Hoi daar!
Ik kwam heel toevallig op dit topic terecht en was helemaal verbaasd over hoe leuk deze opdracht zou zijn.
Ik maak illustraties en schilderijen, vaak spiritueel, dromerig en mystiek.
Als je nog op zoek bent naar iemand laat ik heel graag wat van m`n werk zien! Ik zal alvast m`n laatste twee tekeningen/schilderingen laten zien om een idee te geven. De ene is droom achtig beeld, en de ander een poging tot het tekenen van de energie rondom bloemen die je soms ziet.
Of een link plaatsen toegestaan is weet ik niet zeker, dus dat zal ik niet doen tenzij je me erom vraagt. Ik wil trouwens sowieso niet een verkeerde indruk geven, door meteen hier te reageren terwijl ik nergens anders op het forum iets gepost heb. Maar ik was zo vreselijk enthousiast, het past precies bij hoe ik zou 'willen' illustreren. Het kan niet altijd, meestal vragen mensen gewonere dingen.
Maar dit past erg bij mij.
Misschien heb je allang iemand
haha. In dat geval, wens ik veel succes en plezier toe met het uitbrengen van de boeken. Maar als je nog wel iemand zoekt, en het gevoel hebt dat de plaatjes iets voor je doen qua stijl, dan hoor ik het graag. Ik heb nog veel meer om te laten zien, ik heb veel werk gemaakt.