Loading...
nl

meerdere verschijningen op meerdere fotos op 1 dag

aal
aal dec 24 '10
Hoi Allemaal ,

Mijn naam is aal 33 mama van 2 kids mn jongste zit sinds kort op de peuterspeelzaal en had kerstdiner

ik en mn man hebben fotos gemaakt met dezelfde camera canaon 5d markII geen amateur camera dus

nu zijn er 2 fotos waar het duidelijk op te zien is dat er iets of iemand afgebeeld is die er niet hoort te zijn
de fotos zijn absoluut niet bewerkt
en nu kreeg ik vandaag het bericht dat ik per direct de foto offline moet halen omdat het niet goed zat

dit wekte alleen maar meer nieuwschierig heid

mijn zus zelf is spiritueel en erg goed maar dit is niet haar expertise en zei is eerder bang voor dit soort dingen met name 1 foto
ik zal hier 2 fotos plaatsen en graag hoor ik jullie mening

als je de foto in groot formaat in je mailbox wil hebben ben ik bnbereid dezenaar je te sturen alvast onwijs bedankt vd interesse om mijn verhaal te lezen

Liefs Aal






buiten deze 2 fotos om heb ik ook meerdere foto waar je op het eerste gezicht niet veel ziet maar als je inzoomt zie je dit

Delen:
karda
karda dec 24 '10
Hoi Aal,

Ik zie er duidelijk in de laatste foto een denk ik mannelijke entiteit in als je wat sneller naar beneden scrolt dan zie je duidelijk een gezicht van een oudere entiteit (volgens mij mannelijk met lieve zachte trekken)

liefs karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '10
Hoi Aal,

Als je goed kijkt, dan zie je dat de foto een erg laag diafragma heeft gebruikt, wel geflitst heeft, maar iets bewogen heeft en een langere sluitingstijd had. Dit heeft tot gevolg dat de voorgrond wel goed scherp is, vanwege de korte flitstijd, maar dat lichtgevende objecten (zoals lampjes, kaarsjes, etc.) op de achtergrond bij de minste beweging een streep effect geven vanwege de lange sluitingstijd. Op de foto met het kindje zie je dit effect nog veel beter, omdat de kerstlampjes op de achtergrond dit effect duidelijk laten zien.

Helaas trek ik dan ook de conclusie dat het geen Orbs of iets dergelijks is, maar gewoon een bij-effect van de instellingen die gekozen zijn door de camera (of handmatig) om deze foto's te maken.
aal
aal dec 24 '10
Hoi Nims,

Ja weet ik het diafragma verhaal.
denk aan in een rijdende auto zitten en dan die mooie licht effecten

maar waar komt dan een brandend gezicht vandaan? en waar kom het kinderhoofdje dan vandaan?

het is niet zo dat ik of mijn man liepen met de camera we stonden stil en ik weet vd warmte bron zoals de strepen dat die van de kaarsjes zijn daar was ik ook al achter
Maar die foto met de schim die laatste was gewoon goed genomen op automatisch

en deze die ik nu upload is weer van een andere foto
het ligt aan je beeldscherm of je het ziet of niet
op mn ipad zie ik het slechter dan op mn iphone

maar je ziet echt een witte schim met zwarte ogen en neus in het raam komen



Hoi Lilly ja ze vonden het geweldig !!

Hoi Karda je bent niet de eerste die zegt dat het een mannelijke is


bedankt voor jullie reacties echt super !!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '10
Origineel bericht van: aal

maar waar komt dan een brandend gezicht vandaan? en waar kom het kinderhoofdje dan vandaan?

Dat is vrij makkelijk te verklaren:

http://www.uitgeverijdegraaff.nl/ikzie/demorgen.htm

Kijken doe je met je ogen, zien met je hersenen. Maar soms is de bovenkamer het niet met zichzelf eens en zien we dingen die er níet zijn.

Kijk naar een gekleurd vlak en je hersenen houden je al voor de gek. "Onze ogen zijn alleen in staat om verschil te zien" vertelt Frens. "We registreren in feite alleen de overgang van de ene kleur naar de andere, de rest vullen onze hersenen zelf in.’’

Kijken doe je dus met je ogen, maar zien met je hersenen, doceert Frens, hoogleraar Systeemfysiologie aan het Erasmus MC in Rotterdam. Hij geeft nog een voorbeeld. "Als je recht naar mij kijkt, zie je ook om mij heen kleur. Eigenlijk kan dat niet, want alleen onze gele vlek is heel gevoelig voor kleur. Maar omdat je de rest al een keer gezien hebt, vullen de hersenen de ontbrekende informatie aan."

Soms gaat het echter mis en laat ons brein ons iets zien, dat er écht niet is.

Hoe komt het dat onze eigen hersenen ons voor de gek houden?
"In de hersenen is er een ‘Wat-pad’ en een ‘Waar-pad’. Als we willen zien waar we naar kijken, gebruiken we het wat-pad, willen we iets pakken, dan gebruiken we het waar-pad. Soms komen beide paden tot een verschillende conclusie. In dat geval zien we iets dat er niet is. Het gaat pas mis als je denkt: ‘dat zie ik toch, dus is het zo’."
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 24 '10
Ik zie wel een mannelijk gezicht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki