Loading...
nl

Wie wil deze foto voor mij lezen?

Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 15 '10
Hoi allemaal,

Ik zou dol graag deze foto willen laten lezen.
Het gaat dan om mijn opa.
Ik ben benieuwd wat jullie over hem te vertellen hebben.




Groetjes Nancy
Delen:
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 15 '10
Ik zal er even bij zeggen dat mijn opa nog niet zo lang geleden overleden is.
Raida
Raida dec 15 '10
Best een foto nemen waar hij volledig alleen op staat, zo is het bijzonder moeilijk en krijg je een gemengd verhaal..
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 15 '10
Ik heb helaas geen foto van hem waar hij alleen op staat.
Marjanne
Marjanne dec 15 '10
Hoi Nancy,
ik wil een poging wagen. Heeft deze opa een CVA (beroerte) gehad? En ik hoor de naam Arie. Krijg het gevoel dat hij heel erg graag naar het Licht wilde; hij is voor mijn gevoel in de laatste jaren van zijn leven heel erg veranderd qua karakter, voelde zich niet meer begrepen door zijn omgeving en zijn omgeving begreep hem vaak niet meer. Hij had zeker geen hekel aan zijn familie gekregen, maar toch voel ik wrevel, zo van 'ga alsjeblieft allemaal weg, ik wil alleen zijn.' Dit kwam door zijn ziekte.
Bij jouw andere opa krijg ik een heel warm gevoel; heb het gevoel dat jij zijn lievelingskleindochter was.. hij was erg trots op jou. Jullie hadden een sterke band, begrepen elkaar zonder veel woorden. Misschien zelfs voor een deel door hem opgevoed in zekere zin? Bij hem kon je terecht als kind met je problemen en vragen.
Dit is wat ik voel... Het is inderdaad veel lastiger om foto's te lezen waar 2 personen op staan, wat Carrie al aangaf, maar omdat je geen andere foto's hebt, heb ik een poging gewaagd.

Lieve groet,
Marjanne
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 17 '10
Hoi Marjanne,

Ow mijn god.
Ik neem aan wat je als eerste heb verteld over me opa die hier niet op staat maar waar ik een aparte lezing over heb gestart gaat.
Ik schik er gewoon van.

Het klopt die opa heeft idd een cva gehad.
En dat je de naam Arie noemt jeetje zeg ik krijg er gewoon kippenvel van.
Arie is namelijk mijn oom en dus de zoon van me opa.
Arie betekende heel erg veel voor me opa.
Het klopt ook dat me opa na het overlijden van me oma niet veel zin meer had in het leven.
Wauw!
Echt goed van je zeg!

Over deze opa op deze foto hierboven weet ik niet of ik zijn lieverlingskleindochter was.
Zou best kunnen.
We begrepen elkaar idd zonder veel woorden.

Over de problemen en als ik vragen had kon ik juist altijd terecht bij me andere opa.

Ik snap zeker dat je het moeilijk vond met meerdere mensen die op die foto staan.
Maar ondanks dat.

Die eerste tekst wat dan over me andere opa gaat die dus niet op deze foto staat heb je echt voor 100% goed.
Echt top zeg!
Marjanne
Marjanne dec 17 '10
Hoi Nancy,
Fijn dat je toch herkenning vind in mijn reading. Of liever gezegd, van wat ik doorkreeg :-) De naam Arie kwam heel sterk door, wel drie keer. Ik verwonder mijzelf er ook altijd weer over hoe informatie vaak klopt.
Succes verder op dit forum.

Lieve groet,
Marjanne
Lin
Lin dec 18 '10
Hoi Nancy
Ben heel voorzichtig met foto lezen, maar wat ik duidelijk bij je opa voelde is een steek in mijn keel aan de linkerkant..net of daar een verdikking zit. Mijn instinct zegt een kankergezwel,
maar mijn gevoel zegt een verstopping van een ader.....

Wil het hier even bij laten

Liefs Lin
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Hoi Lin,

Ik wil je bedanken voor je reactie.

Helaas klopt dit alleen niet bij me opa.
Maar mijn opa heeft een dochter dus mijn tante dus.
Deze tante van mij heeft wel een kankergezwel in haar keel.
Waar dus een verdikking zit.
Dus wat je zegt klopt helemaal alleen gaat dit over mijn tante.
Deze tante leeft nog alleen is zij erg ziek en gaat het niet goed met haar.

Bedankt he'.
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Wie wil er nog meer proberen de foto van mijn overleden opa te lezen?
Lin
Lin dec 19 '10
Toch heel erg appart dat er 2 keer toe kloppende info gegeven word maar dan van andere mensen die dichtbij staan.
Dat roept bij mij de vraag op als dat je opa heel gericht is op anderen en het liefst niet over hem gaat....soort van wegwuiven...zolang het maar over anderen gaat dan is het goed.
Toch wel appart..

Liefs lin
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 19 '10
Hoi Lin,

Weet je wat het leuke hiervan is.
Mijn opa is altijd zo geweest.
Anderen vond hij belangrijker dan hem zelf.
Hij was altijd druk in ze hoofd met anderen bezig.
Lin
Lin dec 19 '10
En ook die eigenschap houden ze aan de andere kant.
Volgend mij was het ook wel een man die zijn vrouw, je oma heel erg in bescherming nam.

liefs lin
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 20 '10
Ja absoluut!
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 24 '10
Wie wil nog meer deze foto voor mij lezen?
Ik ben benieuwd wat er nog meer uitkomt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki