Loading...
nl

mooie ervaring

karda
karda dec 10 '10
Ik lag in bed en ineens voelde ik een kat over mijn benen heen lopen, Shelly en Bageera laten al lekker te slapen, dus die waren het niet, verder lagen de andere 2 ergens in een andere kamer te slapen met de deur dicht.
ik heb zelf het gevoel dat het mijn overleden poes Elles is geweest zij is 21 jaar geworden.
Vond het wel apart dat zo te ervaren.
Delen:
admin
admin dec 10 '10
Prachtige ervaring Karda, dit zijn de kersen op de taart om op deze manier de bevestiging te krijgen van je kat. Prachtige leeftijd trouwens smile
Beschermengel
Beschermengel dec 10 '10



Ja ik herken dit ook!

Een jaar of 2 geleden is dit gebeurt, ik lag in bed al een poosje, toen ik ineens een kat hoorde spinnen en knorren, ik dacht, goed luisteren of dit wel echt is ( want ik heb geen kat)..toen voelde ik 2 pootjes tegen mijn lichaam zo als poezen doen bij hun moeder, trappen alsof ze melken.

Ik heb dit een poosje aangevoeld en gehoord, dat ik zeker wist dat ik het me niet verbeelde, toen draaide ik me om en deed het licht aan...NIETS TE ZIEN!

Dit is een paar keer gebeurt, ik ben na gaan vragen bij de buren of hier een kat had gewoond ( met eigenaars) ik was verhuisd en had geen kat in dit huis gehad.
Ja het klopte er woonde toen een vrouw en die had een kat maar was er gestorven.
Ik heb de kat toen naar het licht gestuurd, en heb hem niet meer gehoord of gezien.
Ik vondt het wel grappig!

Wat een hoge leeftijd zeg van je kat, Karda dat hoor je niet veel.
karda
karda dec 10 '10
Ja Bart het voelde ook heel mooi.

Beschermengel,Dat is ook mooi dat je de kat naar het licht hebt kunnen sturen..
ik denk dat dit de 2e keer is dat ik het heb meegemaakt, de 1ste keer dat ik het voelde, dacht ik nog dat ik het me verbeeld had, maar het was zo echt het gevoel ik voelde echt lopen.
ja onze poes Elles moesten we zelfs nog laten inslapen toen ze 21 was want ze ging niet uit zichzelf en ze was al dement.
ze heeft nog een 1,5 jaar s nachts lopen miauwen, ze stopte wel weer, maar toen ze was overgegaan, hoorde ik haar zelfs nog miauwen.
Beschermengel
Beschermengel dec 11 '10

Ja het voelt heel echt, en omdat ik wist dat ik geen kat had heb ik het gewoon een tijdje doorlaten gaan om mezelf te bewijzen dat ik het goed voelde en toen pas het licht aan!

Wat een leeftijd!...ja je kunt ze ook soms horen zelfs als ze al zijn overgegaan! stuur ze maar veel liefde, het komt altijd aan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki