Loading...
nl

Het orakel over 2011....

Cialara
Cialara dec 9 '10
Misschien wel leuk om te doen voor iedereen die een orakel, kaarten of runen of wat dan ook gebruikt om een kaart of rune te trekken/uitpendelen voor het jaar 2011!

Ben benieuwd wat een ieder eruit haalt, en misschien is er een verband tussen alles te vinden smile
Delen:
Cialara
Cialara dec 9 '10
Ikzelf heb gisteren alvast een edelsteen uitgependeld, het was een Rode Granaat!!!

Een krachtige energieke maar ook wel driftige steen. Steen van passie, maar physiek ook keihard. Rood van het eerste chakra, van bloed, van liefde. De steen is ook helder, doorzichtig, wat staat voor openheid.

Voor mijn gevoel geeft deze steen aan dat er heel veel gaat gebeuren komend jaar. Het is niet allemaal even mooi en fijn wat er zal komen, en soms zelfs keihard. Maar de liefde zal in de basis van alles komen en helpen ons door deze tijd heen te loodsen smile

Liefs Jorine.
admin
admin dec 10 '10
Ik heb gisteren ook een kaart getrokken voor 2011, voor "de hele wereld", maar het werden er twee.. Ik wilde hierna eerst een andere pakken i.v.m. de law of attraction, maar mijn gids vond dat niet zo'n goed plan, dus hier zijn ze:

Pentakels 5:
Twee bedelaars, een met krukken lopen in een winternacht langs een helder verlicht kerkraam, dat met 5 pentakels is versierd. De bedelaars hebben zich zozeer met hun lot verzoend, dat zijn niet eens meer naar mogelijkheden tot verandering zoeken. Zijn zien zichzelf als bedelaars, ze zijn denken als bedelaars, zij gedragen zich als bedelaars. En dit geloof is het, dat hun waarneming beperkt. Zij zien het warm verlichte kerkraam, het licht niet. Zelfs problemen en leed willen wij vasthouden, omdat het gemakkelijker is dat wij ons niet veranderen. ook geven zij ons zekerheid. Op dit moment is hun streven te overleven en er blijft niets over van religieuze waarden. Eten is voedsel voor het lichaam, zoals liefde voedsel voor de ziel is. De bedelaars hebben van beide niet voldoende. Zij zijn slechts een klein stukje van de vervulling verwijderd. Alles is voor ons aanwezig. Wij hoeven slechts op de deur te kloppen.

-armoede, ziekte
-solidariteit in zware tijden
-vasthouden aan problemen en leed
-in een situatie berusten

Zwaarden 10:
Aan een waterkant ligt een man op zijn buik op de grond. De zwarte lucht stijgt op en een helder stralend licht is aan de horizon te zien. Nu is het geschied ! De grenzen van het denken zijn bereikt. Slechter kan het niet meer worden. De strijd is eindelijk gestreden, de nacht is voorbij en de dag breekt aan. Het is geen kaart voor de lichamelijke dood, maar voor de dood van het denken. Hiermee komt de onvermijdelijke ontspanning, schoonheid, liefde, vreugde, blijdschap en licht.

-einde van het denken
-geef de strijd op
-als het uiterste bereikt is, vindt ontspanning plaats, ontstaat schoonheid.
-uit de duisternis naar het licht.


Nou dat belooft wat...
admin
admin dec 10 '10
volgens mij gaat er heel wat gebeuren, zo te lezen. Tegenstellingen die steeds groter worden. Grote groepen mensen die het moeilijk vinden bij het licht "aan te kloppen". Na veel ellende, stijd, ziekte, armoede,, zal het allemaal uiteindelijk wel *beter* worden.
karda
karda dec 10 '10
Ik heb een blz getrokken uit het boek van Louise Hay, Gedachen van Innerlijke Wijsheid
Dit is een boodschap voor iedereen op de aarde voor 2011

Ontspan je en geniet van het leven.
Besef dat alles wat jij moet
weten, aan jou geopenbaard zal worden in de volmaakte
volgorde in tijd en ruimte.

ik ben tevreden

Vandaag ben ik een nieuwe persoon. Ik onspan me en bevrijd m´n
gedachten van ieder gevoel van spanning. Geen persoon, plaats of ding kan mij irriteren of ergeren. Ik ben tevreden. Ik ben een vrij persoon die leeft in een wereld die een afspiegeling is van mijn eigen liefde en begrip. Ik ben nergens tegen. ik ben voor alles dat de kwaliteit van mijn leven verbetert. Ik gebruik mijn woorden en mijn gedachten als instrumenten om mijn toekomst vorm te geven. Ik geef regelmatig uitdrukking aan mijn dankbaarheid en geluk en ik ben op zoek naar dingen waar ik dankbaar voor kan zijn. Ik ben ontspannen. Ik leef een vredig leven.
Mimosa
Mimosa dec 10 '10
Ik heb twee kaarten getrokken uit de Haindl tarot.

Stenen Acht- Kennis

Wees voorzichtig en bescheiden. Vermijdt overmatige actie.

Wat deze kaart mij vertelt is dat we dicht bij onszelf moeten blijven. Door echt vanuit ons hart te leven, zullen we meer gaan weten, ons meer gaan herinneren. Druppel gewijs zullen steeds meer mensen wakker worden. En hoewel een druppel maar klein en onbeduidend lijkt, is de kracht heel groot. Denk maar aan water wat druppelt op een steen en op die manier de steen uitholt.
Rustig blijven is heel belangrijk om het wankele evenwicht dat er nu is niet te verstoren. Als we allemaal in paniek raken en van daaruit gaan handelen is het leed niet meer te overzicht. Daarentegen als we in onze kracht blijven, vanuit ons hart blijven leven en handelen, zal het evenwicht steeds krachtiger worden.

Zwaarden vijf - Nederlaag

Een overweldigende situatie. Het is zaak om aan prinicpes vast te houden tot de tijd voor verandering aanbreekt.

Er gaat heel veel gebeuren en het zal hopeloos lijken, we zullen ons machteloos voelen. Maar om verandering te brengen moeten we nergens heen gaan, ons niet overgeven aan wanhoop. Als we blijven vertrouwen en ons vast blijven houden aan onze principes, aan wat we in ons hart weten, zullen we uiteindelijk duidelijke veranderingen gaan zien.
Emuca
Emuca dec 10 '10
Ik heb een kaart uitgependeld van mijn 'Animal Messages' deck... En ik heb getrokken...

Octopus
Travel across earth and over sea to securely embrace your dream.

Lees je dromen na en wacht niet tot het lot jou je dromen brengt. Gebruik elke mogelijk strategie om dat wat je wil bereiken vast te kunnen grijpen zoals een octopus de krab vastgrijpt. Als andere jou in je pad staan en je jou van jou droompad af willen halen, verhul je dan in een wolk van inkt, zoals de octopus ook doet, totdat je je droom hebt bereikt.
admin
admin dec 10 '10
Ik heb een kaart getrokken vanuit de "Fantastical Tarot" voor 2011. De kaarten uit dit deck zien er over het algemeen wat "donker" uit, zo ook deze.

Betekenis:

Een offer bemiddelt de situatie en stuurt het weer terug naar normaal.

De kaart in het Zelf positie onthult aspecten van hoe u zichzelf nu ziet.

De Gehangene vertegenwoordigt het nemen van een verlies. Hij is het offerlam, of het nu geaccepteerd wordt met genade of alleen omdat het gedwongen is op hem. In beide gevallen dient zijn beproeving duidelijk om de lucht van de algemene spanning, ontkenning en spel te breken. De Gehangene's hachelijke situatie brengt kwesties op de spits, waardoor het mogelijk om de lei schoon en duidelijk voor iedereen te laten beginnen.

Of het nu louter symbolisch is of heeft te maken met echte gebeurtenissen, kan een dergelijke situatie duidelijk het collectieve geweten zuiveren en helpt te breken met oude patronen. Het is een goede zaak dat jij het bent die de kwetsbare rol speelt, en niet iemand anders die gebroken kan worden door deze situatie. Je bent veerkrachtig en regeneratief, iemand die deze ervaring kan zien als onderwijskundig en er geen slachtoffer door wordt. Dit is de verlichte houding. Uw offer zal een verschil maken in de grotere stroom van gebeurtenissen, zelfs als het niet eerlijk is en je het ook niet verdiend.
Cialara
Cialara dec 10 '10
Wauw leuk, een hoop voorspellingen!!! En ik zie wel een zekere tendens ontstaan al... Dank jullie voor het meedoen smile
landa
landa dec 13 '10
Hoi zilveren vleugel zou je voormij ook een kaart willen leggen?
Alvast hartelijk bedankt,
liefs lanneke
Cialara
Cialara dec 13 '10
Hoi Landa, je hebt dit topic niet goed begrepen denk ik. Het gaat er om dat iedereen hier die wel eens kaarten gebruikt, of bijvoorbeeld runen of edelstenen, hier daar eentje van trekt voor het jaar 2011... Het is niet een persoonlijk topic, maar meer een algemene voorspelling voor 2011. Als we alle voorspellende wijzen naast elkaar leggen, dan kunnen we daar een zekere tendens in zien, wat interessant is smile
landa
landa dec 13 '10
Hoi,
Ja sorry,heb ik me duidelijk vergist haha,
Neem me niet kwalijk wink

Mijn excuses voor het ongemak!
liefs lanneke
Serenity
Serenity jan 9 '11
Wat is de conclusie vanuit jullie zicht op deze leggingen/pendels?
www.hetgoddelijkplan.nl
En als jullie 'nu' een kaart leggen komt deze uitslag dan weer in de zelfde trant neer of kan het ook een andere resultaat geven?

Zijn er meer mensen die hun voorspeling van 2011 willen delen hier op dit forum?

Ik ben misschien een beetje sceptisch uit onervarenheid en het idee 'niets is zeker.'
Maar wellicht zien we een bepaald patroon tenzij de kaarten te veelzijdig zijn dan word het iets moeilijker, met pendelen heb je met je innerlijke godgedeelte te maken.
En met dromen kunnen ervaringen,films en theorieën meespelen, denk ik.
Maar ik heb zelf wel eens een gesprek gehad met mijn gids. (tenzij iemand van buiten af mij probeerden te sturen natuurlijk ^^) dus vanuit die ervaring vertrouw ik er wel op...

Buiten dat lijkt het mij heel erg interessant om hier nader te gaan kijken aangezien het in een vloek en een zucht 2012 is !! ^^

Nou ik ben benieuwd!!!
Veel liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki