Origineel van linkie:
hoi Barbara, wees welkom hier!
Als ik je berichtje lees, lees ik een soort noodoproep. En begijp dat je erg graag wilt weten wat je kinderen voor kleine zielen zijn en wat hun doel hier op aarde is. Ook krijg ik het gevoel dat jij er meer mee bezig bent dan je kinderen, en vraag me af waarom je dit zo enorm belangijk vind.
Als je foto's van anderen wilt laten lezen kan dat niet zomaar. Er kunnen alleen mensen gelezen worden die zich daarvoor openstellen. Dus alleen als je kinderen het zelf willen kunnen ze gelezen worden.
Kleine zielen groeien steeds en zijn zich nog aan het vormen, als er iemand is die aura's in kleur kan zien (ik zie geen kleur in aura's)wil dat dus nog niet zeggen dat je een antwoord krijgt dat representatief is voor altijd.
Met alle respect hoor, maar ik heb niet de indruk dat jullie precies begrijpen hoe het zit met aura lezen.
Om kleuren te zien hoef je geen toestemming te krijgen van de persoon zelf, het overkomt je gewoon. Zo kan het ook met kinderen zijn.
De mevrouw hierboven maakt zich zorgen om een van haar kinderen en wil weten of haar twijfel juist is of dat het iets is wat ze slechts zelf vermoed. Het is wel een moeder waar het hier om gaat. Een vrouw die van haar kinderen houd en zelf heel goed weet wat het beste is voor haar kinderen. Daarom vraagt ze hulp aan derden.
Vind de reakties hierboven dan ook niet fijn en warm aanvoelen. Er zit zelfs iemand bij die kikt op het hebben van macht.... Onthoud dat wat je geeft altijd bij je terug komt.
Meer zal ik er niet over zeggen.
Ik weet dat een aantal dit al persoonlijk genoeg op zullen vatten. Daarom wil ik nog wel even uiten dat deze uitspraak Nims niet betreft. Die eis is logisch, maar aurakleuren zien overkomt je gewoon. Ook als de betreffende persoon dit eigenlijk niet wenst.