Hoi,
Ik schrijf dit bericht in de hoop iemand mij kan helpen bij het vinden van een illustrator. Ik heb namelijk een 14-delige kinderboekenreeks geschreven over Iris, een nieuwetijds meisje van 6 jaar. Ze kan geesten zien, aura's lezen en is heel erg wijs voor haar leeftijd. Ze heeft ook een vriendje Stijn van 8 jaar dat ook zeer hooggevoelig is. Stijn is al wat verder dan Iris en heeft een goed contact met zijn gids/engel Muriël. Muriël voorziet Stijn van allemaal belangrijke informatie voor de nieuwetijdse wereld.
Deze boekjes zijn bedoeld voor kinderen vanaf 6 jaar en zijn ongeveer 15 pagina's per boekje. Uniek aan deze boeken is dat er aan het einde extra informatie voor ouders is opgenomen die uitlegt wat er nu eigenlijk verteld wordt.
Ken jij of ben jij een illustrator die mij zou willen helpen met het illustreren van mijn boeken? Laat het me dan even weten, dan kunnen we de details verder uitwerken.
Groetjes Julien.
p.s. Als je het interessant vind, de boekjes hebben de volgende onderwerpen:
1. Oma is wel dood, maar niet weg
Iris gaat naar de begravenis van Oma, waar ze erachter komt dat ze Oma nog steeds kan zien. Iris verteld aan papa dat ze oma kan zien en dat ze nog steeds kusjes van haar krijgt.
Thema's: Leven na de dood,
2. Iris ziet kleurtjes
Iris is op de markt met haar vriendje Stijn. Ze bekijkt de mensen om haar heen en ziet dat ze allemaal kleuren om zich heen hebben. Stijn hoort van Muriël wat die kleuren allemaal betekenen.
Thema's: Auralezen, Energetische kleurbetekenissen
3. Iris gaat verhuizen
Iris is net verhuisd en Oma komt langs. Oma ziet dat de kamer van papa en mama gereinigd moet worden en hierdoor kunnen de ouders ook niet goed slapen. Ze reinigt haar huis door de juiste rituelen uit te voeren. Papa en mama helpen haar hierbij en maken er een leuk spelletje van.
Thema's: Pyramide van licht, Reinigen, Energiebanen
4. Iris en Stijn, praten met Muriël
Muriël is de gids van Stijn, en Iris wil graag weten wat dat precies is, een gids. Stijn legt het uit, en Muriël legt ook uit wat voor soorten entiteiten er nog mee zijn.
Thema's: De verschillende soorten entiteiten: De gids, De Engel, De aarde gebonden ziel.
5. Iris herinnert een vorig leven
Iris komt iemand tegen in haar klas die ze herkent uit een vorig leven. Ze vertelt dit aan mama. Mama legt uit wat een deja-vu is.
Thema's: Deja-vu's, vorige levens.
6. Stijn hoort stemmen
Stijn ligt in bed om te gaan slapen. Op dat moment hoort hij een oudere man die vraagt wie hij is. Stijn raakt in gesprek en de man begrijpt het niet zo goed waar iedereen gebleven is. De man blijkt te zijn overleden, maar Stijn en de man zelf beseffen dat niet zo goed. Langzaamaan wordt duidelijk dat de man overleden is en de man gaat dan naar het licht. Stijn vraagt aan Merlijn waarom hij wel met deze man kon praten. Muriël legt uit dat Stijn met geesten kan praten.
Thema's: Medium, entiteiten, boodschappen.
7. Help, mijn dromen komen uit
Papa en Iris zitten in de auto. Ineens ziet papa een donkerrode auto tegemoet komen rijden. Papa trapt direct op de rem, en 3 seconden later komt er vanuit het niets een auto van rechts die papa net niet raakt. Papa had dit de vorige avond gedroomd, alleen kregen ze toen een ongeluk. Papa heeft dus een voorspellende droom gehad. Iris legt uit hoe dit kan.
Thema's: Causaliteit, Horoscopen, Oerknal
8. Iris ziet een nieuwe aarde
Iris heeft een hele bijzondere droom. In die droom leeft ze in de nieuwe aarde. Ze ervaart hoe het is in een wereld die veel beter is.
Thema's: De nieuwetijdse wereld en de toekomst van deze aarde.
9. Een engel praat met Iris
Een engel bezoekt Iris, en iris wil graag weten hoe ze ook een engel kan worden. De engel legt het uit.
Thema's: Levenslessen, Gidsen, Vleugels krijgen.
10. Iris heeft vleugels
Iris en Stijn ontdekken hun vleugelchakra's en gaan ermee "spelen".
Thema's: Zielenkoppeling, Energie op afstand sturen, Telepathie, Contact, Vleugel chakra
11. Stijn ontmoet een engelmens
In de speeltuin ontmoet Stijn een jongetje Nick. Dit jongetje blijkt een engelmens te zijn. Dit komt omdat Nick ineens van alles over Stijn begint te vertellen. Stijn wil van alles van hem weten en waarom hij op deze aarde is.
Thema's: Engelmens, Menselijke evolutie, Vleugelchakra, Fotolezen, Contact met de bron.
12. Stijn leert zichzelf af te sluiten.
Stijn krijgt een neefje op bezoek. Dit neefje blijkt een menselijke engel te zijn. Het neefje gebruikt al zijn extra chakra's en vertelt hoe hij dit ervaart.
Thema's: Pyramide van licht, Menselijke Engel, Extra chakra's
13. Iris heeft nieuwetijdse vriendjes
Iris gaat voor het eerst naar groep 3. In de klas komt ze allemaal nieuwetijdse kinderen tegen.
Thema's: Indigo's, Kristal Kinderen, Sterrenkinderen, Blauwe Sterrenkinderen.
14. Iris ontdekt stenen en kristallen
Iris krijgt van haar tante Ivette een oude doos met allemaal verschillende stenen. Ze merkt dat iedere steen weer een ander gevoel opwekt. Ze leert hiermee te herkennen welke stenen waar goed voor zijn.
Thema's: Chakra's, kleuren en kristallen.