Hoi allemaal,
Afgelopen dinsdag had ik een hele rare droom. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat voor een gevoel je hierbij krijgt:
Ik bevond me in een hele donkere ruimte, en zag dus niets maar ik wist dat er iets om me heen draaide. Eigenlijk wist ik dat het een geest was. Ik was daar niet zo gecharmeerd van, dus heb ik mijn krachten gebruikt om de geest weg te jagen. Ik was totaal niet bang voor het wezen, en voor het donker, maar mijn gevoel zei me dat het een kwade geest was. Het koste mij heel veel energie, maar het effect was dat het wat lichter om mij heen werd. Ik kreeg een soort van beeld van de geest, en het leek op een soort dolfijn van energie. Hij was geel en het leek wel op een soort van gouden wolk of daar leek het op, het kon in ieder geval zweven. Ik had het blijkbaar laten schrikken, want het ging meteen achteruit. Ik gebruikte al mijn energie en kracht om te zeggen dat ie weg moest blijven. Ik zag dus alleen dat wezen, en de rest was eigenlijk nog steeds zwart.
Wat ik me nog kan herinneren is dat ik helemaal geen lichaam had waarmee ik daar kon zijn. Ik zag dus geen armen of benen van mezelf.
Ik duwde het wezen wat verder weg, zodat deze een soort van tunneltje inging. Op de één of andere manier, kreeg ik het voor elkaar om een soort van glazen plaatje / plexiglas / ervoor te doen, zodat het niet meer bij me kon komen.
Op dat moment besefte ik me, dat ik eigenlijk gewoon aan het dromen was en ik wilde zien waar ik was. Dus ik dacht bij mezelf, maar wacht eens even, ik heb mijn ogen dicht, dus daarom is het donker. Ik doe mijn ogen open, en begin heel hard te lachen en roep, nou laat maar eens zien wat je nu echt bent. Ik kijk om me heen, en het lijkt op mijn slaapkamer, maar die is volledig verlicht in een soort van witte mist alsof het me beschermd. Ik zie alles heel onduidelijk en moet me echt concentreren wat ik nu precies zie. Ik weet dus ook niet of ik wakker ben, of dat ik slaap, maar zo zag het eruit.
Op dat moment zie ik dat het wezen door het plexiglas probeert heen te komen door er heel snel op af te "zwemmen". Ik jaag hem met al mijn kracht weg.
Op dat moment lijkt alles weer op een normale droom, en ben ik in een soort van gebouwtje. Het is een soort van chinees huisje, maar ik denk dat het een dolfinarium is. Ik loop dat huisje uit, en daar zit een vrouw achter de kassa, die ik gedag zeg. Volgens mij ben ik dan in een soort van jungle, en loop een stenen pad af. Ik kom bij een grasveld, en bedenk me ineens dat ik naar links moet. Ik kijk naar links en zie dat ik daar heen moet? Ik loop daar naartoe, en kom op een strand uit. Daar zijn veel meer mensen die allemaal staan. Ik zie ik mijn moeder die met een stunt vlieger aan het vliegeren is. Het gaat heel goed, totdat ie tegen de wind in gaat en in zee valt. Toen werd ik wakker. Dit alles gebeurde tussen 8:20 en 8:29 in de ochtend, zeg maar tijdens de snooze periode van mijn wekker.