weggaat, want liefde is altijd aanwezig.
admin
admin feb 13 '11
Jaaaaa liefde is er altijd en overal, vroeger dacht ik hoe kan dat nou de meeste mensen kunnen iemand loslaten en gaan die persoon haten of zijn boos teleurgesteld enz

Bij mij werkt het heel anders, ik voel altijd nog steeds liefde en verbondenheid...raar heh

Wat ik ook zo gek vind dat is dat ik altijd gewoon de weg open heb mensen kunnen zo weer besluiten om terug te keren en weer verder te gaan , dan ben ik echt gewoon vergeten, het waarom, en wat er was....
Terwijl die ander nog met dingen zit en ik het echt niet meer weet...
Ik voel me altijd loyaal en iedereen mag er zijn zoals hij is, ik verwacht niets, en vind het prettig als iedereen zijn weg gaat zonder zich verplicht te voelen.
Sommigge mensen vinden dat je vriendschap moet verdienen, ik voel dit niet zo het is een geschenk van mij voor iedereen...die deze vorm kan begrijpen en voelen in zichzelf
Tinne
Tinne feb 13 '11
Dank je Ajada, ik herken mezelf in wat je schrijft.
Uiteindelijk - ik zeg misschien iets revolutionair - bestaat er niet zoiets als vriendschap, wanneer liefde stroom is Liefde aanwezig voor elke mens.
Het is inderdaad niet-gebonden aan een vorm! Vriendschap is hetzelffde als " het in vorm gieten "..
en de openheid waardoor liefde stroomt onder mensen is een vrijheid.
Ik hou van iedereen, en ik weet dat jij dat gevoel ook hebt.
admin
admin feb 13 '11
knufffff Tinne ik ben zo blij met je woorden wat een wauwwwww gevoel van herkenning, doe weer ff en dansje met je.
Ik word hier nou gewoon zo blij van...smille van oor tot oor
Tinne
Tinne feb 13 '11
*Zoen* grin
admin
admin feb 13 '11
ff huggies met Tinne
Vari
Vari feb 13 '11
Wel weet je, ... Ik herken me wel in hetgeen jullie zeggen. Ik ervaar het infeite ook wel een beetje zo. Ik laat de mensen altijd terugkomen. No matter what happened. Ik weet meestal wel nog het waarom en het waar, ... maar ik kan gerust terug verder gaan zonder terug in oude discussies te hervallen. Iedereen is belangrijk in z'n eigenheid; iedereen reageert anders; je kunt niemand in een keurslijf stoppen. Eens je dit geaccepteerd hebt is het veel eenvoudiger.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki