Loading...
nl

zou iemand mijn foto willen lezen??

corrine
corrine dec 29 '10
wil iemand mijn foto lezen?
ben erg benieuwt wat er uit komt:D

groetjes
Delen:
Marjanne
Marjanne dec 30 '10
Hoi Corinne,
Het eerste wat bij mij opkomt als ik naar je foto kijk is dat je ergens erg teleurgesteld in bent. Het heeft je zelfs wantrouwend gemaakt. Iets met hulpverlening krijg ik door. Je bent een schat van een vrouw, altijd bereid om mensen te helpen, vooral om wie jij geeft. Waar maak jij je zo zorgen om? Het voelt zo zwaar bij jou de energie. Terwijl je voor mijn gevoel van nature positief bent ingesteld. Maar door bepaalde gebeurtenissen zakt soms de moed je even in de schoenen. Al weet je zeker van doorzetten. Je geeft niet op en bijt je als een terriër ergens in vast en laat niet los.
Geef je zorgen aan de engelen, communiceer maar met hun, echt het werkt. Ik zou je willen adviseren om emoties en andere situaties die je wilt vergeten, als het ware achter wil laten in 2010, op te schrijven en de papiertjes vervolgens te verbranden. En dat wat je wilt versterken, schrijf dat ook op en stop dat in een mooi doosje. Een engel neemt het dan mee smile
Blijf geloven in jezelf, in je eigen kracht.
Ik wens jou een fijn uiteinde en een liefdevol nieuwjaar.

Lieve groet,
Marjanne
corrine
corrine dec 30 '10
hay marjanne

bedankt voor het lezen.
Het klopt allemaal percies,
alleen dat punt van ergens 'zorgen over maken' klopt maar zelf weet ik niet waarover.

groetjes
corrine
corrine jan 1 '11
nog meerdere mensen de mijn foto willen lezen????
Maryssa
Maryssa jan 1 '11
Hallo Corrine,

*Je hebt zo genoeg van iets..je wordt er soms volgens mij bijna misselijk van.. Heb je ook last van je maag?

*Heb je last van je rechter enkel?

*Beetje vreemd.. ze laten me stof zien: Zwarte of donkere ondergrond met gele en oranje bloemen erop. Herken je dat? Is dat een kledingstuk die je draagt of misschien wel gordijnen of zo in je huis?

*Hm ik krijg nu Minnie Mouse te zien. (ze geven me aparte info door vanavond) Ben je pas geleden naar Eurodisney geweest of heb je iets met dit stripfiguur?

*Ik word steeds naar je keelchakra toegetrokken. Alsof je niet altijd zegt waar het op staat en er dingen gezegd moeten worden.

*Ik krijg ineens wat stijfheid in mn rechterduim te voelen wat doortrekt naar mn hand. Herken je dat?

*Is er een connectie met Duitsland? Bijvb door werk/familie/vrienden of woon je er zelf ?

*Linksboven achter in je kaak heb je daar last van?

*Ik krijg het gevoel dat je nu in een soort van routine leeft. Je doet wat er van je verwacht wordt maar je wilt het zo graag anders. Het lijkt alsof je niet weet waar je moet beginnen. Je wilt meer plezier en meer passie.

*Ik zie een grote bos met rode bloemen. Staat dat nu op tafel bij je?

*Ik heb het gevoel bij je dat je heel direct kunt zijn als het dingen betreft die je niet zo aan het hart gaan maar gaat het erover om mensen die dichtbij je staan aan te spreken dat je dat binnenhoudt.

*Ik krijg wat jeuk van de huid te voelen. Volgens mij vooral rond jouw nek. Wollen truien kun je niet goed tegen en sowieso ben je iemand die allergie gevoelig is maar ook zelf gaat krabbelen bij stress en spanningen.

Tot zover mijn reading voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
corrine
corrine jan 2 '11
HAY MARYSSA

1 dat klopt helemaal en heb ook soms veel last van mijn maag


2 soms heb ik last in beide enkels

3 heb helemaal niks met bloemen erop.
wel toen ik nog bij mijn moeder woonde had ik zonnebloemen gordijnen op donker blauw achtergrond

4 minnie mouse, mijn dochter heeft daar een pyama van die vond ik altijd erg leuk.

5 dat klopt ook helemaal

6 klopt ook en dat vooral bij de mensen waar ik goeie contacten mee heb

7 dit heb ik gehad toen ik veel aan het schrijven was

8 ik heb helemaal niks met duitsland

9 klopt ook net of ik een gaatje heb

10 klopt ook helemaal

11 wel een kerststukje maar niet met bloemen

12 klopt ook

13 wollen truien vind ik niks en allergie gevoelig ben ik ook, maar bij stress en spanning weet ik het niet het is me nooit opgevallen

het meeste kan ik me helemaal in vinden.
bedankt voor deze reading
groetjes corrine
Maryssa
Maryssa jan 3 '11
Heel graag gedaan, Corrine. Fijne avond nog.

Groetjes Maryssa
corrine
corrine jan 13 '11
iemand anders nog?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki