Loading...
nl

god, de mens en de trallala...

Djaka
Djaka dec 9 '10
wat ik weet over het leven en hoe ik het ervaar.

wat ik weet over het leven, is dat het leven mooi moet zijn.
dat er sprookjes moeten bestaan... dat er liefde is, en ook oprecht moet bestaan... dat als we allen geven in dees leven, waarvan we even mogen proeven zogenoemd ons bestaan!! dat de wereld perfect zou zijn en een zonde zou zijn moesten het ooit vergaan!! als ik denk over het leven zo als het nu gaat...
of als ik denk over het verleden zelfs het vere verleden. going from the big bang, jesus christ, darwin en nu wij in de moderne tijd... dan vraag ik men eigen af ? where did we gone wrong ? een paar vb met wat ik juist bedoel.
we hebben de egyptenaren gehad... een van de eerste grote beschavingen en volkeren die wisten tot wat ze in staat waren... pyramides gebouwd die tot op vandaag nog steeds bestaan..er werden goden gecreerd om het mysterie te kunnen verstaan...maar zoals het lot het wil laten verstaan! hoe groots we ook gaan, wij die de pyramide hebben gebouwd zullen ook vergaan. dan het onstaan van het geloof... jesus christus...
de man van liefde en begrip... de zoon van je weet wel !!! de genezer en simpele timmerman... iemand zo krachtig dat anno 2010 zijn naam nog altijd verder zal bestaan. een beetje later duikt er nog een man op.. de man van de arabieren... mohhamed die de bergen kan verzetten... met een boodshap, hetzelfde als jezus
of eendere andere boodschapper dat ons zegt wat de reden is van ons bestaan...leef je leven met liefde, respect, en zonder al te veel blaam... wees dankbaar voor het wonder van ons bestaan. wat ik denk moesten die groten die onder ons geleefd hebben en jezus, mohhamed enz.. nu rond een grote ronde tafel zitten en kijken wat er van ons is gekomen mss toch wel een beetje beschaamd zijn.als de predikers van de liefde en de reden van ons bestaan nu de dag van vandaag zien dat we hun woorden gebruiken gebruiken in blaam... voor oorlog en rechtvaardeging voor ons bestaan dat wij suprieur zijn aan ons bestaan. ik heb respect voor elk geloof dat er nu bestaat. en ook al heb ik geen god die ik kan noemen bij naam...
ik voel in men ziel en het nietige bestaan... dat wij mensen hier op aarde... de perfecte achter de ooh zo machtige dinosaurius hier op aarde mogen bestaan...
we zijn geen goden...
we weten de reden van ons bestaan niet...
we hebben goden, idolen, presidenten timmermannen en nog miljoenen mensen te gaan... het lijkt me gewoon een beetje zonde hoe we met het leven omgaan...
aangezien je nu toch even op het internet zit... google even john lennon, met het liedje imagen, luister aandachtig en laat je even gaan...
Delen:
Cialara
Cialara dec 9 '10
Ja, Sathy-sai-Baba is zeker een hele speciale man, met een liefdevolle boodschap, gelijk die van Mohammed en Jezus.

Weet je, ik heb heel af en toe contact met Jezus, via de zielenreizen, en hij is helemaal niet teleurgesteld in ons. In tegendeel! Hij houdt van ons allemaal, en ziet ons graag als zijn gelijke. Wij zijn niet slecht, dat praten we onszelf alleen maar aan.

En ja er zijn veel dingen en zaken op aarde op dit moment die totaal uit de hand zijn gelopen en waar we met zijn allen als mensheid veel aan zullen moeten werken om dat weer recht te trekken. Maar dat is niet onmogelijk! En het begint met de kleine dingen die je om je heen ziet, het zijn de kleine dingen die het doen winkAls een ieder dat beseft en op die wijze zou gaan leven, dan kunnen we heel ver komen met zijn allen. Geloof in de liefde, voor jezelf om te beginnen. Want als je je zelf liefhebt, dan heb je iedereen lief, je bent tenslotte met alles en iedereen verbonden, op meerdere manieren dan je soms beseft.
Mimosa
Mimosa dec 9 '10
Wat is het toch mooi die zielereizen. En leerzaam, verhelderend en vooral liefdevol.
Mooi om te lezen dat Jezus niet teleurgesteld is in ons, van ons houdt en niets liever wil dan dat wij dat in zien en beseffen dat we gelijk zijn.
We hebben inderdaad nog heel veel te doen hier op aarde. Maar dat gaat ons lukken. Liefde is zo krachtig en iedereen kan helpen. Iedereen kan vanuit zijn hart leven, pure liefde voelen en delen. En dat straalt over van persoon tot persoon, wat enorme invloed heeft op iedereen en alles op aarde.
Overal kom ik momenteel deze boodschap tegen. Van verschillende kanten, verschillende bronnen, in kleine dingen, in grote dingen. En hoewel het soms ver te zoeken lijkt door alles wat er in de wereld gebeurd, ik merk duidelijk dat meer en meer mensen dit beginnen te beseffen. De verandering is duidelijk voelbaar. En dat is zo verschrikkelijk mooi. Ik merk ook heel duidelijk bij mezelf dat ik anders tegen het leven, tegen de wereld, tegen dingen aankijk. Dat zelfs de ergste dingen er anders uitzien als je door je hart kijkt, vanuit liefde het benaderd.
Ik besef nu zo goed dat door liefde te sturen naar die vreselijke dingen, naar mensen die geweldadig zijn, naar onrecht etc. etc. je het kleiner laat worden, je de liefde laat groeien. Terwijl als je je er boos om maakt, je het eigenlijk krachtiger maakt, ook al wil je dat niet.
Takhihiii
Takhihiii dec 9 '10
heb je al vergezocht? laugh
admin
admin dec 9 '10
misschien de M van "Master" wink
Takhihiii
Takhihiii dec 16 '10
is het soms Abbah?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki