Loading...
nl

Beste fotolezers, wie wil mijn fotos lezen?

Vita
Vita dec 31 '10
Ik heb 3 fotos toegevoegd, voor de variatie. ik heb ze net gemaakt, lekker actueel.

ben ook benieuwd naar de eventuele info over de foto waar ik 100%, met hele lichaam, op sta.

schrijf alles, lekker vrijuit. alle woorden zal ik hartelijk ontvangen.

dank je (jullie) wel

warme groet

arnold
Delen:
Vita
Vita dec 31 '10
warme groeten, Arnold
Lin
Lin jan 1 '11
Hoi Arnold
Het eerste wat me direct in je aanspreekt is de warmte en openheid die je meebrengt. Mensen lijken ook geen moeite met je te hebben om makkelijk een gesprek met je aan te knopen.
Je hebt veel geduld en word soms overrompeld als een ander in je omgeving uit zijn/haar slof schiet.
Met ruzies kan je niks en loopt liever een blokje om , omdan weer een gesprek te kunnen voeren.

Heb bij jou sterk het gevoel alsof je pubertijd (zoals zovelen) maar voor jou heel specifiek een hele zware ploetertijd is geweest. Ik voel ook een bepaalde onhandigheid in de tijd dat je ging groeien en de bewegingen van je armen en benen niet onder controle kon krijgen.

Nu voel ik een bepaalde rust bij je , zekerheid van jezelf en goed met woorden om kan gaan.

Gevoeligheid zowel aards als spiritueel heb je veel intebrengen.
Al word je in twijfel getrokken door je omgeving, blijf vooral bij jezelf en vertrouw op je intuitie.

Wil het hier bij laten en ben benieuwd naar je reactie

Liefs Lin
Vita
Vita jan 4 '11
Hi Lin,
hartstikke bedankt voor je reactie. Het makkelijk met mensen omgaang herken ik direct, ruzies, inderdaad, kan ik weinig mee, behalve dat ik luister mocht ik het idee hebben dat dit zou kunnen helpen.

in mn pubertijd heb ik veel gestotterd, (ook daarvoor), en voelde me daardoor erg onzeker. Ik heb hier vaak erg over in gezeten. Ook heb ik vele andere paden bewandeld in mn pubertijd dan mijn eigen, hoewel dit mogelijk deel was van de ontdekking dat weet ik niet.

de onhandigheid die je noemt, is nieuw voor me. wel interessant, krijg je door rond welke leeftijd dit was? grappig is dat ik het idee heb dat ik motorisch juist sterk ben: altijd veel gesport. en leer redelijk snel, afhankelijk met wie vergeleken wordt. Wel heb ik erg soepele gewrichten die me af en toe afremmen....krijg je daarover iets binnen?


rust is inderdaad hoe ik me voel. zeker ook, hoewel het stotterjongetje af en toe nog om de hoek komt kijken (nu wel weer tijdje geleden ;-) Ik dicht graag, en schrijf ook graag. Nu waarschijnlijk al veel getypt. haha.

in twijfel getrokken door mn omgeving, ja grappig, ik zou mijn omgeving er op na slaan en later reageren. Ik kan het me goed voorstellen, maar heb geen specifieke voorbeelden hiervan.

intuitie, ja die heb ik een aantal keren afgelopen jaar niet gevolgd, met als bonus een burnout, waarvan ik nog aan het herstellen ben. mede daarom goed om het hierbij te laten.

warme groet,
Arnold
Lin
Lin jan 5 '11
Origineel bericht van: Vita
Hi Lin,
hartstikke bedankt voor je reactie. Het makkelijk met mensen omgaang herken ik direct, ruzies, inderdaad, kan ik weinig mee, behalve dat ik luister mocht ik het idee hebben dat dit zou kunnen helpen.

in mn pubertijd heb ik veel gestotterd, (ook daarvoor), en voelde me daardoor erg onzeker. Ik heb hier vaak erg over in gezeten. Ook heb ik vele andere paden bewandeld in mn pubertijd dan mijn eigen, hoewel dit mogelijk deel was van de ontdekking dat weet ik niet.

de onhandigheid die je noemt, is nieuw voor me. wel interessant, krijg je door rond welke leeftijd dit was? Een jaar of 14,de onhandigheid door dat je ledematen groter groeien, het niet door hebt en veel stoot en botst aan dingen. Ook heb ik het gevoel dat je nek en je rug vooral in die tijd gevoeliger waren. grappig is dat ik het idee heb dat ik motorisch juist sterk ben: altijd veel gesport. en leer redelijk snel, afhankelijk met wie vergeleken wordt. Wel heb ik erg soepele gewrichten die me af en toe afremmen....krijg je daarover iets binnen? in de zin van slangenmens ? in die soepelheid ? want dat kan enige lich. problemen veroorzaken.


rust is inderdaad hoe ik me voel. zeker ook, hoewel het stotterjongetje af en toe nog om de hoek komt kijken (nu wel weer tijdje geleden ;-) Ik dicht graag, en schrijf ook graag. Nu waarschijnlijk al veel getypt. haha.

in twijfel getrokken door mn omgeving, ja grappig, ik zou mijn omgeving er op na slaan en later reageren. Ik kan het me goed voorstellen, maar heb geen specifieke voorbeelden hiervan.

intuitie, ja die heb ik een aantal keren afgelopen jaar niet gevolgd, met als bonus een burnout, waarvan ik nog aan het herstellen ben. mede daarom goed om het hierbij te laten.

warme groet,
Arnold


thnks voor je reactie. Ben benieuwd naar je reactie wat ik in het rood heb geschreven
Liefs Lin
Sundance
Sundance jan 6 '11
wat ik zie is een jongeman met veel vrouwelijke energie...prachtig. zo mooi, zo zacht 'kwetsbaar', daar zit jouw kracht.
veel yin-energie. blijf zoveel mogelijk bij jezelf, blijf jezelf. laat je in niets intimideren door het te veel aan mannelijke energie in je omveld. die tijden zijn voorbij dat (een man)iemand daar aan moet voldoen, al trekken ze (werk?) nog zo aan jou, niet doen, geen maskers, blijf jezelf.
laat me raden wink, je vrouw/vriendin is gesmolten voor jouw mooie glimlach en glinsterende ogen en de manier waarop je haar omarmd(e)? smile
Je hebt een warm hart, hart van goud, dat voel ik, het gaat dwars door de pc heen.
kort stukje smile
byebye xxx
admin
admin jan 9 '11
Lieve Arnold,

Het eerste beeld wat ik van je kreeg was het beeld van je ziel, een ziel die krachtig uitstraalt naar jou, er is veel energie in je ziel, ik zie ook dat er heel veel nog niet aangesproken is van deze energie, in je leven nu ik zie dat je je als kind heel veel hebt aangepast en een beetje in de verdrukking bent geweest door andere personen je heb je klein gemaakt en werd door hun energie overspoelt overheerst.
In jezelf zit een speelsheid die eruit wil ik zie dat je door middel van dit speelse kind, meer ruimte kan creeren voor jezelf.

Het zal je sterker maken door je ondeugende energie naar boven te laten komen, blijf alles met humor benaderen het zal je rust en vitaliteit brengen, wees kind met de kinderen en geniet ervan, neem het leven niet te serieus, dan word alles luchtig en creeer je de juiste balans voor jezelf.

Als ik denk aan welk dier je het beste omschrijft dan zie ik een speels aapje voor me, deze kenmerken kunnen je helpen om jezelf te zijn.
Het is tevens het dier wat bij je past.

Dit is wat er nu bovenkomt in mij, leef je eigen leven vanuit je speelsheid en probeer niet te leven zoals het een ander goed uitkomt maar kies hierin voor jezelf.

liefs van Ajada
Vita
Vita jan 12 '11
Lin hier mijn tweede reactie.

Ik heb even nagedacht over de periode toen ik 14 was, maar er zijn niet direct dingen waar ik me van bewust ben die me te binnen schieten en een link hebben met stoten/botsen. Ik had wel andere dingen niet echt door ;-)

Slangenmens niet, tenminste als ik de slangenmensen beelden voor me haal, zie ik mezelf niet in hen. Wel hypermobiliteit.
Vita
Vita jan 12 '11
Hi Sundance
bedankt voor je reactie.
Ik me bewust van mn vrouwelijke kant,leuk dat je dat opmerkt.

mocht er meer binnenkomen, schrijf gerust.

warme groet,
Arnold
Vita
Vita jan 12 '11
Hi Ajada,

het kind, mooi, ik zal verder gaan met spelen, en nog speelser spelen met het leven, en het leven met mij. mooi verhaal.

luchtigheid, hmmm, ook een goede. hoewel ik de relativiteit van het leven denk te beseffen, kan ik veel dingen luchtiger benaderen denk ik, en meer humor (gaf me op de basisschool enig zelfvertrouwen; als ik merkte dat er gelachen werd om wat ik zei/deed).

Denk je dat ik de niet aangesproken ziels-energie deels aangesproken wordt door ondeugende energie, speelheid, kind-zijn, luchtigheid?

bedankt voor je reactie.
Sundance
Sundance jan 13 '11
Origineel bericht van: Vita
Hi Sundance
bedankt voor je reactie.
Ik me bewust van mn vrouwelijke kant,leuk dat je dat opmerkt.

mocht er meer binnenkomen, schrijf gerust.

warme groet,
Arnold

Leuk!
Ik had me niet echt ingesteld op jou, het spatte gewoon van je foto af.:)
Als ik binnenkort wat meer tijd heb voor echt fotolezen dan kom ik hier wel weer binnenwippen.
warme groet terug,
Sundance
Serenity
Serenity jan 13 '11
Hoi Hoi ik lees geen foto's ik kijk en krijg een indruk deze typ ik op en wat in mij opkomt typ ik ook op..^^

Goed hier komt die:
Ik zie een lieve man 1die gevoelig is maar ook streng zijn mannetje kan staan.
Jij hebt mensen door en als ze fucken met jouw dan laat je dat merken ook, -de verontwaardigend dat ze uberhoud met je fucken, bah!!-
Ik zie een zekere onzekerheid en dat mag dat heeft iedereen wil niet zegen dat je daardoor minder man bent omdat je nu eenmaal wat gevoeliger bent.
Gevoeliger wil zeggen dat je meer een gevoelens mens bent en dat maakt jouw een sterke man vind ik.
Da's een goede eigenschap waar je veel je voordeel uit kan halen.
Ik zag een box op de achtergrond je lijkt mij een leuke lieve vader die lekker veel onderneemt met z'n kind ook op het gebied van de natuur.
Ik zag een schuifpui, heb je een tuin?
Ik zie ook een mooie plant op de achtergrond .
Is het misschien leuk om je kind op de scouting te zetten waneer het groter word?
Ik denk dat je je kind de insecten en diertjes en planten gaat laten zien en ik zag boeken en een mooie foto aan de muur hangen.
Je bent geleerd en vind het leuk om uitgedaagd te worden zodat het je interesse aanwoekert en je gepassioneerd en gedetailleerd op onderzoek kan gaan.
Vandaar de natuur en de insecten en beestjes en plantjes.
Door te observeren zie je dat de natuur veel meer bied dan een gemiddeld persoon dat ziet, dat komt door je oog voor detail!!
En je waardeert het daardoor meer je ziet waarschijnlijk de functie van dat al.
En die kennis kan je gefascineerd doorgeven aan je kind. ^^

Sorry, ik denk dat je communicatie technieken iets soepeler kan waardoor je eerder je grens kan aangeven. (hoe meer je dit oefent hoe soepeler en vloeiender het gaat..spreek uit ervaring.^^)
Waneer je optijd je grens aangeeft explodeer je niet waneer de stres teveel word...^^
Ook verhelp je kleine ergernissen te verkomen of soepel aan te geven dat je iets niet leuk vind.... dit vergt oefening.^^
Het hoeft niet de einde van de wereld te betekenen dus een drama ervan maken heeft niet veel nut voor het effect ervan...da's je ergernis die nu verholpen worden dat was je doel!!!

Nou dat was, dat was mijn indruk.
Liefs
admin
admin jan 13 '11
beste Vita,

Wat ik door kreeg heeft vooral te maken met je energieen en het is zo dat als je speelt en dan bedoel ik luchtig in het leven staat, er oude patronen weg vallen, er komt dan ruimte in je systeem voor nieuwe ervaringen, en je zet die oude patronen er mee om dus een soort van transformatie.

kun je dit begrijpen?

liefs Ajada
Lin
Lin jan 13 '11
Origineel bericht van: Vita
Lin hier mijn tweede reactie.

Ik heb even nagedacht over de periode toen ik 14 was, maar er zijn niet direct dingen waar ik me van bewust ben die me te binnen schieten en een link hebben met stoten/botsen. Ik had wel andere dingen niet echt door ;-)

Slangenmens niet, tenminste als ik de slangenmensen beelden voor me haal, zie ik mezelf niet in hen. Wel hypermobiliteit.


Hypermobiliteit das de woord die ik zocht ..
Dit word ook wel slangenmens genoemd (mijn collega en haar 2 dochters hebben het ook nl.)
Haar oudtste dochter gaat nog een stap verder en heeft het in al haar pezen waardoor ze met regelmaat niet meer kan lopen omdat het te pijnlijk is.

thnks voor je reactie.
Vita
Vita jan 15 '11
Beste Ajada,


Ja ik snap het zeer zeker.

Door je vraag 'kun je dit begrijpen?' denk ik een bepaalde terughoudendheid te voelen in 'mistieke','spirituele', voor enkele 'vage' woordkeuzes/zinskeuzes.

Natuurlijk weet ik niet of dit zo is, maar mocht dit zo zijn. Voel je vrij om dingen vrijuit/letterlijk zoals jij ze binnenkrijgt/verwoord op te schrijven. Het kan zijn dat ik dingen niet begrijp, maar deze zullen uiteindelijk vast hun plekje vinden.

Ik geloof dat we mogelijk dezelfde 'taal' spreken, mede daarom ben ik benieuwd naar je eventuele, overige inzichten.

Namaste
;-)
Vita
Vita jan 15 '11
bedankt voor je uitgebreide reactie Lily.
Serenity
Serenity jan 15 '11
Graag gedaan, had je er wat aan?
Ik ben nog aan het oefenen namelijk dus jouw reactie is voor mij erg belangrijk ;-)
admin
admin jan 16 '11
Hoi Vita,

Het is precies weergegeven zoals de energieen zich lieten vertalen door mijn eigen ik hier op aarde, dit is altijd zo namelijk, het komt binnen als een energie en met behulp van je gids en hoger zelf word het vertaald naar hetgeen ik opschrijf, dit is altijd origineel daarna filter ik niets, ik blijf overal van af.
Anders zou er een stukje zuiverheid wegvallen.
Probeer altijd mijn hoofd leeg te houden en hart ook.
Het begint in mijn hart en dan gaat het over naar mijn hoofd.
Ik weet niet hoe dit bij een ander ontstaat, maar zo is het bij mij.
Zelf zie ik het als een stukje mediumschap wat er dan is een talent wat ik gekregen heb van God, het is niet van mezelf maar van Hem, ik probeer ook zoveel mogelijk het gereedschap wat ik maar te leen heb te onderhouden, en te ontwikkelen.
Met het ontwikkelen bedoel ik mezelf leeg maken en schoon om de juiste energie te kunnen ontvangen.
Daarbij is het zo dat de gidsen het werk doen, uit mezelf gebeurd er niets.
Wel ben ik me ervan bewust dat het ook mijn verantwoording is om zo zuiver mogelijk te leven en te handelen, en te werken met behulp van Hem aan mezelf, hij vormt me, zoals er ook staat geschreven in de bijbel (Je bent een parel in mijn hand)weet je dat jij ook een Parel bent in zijn hand....

liefs Ajada
Vita
Vita jan 29 '11
eerlijk gezegd waren er voor mij geen nieuwe dingen bij. Het interpreteren van mensen/foto's situatie lukt me volgens mij ook redelijk. Maar wel leuk om je reactie te lezen.
Vita
Vita jan 29 '11
mooi geschreven, bedankt voor je toelichting

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki