Loading...
nl

oth door Ellen Rauh

karda
karda dec 30 '10
Ik kan me hier helemaal in vinden ik wil het jullie graag laten lezen.

Nieuwjaarsboodschap 2011
Welkom iedereen hier aanwezig, zichtbaar en onzichtbaar.

Het was een roerig jaar, 2010. Het jaar van de grote opruiming.
Vele mensen hebben hun waarheden bijgesteld. Vele mensen hebben zich ontdaan van waarheden die hen opgelegd werden of waren door maatschappijen, families, geloven of filosofieën. Vele mensen hebben zich vrijgevochten van belemmeringen, van frustraties. En vele mensen zijn uitgekomen bij zichzelf. Dat was niet altijd prettig, want wie ben je? Als zekerheden en houvasten wegvallen, wat blijft er dan over? Wij hadden het over de vierde dimensie – en het lijkt zo heerlijk om daar te vertoeven. Maar dan moet je wel accepteren dat je daar alleen kunt verblijven als je jezelf de vrijheid geeft om Niets te moeten zijn. Hoeveel mensen hebben zichzelf verplichtingen opgelegd of hebben toegestaan dat anderen hen verplichtingen oplegden om toch maar vooral niet zichzelf te zijn? Maar hoe ben je jezelf zonder strijd? Want als jouw eigen waarheid, als jouw 'jezelf zijn' ten koste gaat van anderen, waar ben je dan mee bezig? Het ging toch om saamhorigheid, het ging toch om vrede, het ging toch om liefde? Dat waren voor vele mensen de kapstokken om hun streven en hun normen en waardestelsel aan op te hangen. Maar wat bleef er overeind?


Vele geloven gingen wankelen omdat er duistere praktijken naar buiten kwamen die niets met geloven te maken hadden, maar die berust waren op een machtsstrijd of op een machtsstrijd van personen en niet op de basis van het geloof. Vele regeringen wankelen. En als je goed kijkt, is ook dit terug te brengen naar machtsstrijd van personen of partijen – niet meer om de massa te dienen maar om zichzelf te profileren. Dit alles kan niet meer onzichtbaar blijven. Het komt naar buiten. De maatschappij wordt steeds transparanter en eigenlijk verlangen we er misschien wel weer naar dat alles verborgen bleef, want toen 'leek het zo veilig' en 'toen leek het zo zeker'. Maar als alles transparanter wordt, kan de angst toenemen, kan de onzekerheid toenemen en de enige zekerheid waar jij of jullie op terug kunnen vallen, is de zekerheid van je eigen waarheid, is de zekerheid van jezelf zijn. Langetermijn statistieken blijken niet meer te kloppen. Het besef van tijd is vaak verloren. Vele mensen doen in korte tijd veel meer. Ze doen in een uur waar ze vroeger een week voor nodig hadden. Een loopbaan kan ineens op een toppunt komen zonder aanloop. Er gebeuren rare dingen. En ook de natuur doet mee. Steeds vaker is het weer onvoorspelbaar.

Dus lieve mensen, blijf bij jezelf, blijf bij je eigen waarheid, blijf bij je eigen gevoel, vind jouw weg, vind jouw prioriteiten en laat sociale verplichtingen nog tien of twintig procent van jouw activiteiten in beslag nemen, dan blijft er zeer veel tijd over voor jezelf. Maar wederom: wat doe je als je tijd hebt voor jezelf? Vele mensen vluchten in allerlei activiteiten – zogenaamd als sociale verplichtingen, zogenaamd omdat de maatschappij dat vraagt – maar eigenlijk vluchten ze voor zichzelf, om toch maar vooral niet de tijd te hebben om bij zichzelf uit te komen. Jezelf – wie ben jij? Vele mensen gingen een nieuwe balans vinden in zichzelf. Wie ben ik? Wat wil ik? Wat heb ik bij te dragen aan het grote geheel en aan mezelf? En vele mensen veranderden van richting, veranderden van koers, wars van wat alle anderen daar van dachten. Zij gingen hun weg en bevrijdden zich van allerlei vastgeroeste ideeën en familiepatronen of patronen die een maatschappij je oplegt, van 'zo hoort het en zo zal het gaan'.


Opstand, tegenstrijdigheden, zeer veel verschillende waarheden worden uitvergroot. En we kunnen je nu al melden dat het nog erger zal worden. En dat wil niet zeggen dat het slecht is. Ben dankbaar en blij dat allerlei waarheden uitvergroot worden, zodat ze toch vooral zichtbaar zijn – zodat elk mens de keuze heeft tussen verschillende waarheden. We kunnen je ook melden dat je nooit, als je eerlijk jezelf bent, nooit een ander tegen zal komen met exact dezelfde waarheid. Als je dat accepteert, geef je jezelf de vrijheid om je eigen waarheid bij jezelf te zoeken en niet bij een ander. Als jij de rust kunt hebben om bij jezelf te zijn, met jouw waarheid van dat moment dat jij voedt, heb je een ander niet meer nodig om jou te voeden. Dan ben jij dankbaar en tevreden met jezelf. Van daaruit ben je een grote meerwaarde voor iedereen, want je zult jouw waarheid niet opdringen. Je kunt jouw waarheid wel verkondigen maar enkel en alleen om het te ventileren. En zo zal het steeds meer mogelijk zijn dat mensen met allerlei verschillende waarheden een saamhorigheidsgevoel zullen ervaren. Vrijheid van zijn in verscheidenheid, omdat niemand zijn of haar waarheid opdringt aan de andere. Dat zou echte saamhorigheid zijn. We kunnen je melden lieve mensen dat dit gevoel van saamhorigheid steeds vaker voor zal komen, want iedereen die het ervaren heeft, is hongerig naar meer. Ze gaan op zoek naar een verscheidenheid van persoonlijkheden waar ze zichzelf bij kunnen zijn – en het is zeer besmettelijk. Het grote voordeel hiervan, van deze vrijheidsstrijders, van deze bruggenbouwers, is dat ze alleen nog strijden tegen zichzelf, tegen hun waarheden die hen blokkeren en daardoor niet meer de strijd aan hoeven te gaan met anderen. Mensen die dat nog wel doen, zullen mild en met begrip en liefdevol – indien mogelijk – geaccepteerd worden.

Bereid je dus voor op uitvergrote waarheden die de jouwe niet zijn. In plaats van ertegen te vechten, ben dankbaar met jezelf en probeer niet jouw normen en waarden en jouw waarheid op te leggen aan anderen. Het zal een wisselwerking hebben, waardoor steeds meer mensen het nutteloze gaan inzien van strijd om een bepaalde waarheid. En als je kijkt naar de wereld op dit moment, is het heel vaak terug te brengen naar het opdringen van een waarheid naar anderen. Probeer dus vrij te zijn in jezelf en zo vrijheid van zijn uit te stralen en mensen te besmetten. Elk van jullie is zeer besmettelijk voor velen. Besef het maar!


En zo glijden jullie 2011 in, het jaar van nog meer veranderingen. Want alles gaat nog sneller en steeds sneller. Vijfdimensionaal denken zal steeds normaler worden. Fijngevoeligheid en balans in jezelf zal nog belangrijker worden. Het is jouw navigatiesysteem, niet opgelegd door anderen maar doordat je in lijn bent met jezelf en jouw hogere verbindingen.

Vele uitvindingen zullen de mensheid verblijden. Maar iedereen die zo graag de zekerheden vasthoudt, zal er niet blij mee zijn. Zij gaan wankelen en hun normen en waardestelsel, hun fundament van Zijn, gaat wankelen. Tegelijkertijd zullen alle vernieuwers, alle bruggenbouwers, zich steeds meer thuis gaan voelen in deze snelle veranderingen, want ze zijn gewend om flexibel te zijn, om in het nu te leven en ze zijn er aan gewend om anders te zijn.

Wij willen nogmaals terugkomen op 'jezelf zijn'. Vele vormen van eenzaamheid zijn het gevolg van niet blij zijn met jezelf. Vele mensen voelen zich eenzaam – eenzaam omdat ze alleen zijn, eenzaam in een relatie, eenzaam in een familie, eenzaam tussen collega's.

Lieve mensen, ben dankbaar als je door golven van eenzaamheid gaat. Want het is de enige manier om bij jezelf uit te komen. Jij en jezelf, hebben jullie het goed met elkaar? Richt jij jouw leven zo in dat je het goed hebt met jezelf? Laat dat het streven zijn en laat dat belangrijk zijn in 2011 en als je daarbij uit kunt komen, zal het gevolg zijn dat je door jouw alleen zijn een groot saamhorigheidsgevoel kunt ervaren. Laat dat het streven zijn: saamhorigheid in 2011, als bruggenbouwers van 2011 naar 2012.

http://www.oth-channeling.com/


Delen:
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Er bestaan differenties Karda...Ik voel me eenzamer met mensen dan zonder (schijnt Nieuwetijdskind eigen te zijn)...Ik raak supersnel overprikkeld van (teveel) mensen...
Noodgedwongen leef ik een behoorlijk teruggetrokken bestaan (moet me nog leren beter af te sluiten)..
Voor de rest prima stukje waar ik me aardig in kan vinden smile

Er bestaat idd geen absolute waarheid omdat alles relatief, subjectief is, het komt ook maar in eerste instantie van 1 mens vandaan...
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Dank je voor het delen.
Heel mooi inderdaad en ook ik kan me hier in vinden.
admin
admin dec 30 '10

Moet je je toch blijvend afvragen;"ben ik besmet of besmettelijk" denk ik dan.......

Voor de rest kan ik me er best in vinden.
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
hahaha, dat is een eeuwenoude vraag. Wie was er het eerst, de kip of het ei. Geloof niet dat dat echt belangrijk is. :)Tenminste voor mij niet.
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Als je een scharrel zoekt dan neem ik aan dat je absoluut zeker weet wie er eerder was, de kip of het ei...:)
gast
gast dec 31 '10
De kip en het ei waarin er tegelijk. Pas toen wij ons gingen afvragen wie er eerder was kwam die vraag en daarmee verdeeldheid....
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Pas toen we gingen scharrelen op zoek naar een antwoord kwam de verdeeldheid en inherent verbonden de vraag smilePrecies gast, we moeten stoppen met zoeken en beginnen met vinden...goed voornemen voor het Nieuwjaar !! Laten we elkaar vinden en niet zoeken naar verdeeldheid !!
gast
gast dec 31 '10
Goed voornemen Vraagbaak! Ik doe met je mee...
Lena
Lena jan 1 '11
dan bij deze de volgende...

28 december 2010

Synchroniciteit met het verlangen van de ziel, ZIJN DIE WIE JIJ BENT.

De boodschap van de eerste “Stepping Stone in Time”

(Voor de inleiding, zie http://www.multidimensionalteachings.nl/nieuws.html)

We are entering the Time Shift, was het eerste dat ik hoorde en er werd me dringend duidelijk gemaakt dat nu echt de tijd van de overgang was aangekomen. De boodschap van Gaia kwam over het loslaten met 3D en de Maya’s en overige Eenheidsdienaars informeerde me continue over alle veranderingen die gaande zijn, voor de deur staan en de paradigma’s die nu gelden.

De komende 14 dagen tot 4 Januari 2011 zijn de energieën ontzettend ondersteunend om in Synchroniciteit te komen met het verlangen van je ziel. Alle onvrede die je ervaart, verdriet en andere emoties mogen op dit moment een sleutel vormen en sporen je aan tot het verantwoordelijkheid nemen voor jouw hart en ziel. Diep in je hart ken je de verlangens van jouw ziel en zit er een weten over wie je bent en hoe je wilt zijn, wilt leven. Hoe je met jezelf wilt omgaan en hoe je met anderen om wilt gaan.

De komende 2 weken hebben jullie de gelegenheid om door de spiegels heen te stappen en je onvrede en lijden te verheffen naar waarheid en vrijheid. Deel wat je voelt, hoort, ziet en bemerkt met de grootst mogelijke liefde en helderheid.

We kunnen met ons denken de situatie/relatie niet veranderen, wel door te handelen en spreken naar de waarheid van onze ziel. Heb geen angst voor confrontatie, angst voor verlies weet dat dit slechts voortkomt uit het afwijzen van jezelf. Mensen hebben de neiging zichzelf continue af te wijzen, niet goed genoeg te vinden, bang om afgewezen en veroordeeld te worden vanuit de diepe overtuiging zelf niet goed genoeg te zijn. Elke ziel die meester wil worden en ascenderen wil, krijgt hiermee te maken. Je krijgt nu de kans om tot volledige zelfacceptatie te komen. De mensen om je heen vormen de spiegels en reflecteren dat wat in jou omgaat.
Lange tijd hield je het hen kwalijk, zij veranderden niet, zij wilden niet luisteren, zij begrepen je niet. Wel nu vragen we je om door de keuze te maken en door de spiegel heen te stappen. Je kunt op niemand wachten, niemand zal je de toestemming of goedkeuring of juiste liefde geven waardoor jouw realiteit veranderd.
Niemand kan je realiteit veranderen behalve JIJ. Kies nu en wees die wie JIJ bent.

Wanneer je Moganishu om hulp vraagt is hij helder en krachtig hij accepteert niet dat je ergens verantwoordelijkheid voor neemt dan alleen vanuit je ware zijn. Hij is daar heel streng in en kan je alleen ondersteunen als je je met jouw waarheid verbindt. Verbind je van daar uit met je geliefden en je omgeving. Neem hier verantwoordelijkheid voor. Dat wordt gedragen in 5D en gedragen door moeder Aarde.

Ter herinnering: het nemen van verantwoordelijkheid vanuit de ziel leidt tot waarheid en Eenheid. Het nemen van verantwoordelijkheid vanuit het ego houdt afgescheidenheid en lijden in stand.

Compenseren op wat jouw waarheid is, is niet meer mogelijk. Als je een keuze maakt voor jezelf en je past het aan voor een ander of je komt er op terug, valt de energie dood. Energie is altijd in beweging en wil altijd uitbreiden en aanzetten tot groei, stagnatie is niet mogelijk. Het houdt slechts verdriet en lijden in stand en verhinderd onbegrensde mogelijkheden en onvoorwaardelijke liefde.

Als dat wat je doet en zegt klopt met de intentie van je ziel, bereik je gewenst resultaat en ervaar je synchroniciteit. Op dit moment is er nog steeds een vertraging in de manifestatie energie als je niet naar je innerlijke waarheid handelt maar vanuit 3D. Dit is een enorme bescherming en manifestatie ervan wordt in de wacht gezet. Echter door het vasthouden aan het lijden en geloof in je onmacht, ervaar je het als realiteit. Door de transformatie energieën wordt het steeds ondraaglijker om jezelf achter te houden, aan deze keuzes vast te houden en sporen je dringend aan een andere keuze te maken. Zodra je keuzes maakt op basis van vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde boek je direct resultaat omdat dit ondersteund word in 5D.

Geniet van jezelf, het leven en van elkaar in deze wonderlijke dagen. Laat je dragen door moeder Aarde en wees bereid om God’s liefde volledig voor en door jou heen te laten werken.

De waarheid heelt. De intentie van de ziel is voor iedereen voelbaar en wordt door ieder mens begrepen. Het is het krachtigste middel dat we hebben voor het openen en verenigen van harten.

Verbind je ter ondersteuning de komende 14 dagen in de ochtend op de volgende wijze:

- Wees bereid om je hoogste belang te dienen en in synchroniciteit te handelen en spreken naar de waarheid van je ziel. Spreek de bereidheid innerlijk uit.

- Laat alle verwachtingen, alle verhalen en alles dat niet in waarheid is en het hoogste belang niet dient volledig los....

- Adem jezelf helemaal vrij en verbind je bewust met je lichaam. Kom er helemaal in thuis....

- Neem plaats in je hart en stel jezelf open om in synchroniciteit te komen met de verlangens van je ziel en met het hoogste belang van "AL DAT IS".

- Verblijf in je hart, vol aanwezig in je lichaam en sta de energieën toe helemaal voor en door je heen te werken. Verblijf in deze stroom zolang als je nodig hebt.

- Wees bereid jezelf volledig te aanvaarden en lief te hebben en je schaduw te omarmen met je licht....

- Verbind je bewust met je ware, geheelde zijn en aard je volledig in synchroniciteit met de 5D matrix van Moeder Aarde....

- Wees bereid vanuit je ware zijn, je ware plek op Aarde in te nemen en je scheppingskracht volledig te aanvaarden.... Spreek de bereidheid innerlijk uit.

- Kom nu zodra je er klaar voor bent volledig verbonden, helder en fris weer terug in het Hier en NU.

Boodschap op 21 december 2010 doorgegeven via PatChen kanaal voor de Eenheidsdienaars en de Ascention Codes.

Bron: PatChen Havenaar, Centrum Multi Dimensional Teachings.
www.multidimensionalteachings.nl
Marenubium
Marenubium jan 1 '11
Prachtig!!!
En dan komt hier nog de dubbele zonsopkomst van 4 januari bij kijken...Een zonsverduistering. En dan hebben we net een maansverduistering achter de rug... Yep, de energieën roeren zich, en niet altijd zal het even makkelijk zijn...
Maar alles sal reg kom smile

Geniet van jezelf, hou van jezelf, hou van jouw keuzes en jouw ZIJN.
Eer de Moeder, en eer haar juwelen en haar wateren. Voor eenieder die zich bezighoudt met kristallen: geef ze terug aan Gaia, laat haar aderen zich voeden met de oeroude energieën opdat deze energieën ons verder mogen gaan ondersteunen.
Koester ze, koester Gaia, koester jezelf.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki