Met een soort van ontwikkeling bedoel ik dat er dingen naarboven komen.. als een zaadje dat opkomt uit de aarde.. Dat kleine plantje groeit en groeit.. en ik heb het gevoel dat jij gaat groeien... Je werd niet voor niets getrokken naar dit forum door een spiritueel tv programma
Oke, en nu ga ik kijken naar je andere foto.
Bij jou zie ik een heel kalmerende blauwpaarse kleur... heel relax. Maar daartussen in zie ik springende gele vonkjes, als een soort elektriciteit.. Alsof je opgejaagd wordt en vast moet blijven hangen in wat je nu doet, omdat het anders teveel risico kost. Alsof je dan een flinke opdonder van schrikdraad zou kunnen krijgen. Zo voelt het een beetje.
Van binnen zie ik bij jou een rode kleur, die ook een beetje naar paars neigt. Het is een beetje alsof je soms jezelf teveel lijkt aan de te passen naar wat een ander wil... dat hoef niet! wees je eigen kern en wees daar trots op. Jou kern is geel en warm, een beetje oranjekleurig eigenlijk meer. Daarmee zou ik kunnen zeggen dat jou innerlijke element lucht is.
Voel je je wel eens misselijk? kreeg een beetje een misselijkmakend gevoel...
In jou zie ik een oude ziel, die vele andere kent. Jou ogen spreken 'hey, hallo!'. Iets herkenbaars heeft dat.. iets vriendelijks.