Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

admin
admin dec 19 '10
Mooie aanvulling Maryssa smile

Bij het fotolezen had ik inderdaad het gevoel dat je een beetje "opgesloten" zit in je eigen wereld, en dit heeft niet alleen met je werk te maken, maar misschien wat met een soort van "vluchten" op een bepaalde manier. Dat is weer gerelateerd met het "niet iemand recht in de ogen aankijken" te maken dat ik eerder aangaf ... misschien is die iemand niet iemand anders, maar gewoon jijzelf.

Klinkt harder dan dat het is, maar ik weet niet wat het jou zegt, als ik dit zo neerschrijf?
Lin
Lin dec 19 '10
Hoi Arjan
Heb al even een tijdje geen foto's meer gelezen maar wil er een paar dingen aan toevoegen..heb reacties van anderen al gelezen
nadat ik je foto heb "gevoeld" .
Eerst met mijn rechterhand ; zag ik iemand in het water vallen , met een zwartebroek aan...brrrr koud...het gekke is dat ik het gevoel heb dat dat met een skivakantie te maken heeft gehad.
Ook hele verwarrende gevoelens, die niet goed onder woorden te brengen zijn...nu ik schrijf mss een rare vraag maar heb jij in het verleden iets van jointjes gerookt of zoiets waardoor je 1 moment hebt gehad dat dacht dat je "gek" werd ?? echt zo'n verward gevoel ....dat alles om je heen duizelde ? je van alles inbeelde ?

Met mijn linkerhand : voelde ik net als mijn voorgangers misselijkheid...
Even daarna zag ik een hand in het water op een foto liggen in een dark-room ...aangezien dat dat niet je werk is vraag ik mij af of het te maken kan hebben met een hobby of dat je dat werk ook wel leuk lijkt om te gaan doen ? meer ontspanning mss ??

Kwil het hier even bij laten
Ben erg benieuwd wat je er uit kan halen
Liefs Lin
Dolff
Dolff dec 20 '10
Beste Bart,

Tja misschien heb je een punt. Afwijken van een vertrouwd patroon is moeilijk hoor. Maar je hebt gelijk dat een ommezwaai wel nodig is.
Ik ben er tot nu toe erg wijzer van geworden.
Het gevoel wat ik krijg, wat een lieve mensen allemaal.

Arjan
Dolff
Dolff dec 20 '10
Beste maryssa,

Je hebt gelijk met tel uit, voicemail erop en email dat komt later wel.
Helaas zit ik zo niet in elkaar. Ik ben ondernemer en ik zie het zo, ik behandel mijn klanten snel en correct want zo wil ik ook geholpen worden.
Helaas ben ik nog niet groot genoeg om het door andere te laten doen. Maar wie weet komt dat nog.

Psoriases word aangewakkerd door stres. Uit het zich dan gaat het nooit meer weg. Ik weet er goed mee om te gaan helaas belemmerd het mij wel in diverse dingen. Korte mouwen dragen, zwemmen, aan en nagekeken worden (=gevoeld matig hoor).

Ik weet niet zogoed wat ik met je metafor moet.

Arjan
admin
admin dec 20 '10
Hoi Arjan,

Ja, afwijken van een vertrouwd patroon is zeker moeilijk, maar niet onmogelijk!

Dank, iedereen probeert er hier voor elkaar te zijn. En als ik voor een ander mag spreken, we doen het graag, en als je iemand bewust kan maken en daarmee kan helpen, daar doe je het voor!!
Dolff
Dolff dec 20 '10
Beste lin,

Super bedankt dat je naar mijn foto hebt willen kijken.
Ik heb er de hele dag aan gedacht. Wat bedoelt ze nou.
Misschien kun je hier iets mee.

Ik ga nu wel 20jaar terug. Ik was 13-14 jaar.
Voor het eerst een joint roken met z'n 3en op een bouwplaats, ik werd hier zo misselijk van en draaierig. Hoe kom ik hier weg. Vlagen herinner ik me. Dit 1x en nooit meer. Vreselijk was dat toen.

Ik heb een donkere zwembroek Bell jaar ga ik 3-4 weken naar Israel om te kuren voor mijn huid. Dit aan de dodezee. In deze zee blijf je drijven vanwege het hoge zoutpersentage. Hier ben ik vrij, loop ik zonder schaamte de heledag in mijn zwembroek. Of naakt in het kuur gedeelte.
Ik weet niet of dit is wat ermee te maken kan hebben.

Ik ga erg graag op wintersport liefst paar keer per jaar, dit vind ik echt super. Woensdag ga ik weer 4 dagen naar Oostenrijk.

Wat je bedoekt met dark room snap ik niet, hoe moet ik dat zien?

Arjan.
Lin
Lin dec 21 '10
Origineel bericht van: Arjan de Wolff
Beste lin,

Super bedankt dat je naar mijn foto hebt willen kijken.
Ik heb er de hele dag aan gedacht. Wat bedoelt ze nou.
Misschien kun je hier iets mee.

Ik ga nu wel 20jaar terug. Ik was 13-14 jaar.
Voor het eerst een joint roken met z'n 3en op een bouwplaats, ik werd hier zo misselijk van en draaierig. Hoe kom ik hier weg. Vlagen herinner ik me. Dit 1x en nooit meer. Vreselijk was dat toen.

Ik heb een donkere zwembroek Bell jaar ga ik 3-4 weken naar Israel om te kuren voor mijn huid. Dit aan de dodezee. In deze zee blijf je drijven vanwege het hoge zoutpersentage. Hier ben ik vrij, loop ik zonder schaamte de heledag in mijn zwembroek. Of naakt in het kuur gedeelte.
Ik weet niet of dit is wat ermee te maken kan hebben.

Ik ga erg graag op wintersport liefst paar keer per jaar, dit vind ik echt super. Woensdag ga ik weer 4 dagen naar Oostenrijk.

Het bovenstaande is een logische verklaring voor wat ik zag , maar het 1 volgende in een flits aan beelden op na de ander. Heb dan ook het vermoeden dat dat ook zo in je gedachtengang gaat, aangezien je een drukke ondernemenr ben. Blijkbaar ben ik toch gevoelig dat ik beelden krijg in de tempo van degene die op de foto staat.
Wat je bedoekt met dark room snap ik niet, hoe moet ik dat zien? Een donkere kamer waarin je foto's ontwikkelt, want dat is nl wat ik zie. Je hand in een bak met vloeistof op een nog te ontwikkelen fotopapier. Ik zie alleen maar een hand in een donkere kamer met een rode gloed (rode lamp)

Arjan.


Ik hoop dat je er weer wijs uit kan worden uit mijn toelichtingen.
anders hoor ik het graag.

Liefs lin
Maryssa
Maryssa dec 21 '10
Origineel bericht van: Arjan de Wolff
Beste maryssa,

Je hebt gelijk met tel uit, voicemail erop en email dat komt later wel.
Helaas zit ik zo niet in elkaar. Ik ben ondernemer en ik zie het zo, ik behandel mijn klanten snel en correct want zo wil ik ook geholpen worden. Dat siert je ook Arjan. Weet je, hard werken is heel goed en iets bereiken daarin ook, maar aan het eind kun je dat niet meenemen op je laatste reis. Wat je wel mee kunt nemen in je hart is liefde en de tijd die je samen met geliefden doorbrengt.
Helaas ben ik nog niet groot genoeg om het door andere te laten doen. Maar wie weet komt dat nog.

Psoriases word aangewakkerd door stres. Uit het zich dan gaat het nooit meer weg. Ik weet er goed mee om te gaan helaas belemmerd het mij wel in diverse dingen. Korte mouwen dragen, zwemmen, aan en nagekeken worden (=gevoeld matig hoor).

Ik weet niet zogoed wat ik met je metafor moet. Die metafoor heb ik voor je opgeschreven omdat er een verband bestaat tussen lichaam/ziekte/gezondheid en geest/emoties/psyche/ziel.Overtuigingen en gedachtes kunnen je ziek maken en bepaalde klachten of ziektebeelden veroorzaken. Door je denken te veranderen in combinatie met hulp van de reguliere geneeskunde kunnen je klachten verminderen of zelfs verdwijnen. Christiane Beerlandt heeft hier een boek over geschreven als je hier meer over wilt weten het heeft als titel De sleutel tot zelfbevrijding.Kun je hier niets mee dan leg je het gewoon naast je neer.
Dolff
Dolff dec 21 '10
Lin,

Ik zit met kippevel in de auto.
Mijn hobby is/was fotografie. Toen ik meer tijd had zat ik in de donkere kamer foto's te ontwikkelen. Jeetje dit is niet tegeloven.
Ik heb ook jaren als bijbaantje in foto winkels gewerkt. Ik sta echt perplex.

Je krijgt mijn gedachte door in het tempo dat ik ze ook zie, denk?
Dat is dus warrig begrijp ik.

Ik heb er geen woorden voor..!!!

Arjan
Lin
Lin dec 22 '10
Origineel bericht van: Arjan de Wolff
Lin,

Ik zit met kippevel in de auto.
Mijn hobby is/was fotografie. Toen ik meer tijd had zat ik in de donkere kamer foto's te ontwikkelen. Jeetje dit is niet tegeloven.
Ik heb ook jaren als bijbaantje in foto winkels gewerkt. Ik sta echt perplex.

Je krijgt mijn gedachte door in het tempo dat ik ze ook zie, denk?
Dat is dus warrig begrijp ik. Van de hak op de tak idd crazygrin
Bedankt voor je bevestiging.

liefs lin

Ik heb er geen woorden voor..!!!

Arjan
Dolff
Dolff dec 22 '10
Hallo maryssa,

Ik zal eens zoeken naar doe titel.
Ik ben er ook van overtuigd dat je door zelf positief te denken positive invloed op je gestel kan uitoeffenen.

Arjan
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki