Een hond staat symbool voor trouw..De kleuren die je opnoemt zijn vriendelijke kleuren, ze zijn harmonieus...Aangezien het helder was zie ik er een teken van sterke vriendschap gecombineerd met trouw in, geaccepteerd door iedereen dus erg liefdevol.....Vriendschap, trouw, acceptatie, harmonie en liefde...Misschien maak je momenteel een bepaalde fase door waarin je gestuurd word tot een bepaalde opdracht met iets of iemand die dicht bij je staat ? Het kan zowel over jezelf gaan als iemand anders, maar dat weet je beter als ik...Als ik zelf in een negatieve fase zit droom ik ook negatief, omgekeerd is dat ook zo...Een droom die telkens bij mij terug komt is heel diep vallen, dan draait mijn maag compleet rond (lijkt negatief, maar is net of je zweeft) Kleuren heeft die droom niet echt, wel een zeer intens gevoel van vallen, ook al slaap ik...Ik denk dat dit met vrijheid te maken heeft, ruimte, daar heb ik vaak behoefte aan...Als je droom vaker voorkomt heeft het regelmatig met je karakter te maken (dit voel je, tenminste ik wel)...