Loading...
nl

foto lezen van een paard

kel
kel dec 23 '10
zou iemand voor mij deze foto willen lezen


liefs
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 23 '10
Hallo Kel,

Ik wil wel voor je kijken wat ik er bij doorkrijg. Kun je de foto van je paard in close up rechtop uploaden? Ik moet nu mn hoofd schuin houden..

Groetjes Maryssa
kel
kel dec 24 '10
Maryssa
Maryssa dec 25 '10
Hallo Kel,

*Heeft jouw paard last van het rechteroor? Ik krijg wat druk te voelen wat uitstraalt naar het hoofd.

* Ik moet naar het rechtervoorbeen ter hoogte van de knie. Even anatomie opgezocht van een paard en dat heet geloof ik de voorknie. Wat pijnklachten krijg ik te voelen. Snel overbelast.

*Het gevoel dat ie niet helemaal lekker in zn vel zit. Hij af en toe een snauw krijgt van de paarden in de box(en) naast hem? Staat er een zwart paard naast hem dat vrij onrustig is?

*Wat irritatie van het rechteroog krijg ik te voelen.

*Heeft jouw paard ook klachten aan een kies/kaak rechtsonder?

*Volgens mij is het een paard met een vrij gelijkmatig karakter. Het is geen moeilijk paard al heeft ie zo wel zn dingen die ie minder prettig vindt en dat laat merken. (zie het punt hieronder)

*Ik heb wel het idee dat het een paard is wat behoorlijk op zijn/haar hoede is. Vreemden die komen kijken bij zijn box dan gaat ie snuiven en schrapen met zn hoeven over de grond. Het maakt hem wat onrustig.

*Ik krijg wat verveling te voelen. Alsof jouw paard wel eens wat anders zou willen en een andere plek in de stal wel prettiger zou vinden. Naast andere paarden. En ook eens wat meer wil. Volgens mij wil hij dolgraag een buitenrit en staat ie bij wijze van spreken met zn eigen zadel en teugels klaar om het je aan te geven zodat jullie snel naar buiten kunnen!

* Is er daar onlangs een paard overleden? Ik krijg een lege box te zien en zie dat jouw paard er naar kijkt. Heeft hij zicht op die lege box? Het lijkt alsof hij zich afvraagt wat er is gebeurd met dat paard.

Dat was mijn lezing van jouw paard, Kel. Ik hoop dat je er wat aan hebt en lees graag wat er klopt en wat niet. Verder is het soms zo dat ik links met rechts verwissel bij een reading. Dus dat kan dan net de andere kant zijn.

Groetjes Maryssa
kel
kel dec 25 '10
heey
bedankt voor de reading
met het oor weet ik niet hij wil nooit hebben dat ik haar hoofdstel over haar oren trek en dan vooral met het rechter oor doet ze dat. en er staat een donker bruin/zwwarte pony naast haar maar die is wel wat onrustig in de stal. van de kies/ of kaak weet ik zo niet het zou best kunnen.

ze is indderdaad snel op haar hoede maar ze is net onder het zadel en sinds woensdag schiet ze elke keer na vor heen en dan drukt ze haar staart tussen haar kont maar waarom weet ik niet. doet ze alleen als ik er op zit.

in de bak waar we in rijden staat een stal leeg dat paard is donderdag ingeslapen omdat ze haar been had gebroken.
met in de stal het zadel op doen ze blijft het heel vervelend vinden maar waarom weer ik ook niet.

maar verder is het een heel lief en braaf paard en volgens mij vind ze het wel leuk als ze aandacht krijgt. maar ze houd niet ze van mensen die ze niet kent houd ze wel beetje afstand.

liefs kel
Maryssa
Maryssa dec 25 '10
Hallo Kel,

Dank je voor je reactie en de reading is graag voor je gedaan.

Herken je ook wat ik opmerkte over haar been?

Dat je schrijft dat er een zwart/donkerbruine pony naast haar staat dat doet wel wat hier. Ik twijfelde namelijk wat ik moest typen zwart of donkerbruin en koos uiteindelijk voor zwart..bizar wel.

Ik zou haar uitleggen wat er met dat paard is gebeurd dat is overleden, volgens mij vraagt jouw paard zich dat echt af.

Ik zit zelf niet in de paardenwereld maar begrijp ik dat ze nog niet zo lang met zadel en al rijdt? Volgens mij is het behoorlijk wennen voor haar. Rustig aan niet te veel uur achter elkaar en praat tegen haar op zachte toon. Ze wordt vlgens mij wel rustig van jouw stem.

Ik wens je heel veel mooie momenten met haar.

Groetjes Maryssa
kel
kel dec 26 '10
nee met zijn been weet ik zo niet.
ze heeft wel is haar rechterachter been dik gehad
en dat we niet wisten hoe dat kwam of wat het
was want ze liep er niet slechter van. maar haar voor kniie
heb ik nog niks van gemerkt.

het zadel was erg wennen voor haar indd. want ze was behoorlijk moeilijk. ze bleef het eng vinden. en mij gooide ze er ook zo af. maar gelukkig is dat al stuk minder geworden.

ja dankje wel .

groetjes kel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki