Loading...
nl

HELP, wie kan de aurakleuren zien van mijn kinderen?

marcobabs
marcobabs jun 16 '07
hallo lieve mensen, ik ben Barbara, 34 jaar, getrouwd, moeder van melanie(9) en Mike(5).
Ik wil erg graag de kleuren weten van mijn kinderen.
Ik kan zelf alleen heldervoelen, maar nog niet zien,
wie kan mij helpen om de foto's te lezen van mijn kids?
Het is erg belangrijk......
Delen:
LPChip
LPChip jun 17 '07
Waarom is het zo belangrijk? Je doet alsof de wereld ervan af hangt, maar zo erg als je het doet voorkomen is het vast niet.
Wendy's
Wendy's jun 17 '07
ten eerste welkom..!

Aurakleuren kunnen btw ook veranderen, dus de kleur zal niet altijd hetzelfde zijn.
linkie
linkie jun 17 '07
hoi Barbara, wees welkom hier!

Als ik je berichtje lees, lees ik een soort noodoproep. En begijp dat je erg graag wilt weten wat je kinderen voor kleine zielen zijn en wat hun doel hier op aarde is. Ook krijg ik het gevoel dat jij er meer mee bezig bent dan je kinderen, en vraag me af waarom je dit zo enorm belangijk vind.

Als je foto's van anderen wilt laten lezen kan dat niet zomaar. Er kunnen alleen mensen gelezen worden die zich daarvoor openstellen. Dus alleen als je kinderen het zelf willen kunnen ze gelezen worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '07
Daarnaast hebben wij ook een regel dat foto's van anderen niet gelezen mogen worden. Zie:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/10/62.html
Kodiak
Kodiak jun 17 '07
 Quote:
Origineel van linkie:
hoi Barbara, wees welkom hier!

Als ik je berichtje lees, lees ik een soort noodoproep. En begijp dat je erg graag wilt weten wat je kinderen voor kleine zielen zijn en wat hun doel hier op aarde is. Ook krijg ik het gevoel dat jij er meer mee bezig bent dan je kinderen, en vraag me af waarom je dit zo enorm belangijk vind.

Als je foto's van anderen wilt laten lezen kan dat niet zomaar. Er kunnen alleen mensen gelezen worden die zich daarvoor openstellen. Dus alleen als je kinderen het zelf willen kunnen ze gelezen worden.

Kleine zielen groeien steeds en zijn zich nog aan het vormen, als er iemand is die aura's in kleur kan zien (ik zie geen kleur in aura's)wil dat dus nog niet zeggen dat je een antwoord krijgt dat representatief is voor altijd.
Met alle respect hoor, maar ik heb niet de indruk dat jullie precies begrijpen hoe het zit met aura lezen.
Om kleuren te zien hoef je geen toestemming te krijgen van de persoon zelf, het overkomt je gewoon. Zo kan het ook met kinderen zijn.

De mevrouw hierboven maakt zich zorgen om een van haar kinderen en wil weten of haar twijfel juist is of dat het iets is wat ze slechts zelf vermoed. Het is wel een moeder waar het hier om gaat. Een vrouw die van haar kinderen houd en zelf heel goed weet wat het beste is voor haar kinderen. Daarom vraagt ze hulp aan derden.

Vind de reakties hierboven dan ook niet fijn en warm aanvoelen. Er zit zelfs iemand bij die kikt op het hebben van macht.... Onthoud dat wat je geeft altijd bij je terug komt.

Meer zal ik er niet over zeggen.
Ik weet dat een aantal dit al persoonlijk genoeg op zullen vatten. Daarom wil ik nog wel even uiten dat deze uitspraak Nims niet betreft. Die eis is logisch, maar aurakleuren zien overkomt je gewoon. Ook als de betreffende persoon dit eigenlijk niet wenst.
Kodiak
Kodiak jun 17 '07
 Quote:
Origineel van LPChip:
Waarom is het zo belangrijk? Je doet alsof de wereld ervan af hangt, maar zo erg als je het doet voorkomen is het vast niet.
Ik heb het verkeerde gequoot daarnet.
Ik reageerde vooral op deze korte onvriendelijke, niets zeggende uitspraak.

Topic startster, ik wil wel een poging wagen, maar onthoud goed dat ik maar een mens ben en dat ik dingen bij het verkeerde end kan hebben.

je mag mij wel een mail sturen naar janiceh@home.nl
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '07
Hoi Kodiak,

Ik weet niet precies wat marcobabs bedoeld, dus ik denk eerder dat lpchip, linkie en wendy's eerst wilde peilen wat ze nou precies wil. Ze heeft tenslotte ook niet meer gereageerd op haar eigen oproep. Meestal kijk ik het een paar dagen aan om in te schatten wat iemands intenties zijn en wat ze nu precies willen. De reden hiervoor is de impact die een lezing kan hebben op iemands persoon. Ik denk dat meerdere mensen die gelezen zijn hier, kunnen bevestigen dat een lezing die over je gedaan wordt, vaak iets met je doet en niet zonder veranderende gevolgen is. Ik ben van mening dat de foto-lezer ook altijd in moet schatten of het verstandig is om deze persoon te lezen of niet. Wij hebben in het verleden daarom ook een aantal keer een foto niet gelezen. Dit puur omdat het niet zuiver aanvoelde. Op dit moment heb ik nog geen duidelijk gevoel over marcobabs dus ik hoop dat ze wil reageren en haar intenties duidelijk wil maken.
LPChip
LPChip jun 18 '07
 Quote:
Origineel van Kodiak:
 Quote:
Origineel van LPChip:
Ik heb het verkeerde gequoot daarnet.
Ik reageerde vooral op deze korte onvriendelijke, niets zeggende uitspraak.
Misschien klonk het een beetje bot. Ik wilde net als Nims al zei, meer aangeven dat fotolezen niet iets simpels is. Een foto plaatsen om de aura mee te peilen is 1 ding, maar zodra de foto er staat, is de kans groot dat iemand er een foto-lezing voor doet.

Daarnaast staat er HELP! in de titel wat mij als een noodkreet overkomt (een woord volledig in hoofdletters betekend schreeuwen, mocht je dat niet weten) en ten tweede valt het mij op dat ze om hulp roept maar verder weinig informatie geeft, en om iets heel speciafieks vraagt. Ik wilde gewoon zeker weten dat de intenties juist zijn, zodat de vraag ook juist beantwoord kan worden.
linkie
linkie jun 18 '07
Ik was net als dat nims aangeeft alleen maar op zoek naar haar intenties en bedoelingen. Ik hoopte op een reactie zodat er mensen zijn die haar wellicht kunnen helpen.
Omdat ik er wellicht nog te weinig vanaf weet en spreek uit eigen gevoel heb ik het laatste deel van mijn berichtje gewist....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki