Loading...
nl

Nieuw hier.Carrie

Raida
Raida dec 10 '10
Hey

Ik ben ook nieuw hier, mijn naam is Carrie, ben 29 jaar oud/jong smileheb 2 dochters enz...

Ik ben ook nog een beetje serieus aan het aftasten wat ik nu eigenlijk kan en niet kan...
Ik heb ooit toen ik een jaar of 14 was met een Ouijabord gespeeld en die geest is toen een tijd bij mij blijven hangen, zat in mijn gedachten , besliste alles voor mij, ik weet er eigenlijk niet zo veel meer van maar hij deed me de stomste dingen echt geloven.
Spijtig dat het een negatieve ervaring was maar ik heb er enigszins toch veel uit geleerd....

Ik ben helderhorend, hoor boodschappen, korte zinnen, kleine waarschuwingen, ik voel ook regelmatig energien bij me maar zien doe ik niet, ik denk dat ik hier ook bang voor ben en het zo afscherm ?
Mijn kat is overlaatst gestorven en hij is hier een paar dagen nog wel geweest, ik zag hem met momenten staan, maar niet 100% met het blote oog, het was zo iets precies tussen mijn gedachten en het echte zien, valt dit te begrijpen?
Vroeger ging ik naar een voetreflexologe en die zei me dat ik heel spiritueel begaafd was maar dat dit nog verder ontwikkeld zou worden, met haar heb ik ook eens een reis gemaakt, zoooo mooi, dat wil ik nog eens meemaken!Ook dat ik hier ooit andere mensen mee zou helpen. Het zou pas echt ontwikkelen na mijn beide kinderen geboren zouden zijn en ik voel inderdaad nu dat de tijd gekomen is om me erin te verdiepen en mijn weg te zoeken.

Ik kan ook automatisch schrijven, hoewel nog niet 100% goed want ik moet nog leren om me echt volledig leeg te maken, en dat wil maar eens niet lukken waardoor ik dan rare zinnen krijg of begin mee na te denken...

Ik ga het hier even bij houden, word precies altijd wat emotioneel als ik dit vertel, het is een deel van me maar vind het ook soms moeilijk om te begrijpen, ik hoop hier heel veel antwoorden te vinden en veel dingen te leren.

In februari ga ik een reiki cursus volgen, benieuwd of dat me iets brengt...

Lieve groetjes
Carrie
Delen:
Cialara
Cialara dec 10 '10
Hoi Carrie,

Welkom hier bij Merudi.

Je kunt hier veel leren, we zijn allemaal met dit soort dingen bezig en lerende. Gaandeweg leren we zoveel dat we anderen weer dingen kunnen leren en helpen. Veel plezier hier op het forum.

Jorine.
Mimosa
Mimosa dec 10 '10
Ook namens mij welkom hier.
Raida
Raida dec 10 '10
Oh dit is precies een apart topic geworden, moet men weg hier nog vinden precies...
In ieder geval dank jullie wel voor jullie reactie ,jullie gaan me hier nog vaak zien verschijnen!


Carrie
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '10
Welkom Carrie op Merudi.
Raida
Raida dec 10 '10
Dankjewel Nims!
admin
admin dec 10 '10
Welkom hier Carrie ! smile
Raida
Raida dec 10 '10
Dank je Bart, zo voel ik me ook...
admin
admin dec 10 '10
Helemaal goed smile
Raida
Raida dec 10 '10
oh seg, is dat niet lief!!!
Krijg het er gelijk warm van!!
admin
admin dec 10 '10
laugh
Beschermengel
Beschermengel dec 10 '10

Welkom Carrie ! smile...wat je zoal beschrijft klinkt bekent in mijn oren, de korte zinnen...boodschappen horen en energien zien! mijn hond is ook na zijn overlijden een poosje bij me geweest en heb hem zelf naar het licht gestuurd...dat hoorde en voelde ik toen hij ging, daarna nooit meer iets van hem gehoord.

Maar er gebeurt nog van alles hoor, stoppen doet het gelukkig niet je ontwikkeld je alleen maar verder! smile

Ik ben benieuwd naar je verdere ervaringen. smile
Raida
Raida dec 10 '10
doet enorm deugd om te kunnen praten over al die vreemde dingen zonder dat je heel de tijd ligt na te denken, wat zeg ik nu toch weer allemaal...
Zag jij je hond dan echt met het blote oog, bij mij was het zo ergens in de helft van men gedachten en het blote oog, weet niet of je me begrijpt, hij is weggegaan omdat ik hem gezegd heb dat we elkaar moeten loslaten, omdat het voor mij te verdrietig was om hem nog zo vaak te zien en ik kon zijn dood anders geen plaats geven...
Hoe heb jij je hond naar het licht gestuurd, ik kan er mij niet echt iets bij voorstellen... mss heb ik onbewust mijn kat ook wel gestuurd?
karda
karda dec 11 '10
Hoi Carrie,

Heel veel plezier bij Merrudi.

liefs karda
Raida
Raida dec 11 '10
dankje wel Karda,

Lieve groetjes
Beschermengel
Beschermengel dec 11 '10
Quote:
doet enorm deugd om te kunnen praten over al die vreemde dingen zonder dat je heel de tijd ligt na te denken, wat zeg ik nu toch weer allemaal...
Zag jij je hond dan echt met het blote oog, bij mij was het zo ergens in de helft van men gedachten en het blote oog, weet niet of je me begrijpt, hij is weggegaan omdat ik hem gezegd heb dat we elkaar moeten loslaten, omdat het voor mij te verdrietig was om hem nog zo vaak te zien en ik kon zijn dood anders geen plaats geven...
Hoe heb jij je hond naar het licht gestuurd, ik kan er mij niet echt iets bij voorstellen... mss heb ik onbewust mijn kat ook wel gestuurd?


Ik zag hem met het blote oog, maar dan als een energie ...je ziet wel eens boven een kachel de warmte omhooggaan dat bibberige gedeelte.
Ik wist dat het mijn hond was omdat de energie op de hoogte van een hond liep en af en toe op de bank sprong.
Dit heb ik een paar weken aangezien, toen op een avond dacht ik dat het eigenlijk wel zielig was ...ik stelde me hem voor en visualiseerde een lichtpoort naar het hiernamaals, ik zei tegen hem dat hij beter daar naar toe kon gaan en dat ik als het mijn tijd was ook zou komen, op het zelfde moment hoorde ik een enorm geruis langs mijn hoofd en gezoem en voelde dat hij weg was...ik heb hem daarna ook niet meer gezien, wel in dromen maar niet meer hier in mijn huis.
Raida
Raida dec 11 '10
Mooi seg! Nee dat heb ik niet gezien,ik denk zelfs niet dat ik ooit al zo een energie gezien heb zelfs, ik zag hem eerder zoals hijlevend was maar dan zoooooo rustig en zo liefdevol ( hij was in het leven een echte hevige kat!) hij gaf me warmte maar kon me precies niet loslaten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki