Loading...
nl

All I Want For Christmas Is You

Richie Richard
Richie Richard dec 14 '10
Jaa ik weer. (Jullie worden mij vast zat).
Ik ben nu vollop in de weer voor een show dat de 21e wordt gegeven in de Da Vinci College Gorinchem, wat de grootste kerstmarkt van Gorinchem zou worden. Het gehele opbrengst zou naar de voedselbank gaan. Ik heb kunnen regelen (mede dankzij dat ik daar een leerling ben) dat Cody Pilot daar kan zingen.
Vollop bezig met de voorbereidingen, en met nog 6 dagen te gaan, leverd dit spanning. Welliswaar heb ik nu een backingtrack gemaakt (van 1 van de nummers die ze zal doen), en ik ben daar zo erg trots op. Het is 1 van de paar die ik nu gemaakt heb en deze is zooo mooi uit gekomen.

Jullie kennen 't origineel van Carey. Nu is dit een cover dus iets anders. Ik heb de style van My Chemical Romance aangenomen. En dat aangepast naar dat van Joyce. Omdat het lastig is om 20 nummers uit je hoofd te leren binnen 6 dagen, maak ik er karaoke versies van zodat ze een lyric reminder heeft tijdens haar optreden.

Mijn trots, geheel door mij gemaakt:
Delen:
admin
admin dec 15 '10
Ik wordt je niet zat hoor RR,
laat lekker alles horen wat je maakt,
het is erg leuk vind ik.
Krijgen we dit nummer ook nog te horen inclusief de zangeres???
Klinkt lekker dit man,VEEL SUCCES tot de 21/22ste!!!!!!

Groetjes!!!!!
admin
admin dec 15 '10
Van mij mag je ook alles erop gooien wat je wilt RR, vind het erg leuk gedaan, het is eens een hele andere vorm dan die van Mariah Carey smile

Veel plezier met de voorbereidingen verder ondanks de stress, en het optreden zal zeker goed uitpakken denk ik zo !!!
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Nah ik weet niet of ik het voor elkaar kan krijgen om dan direct een opname te maken, gezien dat het vast remoerig gaat worden. Welliswaar zal ik proberen om wat op te nemen.

Ik denk dat dit extreem lastig gaat worden. Want ik heb de verschillende backingtracks geprobeerd af te spelen op de zelfde EQ instellingen, waarbij sommige irritant hoge tonen kunnen produceren.. Waardoor ik het moet aanpassen. Dat doenende, is 't EQ weer fout voor de andere nummers. Dus ik denk dat ik daar live het geluid moet regelen.

Want in deze zit te veel bass en moet ik de hoge tonen om hoog helpen. En bij de gene die ik nu net heb gemaakt (Christmas Canon Rock in C) Zijn dus de tonen te hard en de bass te laag. Het opnemen van verschillende stylen en het masteren en mixen van deze is zoooo lastig.

Maar ik ga mijn best doen, het meeste stress ligt natuurlijk bij Cody Pilot. Aangezien zij moet zingen smile

Maar bedankt laugh!
admin
admin dec 15 '10
Hihi

Mag ik daaruit de conclusie trekken dat je het gaat proberen op te nemen en ons laten horen maar dat we er rekening mee moeten houden dat het geluid misschien niet optimaal zal zijn RR?
Maakt mij niet uit hoor! Ik ben TE nieuwschierig om me daar druk over te maken.
Wel aardig van je dat je rekening houdt met Cody,toch moet je jezelf wat de stress aangaat niet uitvlakken he?
Ieder het zijne toch RR?
Nogmaals SUCCESSSSSSS

Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Nah, het is voor mij niet de 1e keer dat ik zo iets regel. Open Podium in de eerste. Lan-party in de 2e, lan-party in de 4e. Gala in de 4e. Pre-Party Cappelle a/d ijsel in de 4e. 4 Projecten vorig jaar. Ouder-show-avond dit jaar.

Ik zet mezelf vaak vrijwillig in voor dit soort taken. Vind ik gewoon leuk om te doen.

Maar zenuwachtig ben ik wel moet ik zeggen.
admin
admin dec 15 '10

Nah,nou en.......hihi
Goed zeg!!

Lekker spannend!!!!
Die zenuwen zullen dus nooit weggaan.....al organiseer je honderden van die "dingen",dat weet je dan alvast.
Richie Richard
Richie Richard dec 15 '10
Waarschijnlijk kick ik daar juist op smile.
En met name als het een succes op, maar al om al gaat het om de moeite die je er in steekt en de plezier die je daar door maakt.
admin
admin dec 15 '10

HAHAAAH

Dan kom je er wel Richie Richard!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki