Loading...
nl

Wie wil een foto van mijzelf lezen?

Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 17 '10
Hoi hier 3 foto's van mijzelf.
Ik zou wel willen weten wat jullie uit mijn foto's kunnen halen.
Ik heb daarom 3 foto's van mijzelf hier geplaatst waar ik alleen op sta.
Vertel alles wat jullie doorkrijgen ik sta voor alles open!

Ik zou ook heel graag willen weten wie mijn gids is.
Kunnen jullie daar ook achter komen en meer informatie over geven?







Ik hoop dat het jullie lukt.
Nou ik ben benieuwd!
Succes!
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 17 '10
Hoi Nancycaviagek,

Op je vraag wie je gids is, kan jezelf antwoord vinden, door je gids zelf te vragen of hij/zij zich kenbaar wil maken. Vraag het en je krijgt antwoord. Als je geen antwoord krijgt, is het misschien zo dat je daar nog niet klaar voor bent;)

Je lezing: ik had een beetje moeite om jou energie en de mijne uit elkaar te houden, maar hierbij een poging wat ik zag in beelden.

-eerste reactie: een overvloed aan energie komt van je foto af. Je bent iemand die volgens mij erg energiek aanwezig kan zijn. Volgens mij is het ook zo dat je moeite hebt om je energie kwijt te raken, want ik heb het gevoel dat je daarin een beetje overloopt en dat je daardoor energieophopingen in je lichaam krijgt waardoor je je heel erg opgeblazen voelt..

-ik zie ook steeds een beeld waarin je voor het raam staat met een bos bloemen in je hand, terwijl je naar buiten kijkt. Heb het gevoel dat er iets speelt met het thema ‘afscheid nemen van’.

-Heb je in de sneeuw een val gemaakt? Of in het algemeen een val gemaakt, je kunt dit ook symbolisch interpreteren. Wat ik zie is een bosrijke omgeving, en het tuimelen van een persoon alsof die aan het vallen is en mensen die diegene aan het zoeken zijn. sybolisch heb ik er een gevoel bij dat je 'ergens over struikelt in het leven' en dat andere mensen je willen helpen 'zoeken', maar letterlijk kan het natuurlijk ook, ben benieuwd of je in een van de twee opties iets herkent.

-ook iets met woede. Ik hoor steeds het woordje ‘kwaad zijn’. Een soort van woede die zich heeft opgestapeld gedurende je leven.

Ben benieuwd of je iets herkend,

groetjes,
L'arbe de vie
Zilva
Zilva dec 17 '10
Hoi Nancycaviagek,

Ik voel me heel verdrietig als ik je foto's zo bekijk.
Een eenzaam, verdrietig gevoel.
Onbegrepen ook zo van 'ik bedoel het toch goed waarom...'.
Ik heb het gevoel dat je best een strenge opvoeding hebt, waarin je eigen ik een beetje onderdrukt wordt. Enerzijds heb je zoiets van mensen nemen me maar hoe ik ben, maar anderzijds vaak ook twijfel en toch zoiets van wie ben ik nou eigenlijk?
Het lijkt alsof je een eigen wereldje hebt en hier af en toe in wegdroomt hoe jij het graag zou zien.
Je hebt moeite met leeftijdsgenootjes,voelt je meer bij oudere mensen op je gemak maar het lijkt ook alsof je niet zo vrij mocht/kon zijn om te doen wat leeftijdsgenootjes zoal doen. En dat mis je wel eens. Maar je gevoel onderdruk je uit respect en de gedachte dat je niet mag tegenspreken maar dat maakt je ook een beetje boos.
Enerzijds wil je uit de band springen, anderzijds onderdruk je het uit een gevoel van angst.
Je bent een hele lieve meid die wat meer naar haar eigen behoeftes moet kijken dan naar die van anderen! Leef je eigen leven, je kunt het, twijfel daar niet aan.
Ergens weet je dit maar je gevoelens zeggen soms wat anders, maar dat is angst. Liefs Zilva
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Hoi L'arbe de vie,

Het klopt dat ik idd erg energiek aanwezig kan zijn.
Maar over die energieophopingen in me lichaam heb ik voor mijn gevoel geen last van.
Misschien zit dat er wel maar heb ik er geen erg in.

Ik kan me er goed in terug vinden wat je zegt over bloemen in me hand en dan voor het raam staan.
Ik sta dan niet met bloemen in me hand maar ik sta vaak voor het raam en kijk vaak naar buien naar de wolken naar de lucht.
En ben dan verdrietig omdat als ik vaak voor het raam sta aan overleden personen denk die ik mis.

Ik ben aan een opleiding begonnen met het idee dat doe ik wel even.
Maar daar heb ik mij goed in vergist.
Hier struikel ik dus over.
Andere mensen willen mij dan helpen zodat ik me opleiding goed kan afronden.

In het laatste de woede klopt ook ik heb idd woede opgestapeld gedurende me leven.
En merk dat dat er nu soms uitkomt maar dan soms op de verkeerde momenten waardoor anderen de klos zijn die bij mij in de buurt zijn.

Dank je wel je bent er erg goed in!
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Hoi Zilva,

Wat je zegt klopt er zit op het moment veel verdriet in mij.
Heb dierbare mensen om mij heen verloren en ook nog is 2 van me huisdieren.
Me vriend is er dan wel om mij te troosten maar vaak voel ik mij toch alleen en eenzaam ik zal het toch zelf moeten verwerken.

Ik vind zelf toen ik bij me ouders thuis nog woonde dat ik geen strenge opvoeding toen heb gehad.

Klopt helemaal ze nemen me idd maar zoals ik ben maar het klopt ik twijfel vaak als een gek over me eigen uiterlijk.
Een eigen wereldje heb ik zeker ik zit vol met fantasieën.

Moeite met leeftijdsgenootjes wil ik niet zeggen ik kan wel beter omgaan met wat oudere mensen omdat deze serieuzer zijn.
En omdat waar ik werk ik zelf ook de jongste van de groep ben.
Ik ga daarom dus ook al vaak met oudere om.
Maar met leeftijdsgenootjes heb ik geen moeite.

In deze zin kan ik mezelf heel goed in terugvinden: Maar je gevoel onderdruk je uit respect en de gedachte dat je niet mag tegenspreken maar dat maakt je ook een beetje boos.

Ik vind het heel erg belangrijk dat vooral anderen het naar hun zin hebben en vergeet dan idd mezelf wel is.
Ik vind de behoeften van anderen erg belangrijk.

Erg bedankt ook!

Maar nu ik zelf samen woon
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Zijn er nog meer mensen hier die deze foto's ook willen lezen voor mij?
Ik ben erg benieuwd wat jullie er nog meer uit kunnen halen.

Groetjes Nancy laugh
Maryssa
Maryssa dec 19 '10
Hallo Nancy,

* Oei wat een boosheid voel ik bij je en onmacht. Kindertijd komt hierbij duidelijk naar voren en soms komt er wat van aan de opervlakte terwijl je dacht dat je het allemaal zo goed weg had geborgen.

* Last van je onderrug. Let ook goed op hoe je staat. Ik heb het idee dat je een behoorlijk holle rug hebt.

* Er zijn de laatste tijd wat dingen op hun plaats gevallen. Alsof je nu begrijpt waarom je je toen zo gevoeld hebt. Een beetje alsof je met een lotgenoot hebt kunnen praten of met een therapeut en je het nu beter begrijpt. Volgens mij ben je daar goed mee bezig en bepaal je zelf je tempo.

* Ik krijg mijn blaas en urinewegen te voelen bij je. Heb je hier klachten van?

* De kleur mosgroen past bij je het geeft je troost en rust.

* Ik heb het gevoel dat de foto van jou in een kamer met een gele blouse aan wat langer geleden is. Klopt dat? Dat er in die fase zoveel vragen waren in jezelf dat je niet zo goed wist waar je moest beginnen met zoeken naar antwoorden. Ik weet niet of het jouw woonkamer is? Het is wel een ruimte waarin ik veel energieën voel om je heen. Zorg voor veel daglicht in die ruimte en brand kaarsen. Zet bloemen neer. Als het bij je past kun je ook wierook branden. Kies dan voor salie wierook.

* Ik krijg bij jou te voelen dat je een bepaalde vrolijkheid in je hebt naast het verdriet. Je kunt je verdriet soms zo goed parkeren/maskeren dat je denkt nu even niet ik wil nu lachen en gek doen. Maar het mag er best uit. Het hoeft niet ineens. Maar wat ik eerder schreef hierboven is dat ik het gevoel heb dat je daar mee aan de slag bent.

Ok Nancy dat was mn lezing voor jou. Ik hoop dat er wat mee kunt.

Groetjes Maryssa
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 20 '10
Hoi Maryssa,

Ik kan wel zeggen dat alles zowat klopt wat je hier verteld.
Echt zo goed van je!

Het liefste wil ik me nare kindertijd vergeten.

Ik heb idd een erg holle rug waar ik vaak last van heb.

Ik ga idd steeds beter me gevoelens begrijpen.
Dit omdat ik naar antwoorden zoek van me gevoelens.
En deze dus ook daardoor vind.

Ik heb geen last van me blaas of urinewegen.

Ik zal de kleur mosgroen onthouden!

De foto met de gele blouse is van dit jaar nog in de maand juli.
Ik liep dit jaar vaak rond om te zoeken naar antwoorden.
Wat je op de foto ziet is de ingang van mijn woonkamer.
In mijn woonkamer is veel licht we hebben grote ramen.
Veel bloemen hebben we niet in huis eigenlijk zowat alleen maar planten.
En ja wierook heerlijk ben ik gek op.
Ik zal is kijken of ik ook salie wierook in huis heb.
We hebben zo veel verschillende soorten wierook in huis.

Ik ben heel goed in om me verdriet voor anderen te verstoppen.
En dan overdreven vrolijk te gaan doen terwijl ik me dan niet vrolijk voel.
Ik moet wel zeggen dat ik idd nu sneller laat merken ook aan anderen als ik niet lekker in me vel zit.

Ik vond het een mooie lezing!
Dank je wel!

Groetjes Nancy
Maryssa
Maryssa dec 20 '10
Hallo Nancy,

Dank je wel voor je reactie en je compliment! De reading is graag voor je gedaan. smile

Groetjes Maryssa
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 21 '10
Graag gedaan;-) en dank voor het compliment, t'was al weer een tijdje geleden..

Lfs, L'arbe de vie
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 24 '10
smile

Als er meer mensen hier zijn die deze foto ook willen lezen zou ik zeggen graag!
Ik ben benieuwd wat jullie er nog meer uit kunnen krijgen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki