Loading...
nl

Wie leest wat in deze foto

landa
landa dec 12 '10
Hallo allemaal...Ik heb een nieuwere foto geupload de andere was van vorig jaar.
Dus ben benieuwd of deze foto door iemand gelezen wil worden,omdat deze dan toch nieuwere informatie omvat mischien?
Alvast hartelijk dank.
Lieve groet Landa
Delen:
Raida
Raida dec 12 '10
ik vind het een beetje moeilijk omdat je ogen zo wazig zijn, maar heb een gevoel van overheersing, alsof je "gegroeid" bent in iets, iets overwonnen hebt en je nu boven iets staat.
Je bent sterker dan vroeger, ook al twijfel je nog steeds af en toe eens, je voelt de verandering wel.
Ik zie je naar de toekomst toe precies meer en meer lachen, een rechte rug en borst vooruit gevoel..Zo van niet met mij meer...
Je bent een warm persoon, een gevoelsmens, waardoor je al meerdere malen gekwetst bent geweest, ik denk vooral in de liefde dan.

Sorry als ik er ergens totaal naast zit ,ik waag mij nog maar sinds kort aan fotolezen, door fouten te maken leer ik het meest denk ik maar.
Maar ben benieuwd naar je reactie

Liefs
Carrie
landa
landa dec 12 '10
Lieve Carrie,
Die sorry is nergens goed voor!
En fouten maken is menselijk.....nou ik moet zeggen als je fotolezen nog maar kort doet je dan toch wel heel goed fotos leest,alles wat je schrijft klopt gewoon voor 100%

Ik heb idd de liefde overwonnen die voor mij zo veel betekende en me zo diep kwetste....Ik voel idd de verandering in mezelf en heel duidelijk.
Hartelijk BEDANKT voor je tyd en energie,
Lieve groetjes Landa
Raida
Raida dec 12 '10
Brr, echt?
Krijg al bijna schrik van mezelf, dit is eigenlijk de 2de foto die ik lees, gisteren één en toen durfde ik niet alles op te schrijven en ik dacht vandaag, ik geef er gewoon een lap op en zit ik er naast dan hetzij zo, we zijn hier om te leren..
Nu wordt nog maar eens bevestigd dat je de goede richting uit gaat en het alleen maar zal beteren!!
Heb je kinderen?
landa
landa dec 12 '10
Nou ikvindt t bijzonder knap als dit je 2e foto is....complimenten
Ja ikheb een zoon van bijna 15
Raida
Raida dec 13 '10
ja ik zag ook heel duidelijk een jongen bij jou maar eigenlijk ook wel een meisje, jonger wel, misschien een nichtje of zo.
Je hebt in ieder geval heel veel liefde voor en van die "kinderen"
Zilva
Zilva dec 13 '10
landa ik kijk straks nog eens even.
En Carrie, toppie!
Je moet durven fouten te maken want anders ga je door je angst blokkeren of filteren.
Je leert er alleen maar van. Achteraf zie je vaak ook de context als je iets 'verkeerd'hebt opgeschreven. En telkens weer leer je meer te plaatsen.

Liefs Zilva
landa
landa dec 13 '10
Lieve Carrie,
Nu laat je mijn haren echt rijzen wink
Mijn zoon hangt heel erg aan me dat klopt en we hebben een hele goede en hechte band...maar dat jeover dat meisje begon bezorgde me kippevel....Dat meisje is het kind van die liefde waar ik diep door gekwetst ben...en het klikte idd goed en zag haar ookals mijn eigen kindje,mede omdat ik vanwege mijn hartoperatie in 2003 geen kinderen meer mocht krijgen terwijl die wens altyd heel groot was en is gebleven...ben altijd wel heel erg betrokken met kinderen en heb meestal een goede omgang met ze ...in wat voor situatie een kind zich ook bevind.
Duseh supperknap van je weer blush

Lieve groet lanneke
landa
landa dec 13 '10
Dank je zilver ,
Heel erg graag ....alvast mijn dank voor je tijd en energie.
Lanneke
Raida
Raida dec 14 '10
goh, vanaf nu ga ik me dus voornemen, als ik iets voel zeg ik het gewoon, want ik twijfelde dus weer bij die "kinderen" eh, het ontroerd me zelfs frown

Dat meisje ziet jou ook enorm graag hoor, jammer dat het mis is gelopen tussen jou en haar papa, aan jullie band zal het in ieder geval niet gelegen hebben...

Bedankt dat ik jou foto mocht lezen, het is men tweede en heb er al ontzettend veel uit geleerd!

Warme groetjes
Carrie
Zilva
Zilva dec 14 '10
Hoi Landa,

Ik krijg er niet meer veel uitgehaald, sorry.
En ik denk dat je de de mooiste boodschap al van Carrie hebt gehad!
Toppie.
Sterkte met alles en zorg goed voor jezelf.

Liefs Zilva
landa
landa dec 14 '10
Jij ook Dank je wel....dat ik er de kracht uit mocht halen.....en dat je je energie en tyd aan heb willen besteden.
Ik vondt het bijzonder goed !
Heel veel liefs lanneke
landa
landa dec 14 '10
Dank je Zilva,

dat heb ik zeker!
Nogmaals bedankt ik zal het zeker nodig hebben,

Liefs Landa
Raida
Raida dec 14 '10
grinGraag gedaan hoor, als ik iemand een beetje kan helpen, daar word ik zelf ook enorm gelukkig van!
landa
landa dec 14 '10
Dat is een mooie eigenschap Carrie
liefs lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki