Loading...
nl

wie kan mij tips gegeven?

corrine
corrine dec 27 '10
hay allemaal

ik heb een zoon van net 5 jaar.
hij kan niet tot nauwelijks praten, ze vermoeden dus dyspraxie.
Maar wat mijn punt is, ik weet dat hij dingen ziet op zijn kamer en ik kan hem niet begrijpen wat hij ziet dus ik vroeg me af of iemand mij tips kan geven om hem te helpen omdat hij er bang voor is voor wat hij ziet

groetjes
Delen:
corrine
corrine jan 2 '11
kan iemand mij helpen?
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '11

Hallo Corrine, ik heb hier een pagina waar veel tips op staan ...en beter zoals ik het zou kunnen uitleggen smile

http:///...iratie&Itemid=48
Tinne
Tinne jan 2 '11
voed de liefde niet de angst!
Hoe ga je zelf om met het feit dat hij niet kan spreken? Zie je het als een gemis, als jammer als ongelukkig, als een noodlot, als een beperking, als een tegenslag, enz, enz?
Als iets of iemand niet in de mogelijheid is, om vanuit communicatie te duiden waarom of waarvoor ie angstig is,
probeer dan de aandacht te verschuiven naar warme, mooie, goede, heerlijke, zuivere, liefdevolle, troostende, begrijpende, zachte, positieve energie.
Rijk hem middelen aan, waardoor hij bewust wordt dat liefde alles overwint.
Sta hem bij in die overtuiging en zoek naar middelen die boven woorden staan.
Het is- ook naar persoonlijke ervaring en voor iedereen die niet in de mogelijkheid is om zich in woorden uit te drukken - een zege wanneer hij of zij, in energie liefde ervaart rondom hem.
corrine
corrine jan 6 '11
hay

nou er schijnt een man rond te lopen bij ons boven.
mijn dochter was gisteren jarig en we hadden veel visite.

het vriendinnetje van mijn zoon (4jr) ging mee naar boven en ze begon te beven als een rietje omdat ze heel erg bang was voor 'die enge man'die ze daar zag staan.
dus nu neem ik aan dat mijn zoon die man dus ook op zijn kamer ziet.
hoe krijg je zoiets weg als ze er bang voor zijn?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki