Hey
Ik ben ook nieuw hier, mijn naam is Carrie, ben 29 jaar oud/jong heb 2 dochters enz...
Ik ben ook nog een beetje serieus aan het aftasten wat ik nu eigenlijk kan en niet kan...
Ik heb ooit toen ik een jaar of 14 was met een Ouijabord gespeeld en die geest is toen een tijd bij mij blijven hangen, zat in mijn gedachten , besliste alles voor mij, ik weet er eigenlijk niet zo veel meer van maar hij deed me de stomste dingen echt geloven.
Spijtig dat het een negatieve ervaring was maar ik heb er enigszins toch veel uit geleerd....
Ik ben helderhorend, hoor boodschappen, korte zinnen, kleine waarschuwingen, ik voel ook regelmatig energien bij me maar zien doe ik niet, ik denk dat ik hier ook bang voor ben en het zo afscherm ?
Mijn kat is overlaatst gestorven en hij is hier een paar dagen nog wel geweest, ik zag hem met momenten staan, maar niet 100% met het blote oog, het was zo iets precies tussen mijn gedachten en het echte zien, valt dit te begrijpen?
Vroeger ging ik naar een voetreflexologe en die zei me dat ik heel spiritueel begaafd was maar dat dit nog verder ontwikkeld zou worden, met haar heb ik ook eens een reis gemaakt, zoooo mooi, dat wil ik nog eens meemaken!Ook dat ik hier ooit andere mensen mee zou helpen. Het zou pas echt ontwikkelen na mijn beide kinderen geboren zouden zijn en ik voel inderdaad nu dat de tijd gekomen is om me erin te verdiepen en mijn weg te zoeken.
Ik kan ook automatisch schrijven, hoewel nog niet 100% goed want ik moet nog leren om me echt volledig leeg te maken, en dat wil maar eens niet lukken waardoor ik dan rare zinnen krijg of begin mee na te denken...
Ik ga het hier even bij houden, word precies altijd wat emotioneel als ik dit vertel, het is een deel van me maar vind het ook soms moeilijk om te begrijpen, ik hoop hier heel veel antwoorden te vinden en veel dingen te leren.
In februari ga ik een reiki cursus volgen, benieuwd of dat me iets brengt...
Lieve groetjes
Carrie