Loading...
nl

Gezocht: Een kinderboeken illustrator

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '11
Goed nieuws! Ik wil even laten weten dat de uitgever en ik een overeenkomst hebben over mijn serie boeken. Ze gaan uitgegeven worden en het plan is om ze in het voorjaar van 2012 te lanceren! Dit zal boekje voor boekje gaan, dus we gaan nu het creatieve proces in, om tot een eindproduct en release planning te komen. Hierbij gaat ook de illustrator keuze vorm krijgen, dus ergens dit jaar zullen wij de gekozen illustrator benaderen. Ik hou jullie op de hoogte.
admin
admin mrt 16 '11
Wat een supergoed nieuws !! Van harte gefeliciteerd Nims!! Zal je vast goed doen, denk ik zo laugh
Sundance
Sundance mrt 16 '11
van Harte Gefeliciteerd Nims en je ligt helemaal op schema, haha...
ben reuze benieuwd naar jouw boekjes!!
Succes!
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Gefeliciteerd! smile
calenzia
calenzia mrt 16 '11
Gefeliciteerd smile
karda
karda mrt 16 '11
Gefeliciteerd, goed nieuws!!
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Ben benieuwd als ze uiteindelijk klaar zijn! Ook wie er illustreren gaat.. haha
Groene_heks
Groene_heks mrt 16 '11
Vast niet zo mooi als jij Emmy haha.

Leuk Nims, gefeliciteerd smile
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Ik ben ook nog in de running eh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '11
Jazeker jij bent zeker nog in de running smile
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Jeeej laugh
Ariel
Ariel mrt 16 '11
He dat ik dit nu pas lees terwijl dit mijn vakgebied is.
Ik werk namelijk in een boekhandel.
Ik ben heel erg benieuwd naar je boeken.
Is het al 2012?
Emuca
Emuca jun 9 '11
Al meer nieuws NiMS? laugh
niels
niels jun 9 '11
Hier is nog iemand die graag proeflezer wilt zijn laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '11
Nog geen nieuw nieuws zeg maar. Alleen dat het in Maart 2012 in de winkels ligt. Als ik meer weet, dan hoor je het meteen smile.
Emuca
Emuca jun 10 '11
Ben benieuwd smileLijkt me echt machtig om je eigen product ergens terug te zien.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 10 '11
Hoi NiMS,
eigenlijk kan ik ontzettend goed tekenen, de laatste tijd doe ik hier alleen maar weinig mee...
alleen personages zijn voor mij best wel moeilijk!
en het gaat hier juist om de personages...
waar ik goed in ben is tekenen met potlood... wat mijn ogen zien, kan ik tekenen...
en schilderen met olie- en acrylverf en met de strijkbout wax tekeningen maken...
ik ben al een keer gevraagt, om een schilderij die ik gemaakt had, of die gebruikt mocht worden bij een boek over raw food...
ik had toestemming gegeven, alleen het was al te laat smile
groetjes Moonflowertje
Erin
Erin aug 11 '11
Hoi daar!
Ik kwam heel toevallig op dit topic terecht en was helemaal verbaasd over hoe leuk deze opdracht zou zijn.
Ik maak illustraties en schilderijen, vaak spiritueel, dromerig en mystiek.
Als je nog op zoek bent naar iemand laat ik heel graag wat van m`n werk zien! Ik zal alvast m`n laatste twee tekeningen/schilderingen laten zien om een idee te geven. De ene is droom achtig beeld, en de ander een poging tot het tekenen van de energie rondom bloemen die je soms ziet.
Of een link plaatsen toegestaan is weet ik niet zeker, dus dat zal ik niet doen tenzij je me erom vraagt. Ik wil trouwens sowieso niet een verkeerde indruk geven, door meteen hier te reageren terwijl ik nergens anders op het forum iets gepost heb. Maar ik was zo vreselijk enthousiast, het past precies bij hoe ik zou 'willen' illustreren. Het kan niet altijd, meestal vragen mensen gewonere dingen.
Maar dit past erg bij mij.

Misschien heb je allang iemand smilehaha. In dat geval, wens ik veel succes en plezier toe met het uitbrengen van de boeken. Maar als je nog wel iemand zoekt, en het gevoel hebt dat de plaatjes iets voor je doen qua stijl, dan hoor ik het graag. Ik heb nog veel meer om te laten zien, ik heb veel werk gemaakt.

feeora
feeora sep 12 '11
Hoi,

Ik heb me net pas aangemeld op het forum naar aanleiding van je bericht. Ik ben erg bekend met je onderwerp, en ben net gestopt met een grafische opleiding omdat ik de theorie vakken te lastig vond. Voor de praktijk opdrachten had ik altijd hoge cijfers. Ik ben geen illustrator maar wel een kunstenaar die heel veel verschillende dingen kan tekenen. Toen ik de stukjes las over je boekjes kreeg ik meteen een beeld erbij. Het lijkt me dan ook erg leuk om betaald leuke illustraties te maken voor je boeken. Ik weet niet of je nog wel iemand zoekt. Maar als je nog iemand zoekt kun je me mailen op feeora-art@live.nl

Groetjes,

feeora
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '11
Bedankt voor alle reacties! Het ligt nu allemaal bij de uitgever, en ik heb nog geen idee hoe het nu verder gaat.

Maar aangezien iedereen hier toch lekker zijn / haar creativiteit kwijt kan, wil ik jullie bedanken en ook aanmoedigen om dit gewoon te blijven doen smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420