Loading...
nl

foto lezen

teddiecash
teddiecash jul 5 '07
Haai all!

TRen eerste complimenten voor de mensen die de foto lezings doen.

Graag zou ik ook een foto van me zelf willen laten lezen

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1032

mocht deze niet duidelijk genoeg zijn, hoor ik dat graag.

Groetjesssssssssss
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Hoi Teddie, ik zal proberen je foto te lezen. Ik weet niet of het een goede lezing wordt, maar we zullen zien. Ik hoor graag of het een beetje klopt.

Ik zie een rustig persoon die zichzelf gedurende het hele leven heeft aangeleerd om gematigd te zijn. Ik bedoel daarmee dat je eigenlijk een beetje onzichtbaar rondloopt. Je vermijdt bijvoorbeeld oogcontact als je op drukke plaatsen rondloopt, of bijvoorbeeld in de stad of in de supermarkt bent.

Jij handelt vanuit je beter weten waardoor mensen jou eigenlijk niet zoveel kunnen wijsmaken. Dat is misschien ook wel de reden dat je nooit echt in discussie met ze gaat over bepaalde dingen, want ze weten er toch niets van. Wel laat je iedereen in hun waarde, dus als ze je van iets proberen te overtuigen, zal je snel zeggen, ja dat is waar, en vind je het wel best. Je zal dan niet meer inhoudelijk gaan reageren.

Ik vind jou wel een echte natuurgenieter. Lekker een wandeling maken door een verlaten bos of heideveld is echt iets voor jou. Ik zie jou ook veel liever omringt door dieren, want die zijn tenminste eerlijk en doen niet moeilijk.

Misshien was jij zelfs wel liever als dier (mss vogel?) geincarneerd in dit leven.

Je hebt een goed schild om je heen gebouwd, waar heel moeilijk doorheen te komen is. Dat is denk ik niet bewust, maar wel uit noodzaak. Je bent gevoelig, en daar dien je beschermt tegen te zijn. Ga dus ook niet proberen je schild af te breken, want het is juist iets dat jij wel nodig hebt. Weet wel voor wie je hem kan laten zakken en laat die mensen toe. Maar ik vermoed dat jij dit ondertussen prima kan, waardoor ik ook denk dat het schild geen belemmering meer voor je is (dit was het vroeger dus wel).

Verspilling is iets waar jij slecht tegen kan. Je gaat bewust om met de dingen die je koopt en bijvoorbeeld verpakkingsmateriaal. Ik heb het idee dat de groene winkel (of iets soortgelijks) echt jouw ding is.

Je bent vrolijk en lacht veel. Ziet bijna overal de humor wel van in.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Julien.
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Hai NiMS ;-)

Hartelijk dank voor me foto lezing.
Ik kan zeggen dat je grotendeels een aardig beeld heb van me.
ik zal bij je begin beginnen :

het eerste en 2e gedeelte :

Quote:
Ik zie een rustig persoon die zichzelf gedurende het hele leven heeft aangeleerd om gematigd te zijn. Ik bedoel daarmee dat je eigenlijk een beetje onzichtbaar rondloopt. Je vermijdt bijvoorbeeld oogcontact als je op drukke plaatsen rondloopt, of bijvoorbeeld in de stad of in de supermarkt bent.

Jij handelt vanuit je beter weten waardoor mensen jou eigenlijk niet zoveel kunnen wijsmaken. Dat is misschien ook wel de reden dat je nooit echt in discussie met ze gaat over bepaalde dingen, want ze weten er toch niets van. Wel laat je iedereen in hun waarde, dus als ze je van iets proberen te overtuigen, zal je snel zeggen, ja dat is waar, en vind je het wel best. Je zal dan niet meer inhoudelijk gaan reageren.
dit is precies ikke ;-) ik ben idd geen persoon dat graag een discussie aan gaat, maar mensen weten ook dat dit verspilde tijd is op sommige punten.
Ik ben idd een rustig type die niet veel oog contact maak, niet aleen in de supermarkt, maar ook met bv me man. daar klaagt hij ook over haah, wat dat zou zijn geen idee.

betreft de natuur, ik vind het wel lekker om in de natuur tezijn, maar hou me er niet mee bezig.
dieren zijn me alles, ik heb 3 katten ;-)

over het schild, sta ik ik versteld.
Dat je dat heb kunnen lezen.
Weinig mensen weten dit!
Complimenten.
Doet me trouwens denken dat het idd misschien iets is van het verleden.
Mijn man en ik zijn geintresseert in het paranormale, en staan er ook open voor.
Ik heb een moeilijke 8 jaar achter de rug met hem, maar wat grotendeels aan mijn te wijden is.
er is iets in het vreleden dat gebeurt is, en ik onbewust heb weg gestopt.

Goed dat terzijde ...

ik ben geen bio mens haha, totaaaaal niet, maar kan misschien iets anders zijn..

Vrolijkheid heeft denk ik ikets met die muur temaken. ik kan heel open en vrolijk zijn. laten merken dat ik er ben.

Iedergeval, hartstikke tegek dat je dit heb gedaan.
Complimenten hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Hey bedankt voor je reactie. Fijn om te weten dat het meeste nog aardig klopt :). Ik hoop dat je er zelf ook iets aan hebt gehad.
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Zeker weten!
Ik vind het wel goed dat er mensen zijn die dat kunnen vertwllwn
het is een soort herkenning ;-)
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Trouwens, mijn man en ik hebben een foto van ons beide en de katten.
is het mogelijk dat deze ook gelezen word, of moetb ik daar een andere topic voor neer zetten?
het gaat puur om de foto van mijn man.
Hij is dolnieuwschieug wat mensen zien in hem
Hij heeft vorigjaar ook een aura foto laten maken.
Hij staat er dus helemaal open voor.

Thanks!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Als hij zijn foto gelezen wilt hebben, moet hij zichzelf registreren, en dan zelf een onderwerp aanmaken. Dit ivm privacy.
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Ok thanks!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy