Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo,

Wie zou mijn foto willen lezen? Ik hoop dat deze goed is, hier staan mijn ogen er duidelijk op.
Ik ben erg benieuwd.

Hoe ziet mijn aura eruit? ik heb er geen idee van

Arjan
Delen:
karda
karda dec 19 '10
Hoi Arjan,

Ik kon je ogen niet zien, maar dat lag aan mijn laptop qua lichtinval, het is wel te zien.
hahaha

groetjes karda
Emuca
Emuca dec 19 '10
Deze foto vind ik wat moeilijk, omdat ik ook van al die andere mensen dingen zie en oppak...

Wel kan ik daardoor zien dat je bewust bent van mensen om je heen, dat je dingen van ze oppikt als je je daarvoor openstelt. Het is echter nog wel in een soort van ontwikkeling, alsof je het eerst heel lang hebt weggestopt.
admin
admin dec 19 '10
Hoi Arjan,

Je bent een relaxte man, erg meegaand. Eigenlijk heb je soms moeite om voor jezelf op te komen en te weten wat je precies wilt. Alsof je bang bent om jezelf te laten zien en veel rekening houdt wat de omgeving er eigenlijk van vindt. Heb je moeite om mensen aan te kijken? Van nature erg zacht en lief. Je staat voor mensen open en als je jezelf open kan stellen dan kun je liefde geven. Misschien is dat het, je zit op een plek waarin je voor je gevoel niet helemaal jezelf kan zijn. Ben je bezig om je te orienteren op een andere (werk) plek of iets wat je graag zou willen doen?

Groetjes,
Bart
Dolff
Dolff dec 19 '10
Beste Bart,

Ik krijg kippevel van je verhaal.
de vraag of ik moeite heb mensen aan te kijken -> niet dat ik weet, als ik mensen spreek dan kijk ik ze altijd aan.
In de rest zie ik zeker overeenkomsten, ik hou vaak teveel rekening met wat de omgeving vind.

Ik ben ondernemer en doe al 10 jaar hetzelfde werk waarmee ik een goed inkomen heb.
Ik worstel al een jaar of 2 met het probleem dat ik het een beetje zat begin te worden om elke dag 600-700km te rijden om mijn geld te verdienen (ik lever mijn diensten op locatie bij klanten 4-5 per dag). Ik ben niet te beroerd om hard te werken maar ik zou wat meer rust en regelmaat willen. Ik ga nu om 7uur weg en ben meestal rond 19uur weer thuis, moe, gaar.

Ik ben kostwinner en heb mijn verantwoordelijkheden naar mijn gezin, dus zomaar wat anders beginnen is lastig.

Arjan
Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo Wittemaan,

Hier een andere foto zonder mensen, maar hier zijn mijn ogen minder te zien...
Wat bedoel je met "een soort van ontwikkeling"?

Arjan
admin
admin dec 19 '10
Arjan,

Kan me voorstellen met die kilometers per dag, dat is best veel! Ik denk dat er altijd wel iets anders mogelijk is, als je dat zou willen, maar dat kost tijd en voorbereiding en doe je inderdaad niet zo maar van de 1 op de andere dag. Die dag zal heus een keer komen voor jou om daar een (nieuwe) stap in te gaan zetten !

Succes smile
Gr., Bart
Emuca
Emuca dec 19 '10
Met een soort van ontwikkeling bedoel ik dat er dingen naarboven komen.. als een zaadje dat opkomt uit de aarde.. Dat kleine plantje groeit en groeit.. en ik heb het gevoel dat jij gaat groeien... Je werd niet voor niets getrokken naar dit forum door een spiritueel tv programma wink

Oke, en nu ga ik kijken naar je andere foto.
Bij jou zie ik een heel kalmerende blauwpaarse kleur... heel relax. Maar daartussen in zie ik springende gele vonkjes, als een soort elektriciteit.. Alsof je opgejaagd wordt en vast moet blijven hangen in wat je nu doet, omdat het anders teveel risico kost. Alsof je dan een flinke opdonder van schrikdraad zou kunnen krijgen. Zo voelt het een beetje.
Van binnen zie ik bij jou een rode kleur, die ook een beetje naar paars neigt. Het is een beetje alsof je soms jezelf teveel lijkt aan de te passen naar wat een ander wil... dat hoef niet! wees je eigen kern en wees daar trots op. Jou kern is geel en warm, een beetje oranjekleurig eigenlijk meer. Daarmee zou ik kunnen zeggen dat jou innerlijke element lucht is.

Voel je je wel eens misselijk? kreeg een beetje een misselijkmakend gevoel...

In jou zie ik een oude ziel, die vele andere kent. Jou ogen spreken 'hey, hallo!'. Iets herkenbaars heeft dat.. iets vriendelijks. smile
Dolff
Dolff dec 19 '10
bedankt voor je bericht, nogmaals ik ben hier totaal niet in thuis.. ik vind het altijd erg interessant maar ook beangstigend..
Ik kan hier op de site niet iets vinden over de kleuren en betekenissen van de aura. Wat zegt het element lucht?

"Alsof ik opgejaagd word" komt door mijn werk, ik pak elke opdracht aan die ik tegen kom, ik kan niet vaak "nee zeggen", handel is handel ben te bang om wat mis te lopen..
Door dat gevoel ben ik wel altijd opgejaagd.. (een dag niet gewerkt is een dag geen geld)

Mijn wil gebeurt eigenlijk altijd, als ik iets wil kopen dan koop ik dat als ik ergens heen wil dan gaan we ook.. (dit in prive sfeer) als ik iets niet wil dan gebeurt dat ook niet..
Zakelijk pas ik mij vaak makkelijker aan en sneller om handel door te laten gaan..

Misselijk? ik moet best vaak overgeven 1-2x per week, komt vaak door schuldgevoel als ik ongezond eet, dan voel ik me schuldig en gooi ik het er zo uit..

Wat zou een oude ziel inhouden?

Arjan
Emuca
Emuca dec 19 '10
Ik weet niet of er op het forum een lijstje staat met de betekenis van kleur.. daar kijk ik eigenlijk nooit naar.. meer naar wat welk gevoel de kleur bij mij oproept. smile
Dolff
Dolff dec 19 '10
ik heb al wat gevonden maar met zulke lappen tekst zegt mij niks..
Het is allemaal een lastige materie te begrijpen, zeker als dingen kloppen of in de buurt komen die geschreven worden..

Mocht het nog een gevoel bij je oproepen dan hoor ik dat graag.
karda
karda dec 19 '10
Hoi Arjan,

Je hebt een open uitstraling, een vriendelijke persoonlijkheid.
maar je zegt wel waar het op staat.
je laat niet met je sollen.
Gezelschapsmens, bourgondier.

iets met darten? en kaarten?

ben je op zoek naar meer spiritualiteit de zin van het leven?

kan je hier iets in herkennen

groetjes karda
Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo Karda,

Het eerste stuk komt overeen..
Met darten en kaarten heb ik niks..

Tja waar ben ik naar opzoek, ik weet het niet.. ik vind dit forum reuze interessant.

Arjan
Maryssa
Maryssa dec 19 '10
Hallo Arjan,

•Als eerste krijg ik een druk studentenleven te voelen in het verleden. Ik krijg er ook overmatig alcoholgebruik bij door. Ik heb het idee dat die gevoeligheid voor alcohol er nu nog is.

•Ze laten me getallen zien. Werk jij in een functie waarin je je met getallen bezighoudt?

•Ik krijg last van de ogen en hoofdpijn door bij jou. Heb je je ogen wel eens laten testen?

•Auw ik krijg mn linkerschouder te voelen. Kan ook rechts zijn omdat het soms bij fotolezen in spiegelbeeld is. Het loopt van de nek naar de schouder. Heb je daar last van?

•Ik krijg wat onzekerheid te voelen. Je bent een piekeraar.:”Kan ik dit wel? Red ik het allemaal wel?” Zijn gedachten die jou onrustig maken. Probeer er wat meer rust in te vinden. Wat moet gebeuren gebeurd toch wel. Linksom of rechtsom.

•Ik zie een behoorlijke gevoeligheid in jouw ogen. Het lijkt alsof de harde opstelling die er van jou wordt gevraagd in je werk en die volgens jou van je verwacht wordt je wel eens doodmoe maakt. Je wil het anders maar hoe. Het gaat er om dat je dichter bij jezelf wilt staan maar je voor je werk in een andere vorm perst. Het voelt als een soort onmacht en toch maar doorhollen in de “Ratrace” Pas goed op jezelf, een waarschuwing voor overbelast raken .

•Mijn linkerelleboog begint nu wat vervelend te doen. (kan dus ook rechts zijn) Heb je klachten aan je elleboog?

Er wil verder niets meer doorkomen dus ik laat het hier bij. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa

Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo Maryssa,

Bedankt voor je duidelijke bericht.
Ik heb een leuke studententijd gehad (hoewel ik niet uit huis woonde) veel stappen en veel drinken dus dat klopt wel. Ook na die tijd was het nog veel stappen en drinken daarbij.
Nu is dat er wel af hoor, hoewel zodra ik een pilsje ga drinken met de jongens, dan is er weinig rem en ga ik door tot ik geen zin meer heb. Het klopt gedeeltelijk.

Ik ben al 10 jaar ondernemer, ik doe alles alleen (telecom producten inbouwen op locatie, verkoop van diverse dingen via internet) , website's bouwen en onderhouden, bestellingen versturende boekhouding doe ik natuurlijk ook, misschien komt dat door omdat ik op het moment van jou bericht bezig was facturen te maken naar mijn klanten en de administratie moet weer gedaan worden binnen 2 weken.

Laatste tijd heb ik vaak last van mijn nek en schouders tijdens het slapen en als ik wakker word, ik denk dat ik toe ben aan een nieuw matras en kussen.. Maar het is niet altijd zo.

Die onzekerheid die je bespeurd heeft te maken met mijn werk, het is altijd onzeker, de handel is afgenomen door de crisis. Ik rij me een ongeluk door het land heen voor mijn handel. Ik zou lokaal meer willen kunnen doen, voor meer rust.
druk druk druk ik wil mezelf niet voorbij gaan lopen dus ik wil en moet eens een andere richting op..

Dat je elleboog vervelend voelt kan komen omdat ik psoriases heb, dat is ooit begonnen op mijn linker elleboog.

Als je nog wat door krijgt hoor ik het graag.

Bedankt.!

Groetjes, Arjan

ps: ogen, ik draag geen bril, ik heb een kleine correctie en mijn prisma loopt iets uit elkaar niet heel bijzonder, kan wel hoofdpijn veroorzaken..
Maryssa
Maryssa dec 19 '10
Ha dag Arjan altijd fijn zo'n snelle reactie terug op een reading!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Graag gedaan
Ik heb een leuke studententijd gehad (hoewel ik niet uit huis woonde) veel stappen en veel drinken dus dat klopt wel. Ook na die tijd was het nog veel stappen en drinken daarbij.
Nu is dat er wel af hoor, hoewel zodra ik een pilsje ga drinken met de jongens, dan is er weinig rem en ga ik door tot ik geen zin meer heb. Het klopt gedeeltelijk. Dat voelde ik inderdaad dat het jezelf afremmen qua hoeveelheid moeilijk kan zijn voor je.

Ik ben al 10 jaar ondernemer, ik doe alles alleen (telecom producten inbouwen op locatie, verkoop van diverse dingen via internet) , website's bouwen en onderhouden, bestellingen versturende boekhouding doe ik natuurlijk ook, misschien komt dat door omdat ik op het moment van jou bericht bezig was facturen te maken naar mijn klanten Dat kan heel goed toch ben ik altijd weer verbaasd als ik zo direct op het moment zelf een beeld krijg en de administratie moet weer gedaan worden binnen 2 weken.

Laatste tijd heb ik vaak last van mijn nek en schouders tijdens het slapen en als ik wakker word, ik denk dat ik toe ben aan een nieuw matras en kussen.. Maar het is niet altijd zo. Nieuw matras en kussen zou ik zeker doen. Maar ga ook eens langs de fysio dat wordt vergoedt en dan ben je weer eens helemaal los qua spieren

Die onzekerheid die je bespeurd heeft te maken met mijn werk, het is altijd onzeker, de handel is afgenomen door de crisis. Ik rij me een ongeluk door het land heen voor mijn handel. Ik zou lokaal meer willen kunnen doen, voor meer rust.
druk druk druk ik wil mezelf niet voorbij gaan lopen dus ik wil en moet eens een andere richting op.. Ik bespeur dat je zo aan het rennen bent dat je de ruimte in je hoofd waarin nieuwe dingen kunnen onstaan niet kunt creëren. Wat dacht je van een weekend weg plannen met je partner? Even niets hoeven..

Dat je elleboog vervelend voelt kan komen omdat ik psoriases heb, dat is ooit begonnen op mijn linker elleboog.
Aaha was het dat! Ik wilde eerder ook al gevoelige huid typen en allergische klachten maar dacht dat het niet klopte; maar klopte wel dus. Thx voor de feedback kan ik weer van leren. En sterkte met de psoriassis ik hoop dat dat beter mag gaan in de toekomst voor je
Als je nog wat door krijgt hoor ik het graag.

Bedankt.! Graag gedaan hoor!

Groetjes Maryssa
Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo Maryssa,

Helaas word de psoriases alleen maar erger, maar wie weet wat de toekomst daarin brengt.

Weet je als ik een weekend weg ga of een week dan krijg ik de hele dag belletjes van klanten en de emails gaan ook door.. eigenlijk heb ik nooit echt vakantie.. als ik weg ben dan gaat dat altijd door.. dat is best lastig hoor..
Wat mij opvalt is dat iedereen een probleem naar boven haalt door mijn werk..

eigenlijk ben ik altijd met getallen bezig, ik moet immers de kost verdienen en probeer daar creatief in te zijn..

Wat kun je nog meer uit mij vissen?

Arjan
admin
admin dec 19 '10
Hoi Arjan,

Denk, zo te zien aan je verhaal dat het niet uitzonderlijk is dat iedereen het onderwerp "werk" van jou naar boven haalt. Het kost je veel tijd (en dan heb ik het niet over je redenen waarom) en energie. Ik heb me er niet zo in verdiept zoals jij dit waarschijnlijk wel hebt gedaan, maar ik heb wel wat ge-googled en hier komt naar voren dat psiorasis vaker stress-gerelateerd kan zijn.

Gr.,
Bart
Maryssa
Maryssa dec 19 '10
Hallo Arjan,

Het gaat er ook om hoe je zelf omgaat met die mails en belletjes hè. Dat vind je vast niet leuk dat ik het zeg maar die telefoon kan met een nette voicemail waarin je uitlegt dat je een paar dagen afwezig bent, ook uit. Die mails zijn ook later te lezen. Je legt jezelf druk op..

Ik heb de metafysische betekenis opgezocht van Psoriasis:Waarschijnlijke gedachte:Angst om pijn gedaan te worden. Gevoelens en het ik verdoven. Weigeren om verantwoordelijkheid te aanvaarden voor onze eigen gevoelens. Nieuwe gedachte:Ik ben gevoelig voor de vreugde van het leven. Ik verdien en aanvaard het allerbeste in het leven. Ik hou van mezelf en waardeer mezelf.
Bron vermelding:http://members.multimania.nl/.../metafwerkingenh.htm

Misschien kun je er wat mee. Ik heb het gevoel dat de reading goed is zo en dat er verder geen toevoeging op nodig is.
Maryssa
Maryssa dec 19 '10
Inderdaad Bart smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki