Loading...
nl

Hond

admin
admin dec 26 '10
Hallo,

Vannacht had ik een droom over een hond, de droom had een positief gevoel. De hond volgde me eigenlijk overal, als een soort van beschermer, vriend. Het bijzondere ook was dat iedereen op de hond reageerde op een positieve manier. Hij had ook elke keer verschillende, heldere kleuren in allerlei tekeningen, maar niet op een onnatuurlijke manier. Paars, blauw en roze.

Misschien dat iemand kan helpen deze droom te analyseren?

Dank en groeten,
Bart
Delen:
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Een hond staat symbool voor trouw..De kleuren die je opnoemt zijn vriendelijke kleuren, ze zijn harmonieus...Aangezien het helder was zie ik er een teken van sterke vriendschap gecombineerd met trouw in, geaccepteerd door iedereen dus erg liefdevol.....Vriendschap, trouw, acceptatie, harmonie en liefde...Misschien maak je momenteel een bepaalde fase door waarin je gestuurd word tot een bepaalde opdracht met iets of iemand die dicht bij je staat ? Het kan zowel over jezelf gaan als iemand anders, maar dat weet je beter als ik...Als ik zelf in een negatieve fase zit droom ik ook negatief, omgekeerd is dat ook zo...Een droom die telkens bij mij terug komt is heel diep vallen, dan draait mijn maag compleet rond (lijkt negatief, maar is net of je zweeft) Kleuren heeft die droom niet echt, wel een zeer intens gevoel van vallen, ook al slaap ik...Ik denk dat dit met vrijheid te maken heeft, ruimte, daar heb ik vaak behoefte aan...Als je droom vaker voorkomt heeft het regelmatig met je karakter te maken (dit voel je, tenminste ik wel)...
admin
admin dec 27 '10
Mooie uitleg vraagbaak, en ook herkenbaar. Momenteel is het iets wat mezelf aangaat, want ook al is het de hond die naast me loopt, eigenlijk staat de hond symbool voor mezelf. Het gezien willen worden zoals je bent, maar nog niet in een directe manier, maar door de hond: nog indirect, voorzichtig. Een aanzet tot "heling" egenlijk. Deze uitleg heb ik gisteren erover gehad !

Vroeger had ik ook heel vaak valdromen. Zo uit het niets lijkt het alsof je in een diep gat valt. Heeft denk ik ook met controle loslaten te maken, inderdaad een mate van vrijheid!
Vraagbaak
Vraagbaak dec 27 '10
Ah...het is dus iemand anders die jezelf moet worden en die naar jezelf toe trekt...een soort vorm van regeneratie van jezelf, maar dan op een overdrachtelijke manier...Ja, die uitleg die je gekregen hebt loopt bijna gelijk aan mijn uitleg, alleen schrijf ik 2 verschillen terwijl er geen verschil is omdat het alleen jou betreft...Als dromen positief voelen en/of zien zit er altijd een positieve boodschap in...Probleem is bij mij dat ik dromen heel snel vergeet, moet ze gelijk opschrijven...
admin
admin dec 27 '10
Ja, je had het exact bij het goede eind, je gaf twee opties hierin waarvan er 1 aansloot op mijn uitleg hierover! Soms heb je van die dromen die blijven echt "steken".. dit was er 1 van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki