Hoi Nancy,
ik wil een poging wagen. Heeft deze opa een CVA (beroerte) gehad? En ik hoor de naam Arie. Krijg het gevoel dat hij heel erg graag naar het Licht wilde; hij is voor mijn gevoel in de laatste jaren van zijn leven heel erg veranderd qua karakter, voelde zich niet meer begrepen door zijn omgeving en zijn omgeving begreep hem vaak niet meer. Hij had zeker geen hekel aan zijn familie gekregen, maar toch voel ik wrevel, zo van 'ga alsjeblieft allemaal weg, ik wil alleen zijn.' Dit kwam door zijn ziekte.
Bij jouw andere opa krijg ik een heel warm gevoel; heb het gevoel dat jij zijn lievelingskleindochter was.. hij was erg trots op jou. Jullie hadden een sterke band, begrepen elkaar zonder veel woorden. Misschien zelfs voor een deel door hem opgevoed in zekere zin? Bij hem kon je terecht als kind met je problemen en vragen.
Dit is wat ik voel... Het is inderdaad veel lastiger om foto's te lezen waar 2 personen op staan, wat Carrie al aangaf, maar omdat je geen andere foto's hebt, heb ik een poging gewaagd.
Lieve groet,
Marjanne