Hoi allemaal,
Ik heb een hele vreemde droom gehad die ik niet kan thuis brengen. Graag zou ik jullie reacties willen hebben.
Ik liep buiten bij een soort keldertrap. Het was donker en het was op een soort plein met een klooster eromheen.
Iets of iemand schoof een deksel over het gat onder die trap. Er was nog een vriend naast me, dus
riep ik dat we weg moesten omdat het anders zou ontploffen. Ik rende de trap op, en zag een menigte mensen
om me heen rondlopen. Dus ik riep dat iedereen weg moest gaan. Ik bekeek de mensen van de groep goed en het viel me
op dat daar mannen tussen liepen die daar niet hoorden.
Ik keek zo'n man aan en die had hele felle blauwe onnatuurlijke ogen. Hij keek terug dus ik ging naar hem toe en
keep hem doordringend aan. Ik was niet bang voor hem, maar vroeg hem wat hij in hemelsnaam hier kwam doen en van plan was.
Hij gaf geen antwoord maar verdween weer in de menigte. Ik zag dat er nog meer van dat soort wezens rondliepen.
Toen was ik ineens in een ziekenhuis, het was binnen in een gang. Daar stond een iets kalende man met een baardje
en van die hel-blauwe doordringende ogen. Ik keek hem weer doordringend aan, maar hij leek afwezig. Ik sprak
hem aan, en vroeg aan hem wat ze nou achterhielden voor ons. "Wat willen jullie nou niet zeggen?" vroeg ik boos.
Hij keek me raar aan, met een soort van geniepige glimlach. "Ik meen het", zei ik en ik sloeg hem met mijn
vlakke hand tegen zijn wang. Toen had ik zijn aandacht en hij kwam naar mij toe.
We stonden nog geen 10 cm bij elkaar vandaan, en keken in elkaars ogen. Ik was niet bang maar boos en gebruikte
al mijn energie om bij hem naar binnen te kijken. Toen leek het wel alsof er een film knapte, en de man werd
een soort van doormidden gescheurd. In het midden daarvan ontstond een zwarte schaduw in de vorm van een vierkante
draak. Daaromheen was een gouden gloed. Ik bleef me erop concentreren en toen spatte het uit elkaar.
Ik zag allemaal spikkels van enorme felle lichtgevende straaltjes die ontploften. Het leek wel vuurwerk.
Ik stuurde ook al mijn energie erin, en ik hoorde in mijzelf, we moeten een kindje maken, we zijn nu bezig
met een kindje te maken. Het leek wel alsof ik mijn energie naar de andere kant van de ruimte stuurde, naar
een andere planeet. Alsof ik een buitenaardse poort geopend had. Toen werd ik wakker.