Hoi Nancycaviagek,
Op je vraag wie je gids is, kan jezelf antwoord vinden, door je gids zelf te vragen of hij/zij zich kenbaar wil maken. Vraag het en je krijgt antwoord. Als je geen antwoord krijgt, is het misschien zo dat je daar nog niet klaar voor bent;)
Je lezing: ik had een beetje moeite om jou energie en de mijne uit elkaar te houden, maar hierbij een poging wat ik zag in beelden.
-eerste reactie: een overvloed aan energie komt van je foto af. Je bent iemand die volgens mij erg energiek aanwezig kan zijn. Volgens mij is het ook zo dat je moeite hebt om je energie kwijt te raken, want ik heb het gevoel dat je daarin een beetje overloopt en dat je daardoor energieophopingen in je lichaam krijgt waardoor je je heel erg opgeblazen voelt..
-ik zie ook steeds een beeld waarin je voor het raam staat met een bos bloemen in je hand, terwijl je naar buiten kijkt. Heb het gevoel dat er iets speelt met het thema ‘afscheid nemen van’.
-Heb je in de sneeuw een val gemaakt? Of in het algemeen een val gemaakt, je kunt dit ook symbolisch interpreteren. Wat ik zie is een bosrijke omgeving, en het tuimelen van een persoon alsof die aan het vallen is en mensen die diegene aan het zoeken zijn. sybolisch heb ik er een gevoel bij dat je 'ergens over struikelt in het leven' en dat andere mensen je willen helpen 'zoeken', maar letterlijk kan het natuurlijk ook, ben benieuwd of je in een van de twee opties iets herkent.
-ook iets met woede. Ik hoor steeds het woordje ‘kwaad zijn’. Een soort van woede die zich heeft opgestapeld gedurende je leven.
Ben benieuwd of je iets herkend,
groetjes,
L'arbe de vie