Loading...
nl

Verkeerd geholpen...

Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Laten we het maar plutonisch (of platonisch, ook goed) houden dan...Het is een serieuze site dus geen ongewenste intimiteiten...

Ik zal mezelf rectificeren door een minder ridicule opstelling en tracht middels aanverwant gepast taalgebruik de ontstane gechoreografeerde teasing op een meer in het juiste stramien zijnde wijze vorm te geven aanverwant de richtlijnen van Merudi en de regels c.q. richtlijnen van Merudi daaromtrent...

Mocht er nog enigszins verwarring zijn omtrent enig vulgair taalgebruik of anderszins hoop ik dat bij deze ik een geslaagde poging heb gedaan deze conversatie in een beter perspectief te hebben gebracht...
admin
admin dec 30 '10


Goh netjes hoor,(oprecht)

1 vraag "gechoreografeerde teasing",volgens mij was het niet van tevoren bedacht maar ontstaan op het moment DAT ???
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Dat is gedeeltelijk waarachtig...Ik anticipeer op mogelijke invalshoeken waarvan de antwoorden reeds in mijn hoofd voor gesynchroniseerd zijn...
Het is dus deels afhankelijk van welke intonatie jou wel of niet bevalt en geeft impliciet restricties omtrent mijn mogelijk gewenste opstelling...
Zo blijkt een zeer luchtig tot weinig inhoudelijke vorm lijkende conversatie een stuk meer inhoudelijk vermogen te hebben dan voorheen werd opgemerkt of dacht geconstateerd te worden (door jou in deze, mogelijk ook aanverwante lezers, lezeressen)..

Met andere woorden, aan mijn zijde gebruik ik ongeacht welk soort gesprek alle intelligentie, IQ & EQ, om mezelf te profileren....
Of dit nu speels, lief, doordacht, hitsig of enig ander constructieve vorm van communicatie is (uiteindelijke doel is wel constructief, maar als ik iemand niet mag is het bruut snel over)...
admin
admin dec 30 '10


Gelukkig ben je toch wel geschrokken van wat ik je verteld hebt en blijkt er inderdaad meer achter te zitten dan je in de eerste instantie in de gaten had.
Waarmee gezegd en dat is je al eerder verteld; Als jij denkt hier met weggooiers te maken hebt heb jij het uitermate mis vriend !!!
Je mag jezelf misschien nu een zijde boxer hebben aangeschaft toch is er nog een boel te doen voor je.
Geen probleem maar blijf dan ook wel oprecht okay!!!!
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Ik ben toch eerlijk ?? Snap niet dat je verontwaardigd bent omdat ik juist duidelijk laat blijken volledig open te zijn...Ik heb geenszins de intentie om mensen op een verkeerd been te zetten...Als dat wel zo zijn zou voorgaande niet door mij geschreven zijn...

Je mag best kritiek op me hebben, maar onderbouw het dan op dusdanige wijze dat ik er wat mee kan....

En nee, ik speel niet met iemand zijn gevoelens, niet in de negatieve zin...
Iemand mag alle vragen stellen die hij of zei wil en 9 van de 10 keer geef ik daar oprecht antwoord op...

Zonder dat ik info achter hou, gebrek aan transparantie kan je me niet verwijten...
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
En geschrokken ben ik en was ik geen seconde....
admin
admin dec 30 '10

Beste Vraagbaak ik houd er voor dit moment even mee op.

Je bent open in bepaalde zaken,zodra het te moeilijk wordt op enig gebied ga je met intelligente woorden jezelf trachten neer te zetten (geeft ook iets aan),mensen moeten googlen om te weten wat je zegt,doe normaal man.....................
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Bekijk jij het lekker zeg...ik bepaal zelf wel wat ik doe...Boeit het je niet , zoek dan maar iemand anders...Van jou eigen niveau.
De goede vraag van ons twee voor wie het moeilijk word...
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Ik ben redelijk klaar met nouqnaq...En heb geen behoefte het van een andere kant te bekijken Lily... Het is haar probleem dat ze iemand anders voor haar denkt te zien dan wie ik ben...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '10
Aangezien het behoorlijk off-topic is gegaan en niet meer in de lijn van Merudi valt, moet ik dit topic sluiten. Graag hier in het vervolg wat meer rekening mee houden en niet ingaan op reacties die niet relevant zijn / in de lijn van Merudi passen.
Pagina's: Vorige 1 2 3
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki