Loading...
nl

beslissingen nemen... ;-)

Raida
Raida dec 16 '10
Ik stond erstraks aan de bushalte, moest lang wachten op mijn bus en dan begint een mens al eens na te denken: tussen veel blabla's door ; zei ik tegen mezelf: het leven is puur beslissingen nemen, en af en toe neem je de verkeerde, en dat is niet zo erg, het is net als een bus nemen en zeker weten dat die langs je huis zal rijden, maar af en toe neem je de verkeerde, geen nood je stapt op tijd af en gaat te voet verder of neemt de volgende, en wat er toen gebeurde raden jullie nooit....
crazy
Delen:
admin
admin dec 16 '10
Toen kwam de volgende bus eraan? laugh
Raida
Raida dec 16 '10
nee ik nam de verkeerde bus, stapte af en kon nog een heel eind te voet door de koude, had ik nu eens geluisterd naar mezelf...
admin
admin dec 16 '10
Oei, dat is altijd jammer, maar zo zie je dat het voor jou uiteindelijk (wederom) een bewustwording is van je innerlijke stem. Wel een mooie ervaring zo Carrie !! Denk dat je het de volgende keer anders doet smile
Raida
Raida dec 17 '10
Inderdaad Bart, toen de bus de verkeerde richting uitging, had ik zoiets van , ik heb het je nog gezegd, maar ach volgende keer...
Mimosa
Mimosa dec 17 '10
Wauw, wat een mooie les. Duidelijker kan het niet.
Raida
Raida dec 17 '10
ik maak dit zo vaak mee en iedere keer denk ik, volgende keer ga ik het doorhebben, en telkens besef ik het pas achteraf, maar nu ga ik er echt naar luisteren laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki