Loading...
nl

Overledene op uitvaart gezien??

Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Hallo allemaal,

ik was onlangs op een uitvaart en had het idee dat ik de overledene zag "zitten".
Ik zie het niet heel erg scherp als dat ik de persoon daadwerkelijk zie, maar een hele tijd zag ik dus duidelijk "iets" zitten terwijl er over hem gesproken werd door een broer
Vond dat zo mooi, was erg onder de indruk.
Heb dit overigens niet aan de directe nabestaanden verteld omdat ik het zelf eigenlijk ook wel een beetje raar vind dat ik dit mag zien/ervaren.
Maar tegelijk "twijfel" ik een beetje omdat ik nog niet zo heel lang verschijningen bewust zie en al helemaal niet overdag zonder me extreem te concentreren.
Graag jullie visie erop wink
Delen:
Emuca
Emuca dec 17 '10
Ik heb zelf bij alle uitvaarden waar ik ben geweest, de overleden gezien... dus voor mijn gevoel: niet twijfelen. smile
karda
karda dec 17 '10
Het lijkt me erg mooi dat je dit hebt ervaren, als je intuitie zegt dat dit de overledene was, dan denk ik dat dit zo was.
je verstand-ego gaat altijd later je weer aan het twijfelen brengen
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Dank!!!!!!!
Heel erg prettig te lezen,
ik twijfel idd maar jullie bevestigen maken het plaatje weer rond.
Mijn twijfel is weg, vond het ook erg mooi,
had stiekem mijn maatje willen steunen met de gedachte dat zn pa erbij was, maar dat durf ik niet, daarbij, ik kan verder toch niets meer dan dat vertellen.
Nogmaals bedankt, is dubbel fijn want dan mag en ga ik toch meer zien en ervaren dus ik ben nog steeds in een stijgende lijn smile
Ariel
Ariel feb 4 '11
Ik zie de overledenen ook bij de uitvaart.
De laatste keer was bij mijn oom afgelopen november.
Hij deed eerst heel plechtig.
Gaf de mensen van de uitvaart aanwijzingen:waar de kist moest staan en hoe etc.
Typisch hij.
Als de oudste van het gezin nam hij de leidende taak regelmatig over na het overlijden van hun ouders.
Mijn vader is de jongste.
Ineens had hij door dat ik hem zag en toen ging hij telkens van alles doen om mij op te vrolijken zodra ik verdrietig dreigde te worden.
Ik heb nog nooit een begravenis meegemaakt waarbij ik zoveel heb moeten lachen ipv huilen.
Ook kwamen zijn broer en zwager die al reeds overgegaan zijn hem vergezellen.

Dus ja je kan ze zien op een begrafenis laugh
Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Mijn broer heeft ook mijn moeder op haar eigen begrafenis minutenlang gezien, ze zag er heel jong uit, lijkt me zo mooi om dat te kunnen zien, zou zo graag mijn vader en moeder nog willen zien,ze zijn vorig jaar beide overleden, in 6 maanden tijd, dat was wel een gereis voor me, ik woon in Australia, mijn vader heb ik niet meer kunnen spreken, wel zijn begrafenis meegemaakt ,mijn moeder ben ik nog 2 weken bij geweest en haar kunnen verzorgen, maar haar begrafenis niet meegemaakt, ze stierf 1 week na mijn vertrek, tussen mijn ouders door is ook mijn schoonvader overleden, was me wel een jaar.Mijn man gelooft hier helemaal niet in en zei altijd dat ie het pas geloofd als ie het zelf ziet en laat dat nou gebeurd zijn, (jaloers!!!) Het heeft hem best wat veranderd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki