Loading...
nl

Zielenaam

Emuca
Emuca mrt 11 '11
Je ziel blijft in het lichaam, maar je maakt contact met de jij in de andere dimensies. Deze gaan wel werkelijk op reis en verplaatsen zich. smileMaar ja, je kan dus ook echt innerlijke reizen maken.
De een kan de reis meer 'zien' en de ander 'voelt' of 'hoort' weer meer. Dat is voor iedereen weer anders... en het overkomt je vooral. Ikzelf visualiseer nooit voor me hoe ik ergens ben. Ik maak contact met mezelf en laat me dan meestromen als een grassprietje op een grote rivier. smile

Bedankt dat je Emuca een mooie naam vind laugh
admin
admin mrt 11 '11
Lieve Lily ik moet even inhaken op de naam Marcus en rome.

Mijn Gids heet Marcus Aurelius...vanuit een vorig leven van hem was hij keizer en filosoof in Rome...er is nog een naam Antonius.
Bijzonder dat je daar aan moest denken.
Marcus is zijn aardse naam waar hij zich meestal mee laat zien.
Ik kan je nog veel meer vertellen ...als je interesse hebt.

liefs Ajada
admin
admin mrt 11 '11
De beelden die je beschrijft Lily dit zijn ook mijn beelden hmmm ik denk dat we iets met elkaar van doen hebben vanuit een ander leven erg apart dat je dit nu zo noemt allemaal....of je hebt dingen van me opgepakt dat kan ook.

liefs Ajada
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Hoi Ajâda , gisteren had ik ergens anders ook de naam Marcus gelezen misschien heb ik dat meegenomen in mijn droombelevenis.
En ja ik heb wel meer interesse moet ik zeggen.
Misschien heb ik het inderdaad opgepakt van jouw of we delen een eerder leve met elkaar blijkbaar hadden we gisteren een connectie misschien kwam dat doordat we op 1lijn zaten met de intentie van de forum berichten ..
jannie
jannie mrt 11 '11
hoi hoi....mag ik mee reizen....???????????
Op je vleugels...
Met de wind...
Naar het universum..
Om te worden verwelkomt..........
Ik wil graag een ticket...een ticket..vanuit mijn hart..
Om te zijn ..daar..waar ik de weg nog niet ken....
Liefs van mij
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Je mag meereizen wanneer je wilt.
jannie
jannie mrt 11 '11
YES.....
haha wanneer vertrekken we...???????
Ik ben hier heel dankbaar voor...weet niet goed hoe ik dit moet zeggen..Deze week zoveel bijzondere mensen ontmoet..mogen ontmoeten...
Ik wordt hier diep van binnen ontroerd van...
Dank jullie wel allemaal..voor wie jullie zijn..
Dikke knuffel Jannie
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Gewoon aan de bel trekken als je denkt: ja! Nu.
jannie
jannie mrt 11 '11
Oke...Emuca..maar sorry dat ik je weer even wat moet vragen..hoe werkt dit dan ..als ik op een bepaald moment aangeef dat ik er klaar voor ben en dan...??
Is dat in meditaie...in slaap..echt ik heb geen idee..
Dank je wel ..wederom..mooie avond nog.warme groet Jannie
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Nee, gewoon helemaal wakker en helemaal bij kennis. Reizen is het makkelijkst via msn (maar die heb je dus niet) of via privebericht. smile
jannie
jannie mrt 11 '11
Oit wel msn aangemaakt..ga morgen eens kijken of ik er nog op kan komen..hihi..
Je leest me nog wel...fijne avond gewenst...liefs
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki