Loading...
nl

kan iemand een foto van een hondje lezen?

browneyedsoul
browneyedsoul dec 30 '10
graag zou ik willen weten hoe dit hondje het maakt, hoe ze zich voelt en gewoon benieuwd wat jullie me kunnen vertellen over haar
ik weet niet hoe ik haar foto erbij kan plaatsen maar je kan het vinden onder browneyedsoul en dan dori.jpg in het foto album
Delen:
admin
admin jan 21 '11
duw deze ook even omhoog
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '11
Sorry maar ik kan geen dieren lezen. Misschien iemand anders?
wipi
wipi jul 26 '11
Beste browneyedsoul, ik weet niet of er iets van klopt maar ik krijg het volgende door van Dori:

Ik ben een beetje onderdanig en soms wat nerveus.
Het is alsof er achter op mijn kop een bultje of wratje o.i.d. zit, maar ik heb daar geen last van. Bij ons in de woonmaker brandt vaak een kachel, dat vind ik gezellig, ik hou wel van warmte, ben gauw een beetje rillerig. Ik voel dat er iets staat te gebeuren, dat we gaan verhuizen of zo en dat maakt me een beetje zenuwachtig.

Feedback welkom.
Maryssa
Maryssa jul 30 '11
*Deze hond is heel zenuwachtig en alert.

*Wil bij de mensen zijn om te zien wat er gebeurd. Vind alleen in een kamer zijn echt afschuwelijk.

*Ik krijg te horen dat hij/zij veel snuift, alsof er irritatie is van het neusslijmvlies aan het rechterneusgat vooral.

*Gevoelig linkeroor. Sowieso een diertje wat slecht tegen plotselinge geluiden kan maar linkeroor is hypergevoelig.

*Plekje in de nek aan de linkerkantbeneden het oor is gevoelig. Zat daar een teek? Of is de hond gestoken daar door bijvb mug?

*Ik krijg ook een gevoelige blaas te voelen. Vaak kleine plasjes doen en dan niet om territorium af te bakenen maar gewoon omdat de blaas gevoelig is.

Dat was mn reading tot zover. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
browneyedsoul
browneyedsoul mei 29 '13
hallo sorry voor de hele late reactie. de beschrijvingen kloppen wel. ik zou graag willen weten of ze gelukkig is? zou ze bij mij willen zijn?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki