Het zou heel goed kunnen dat Groene heks dit zo bedoelt, maar al haar berichten komen niet echt aardig over.
Dat je eerst naar een arts moet gaan lijkt me logisch, maar als daar niks gevonden wordt, ga je toch echt verder zoeken, als hun je niet helpen dan moet je maar andere manieren zoeken.
Maar ik vind dat we ff on-topic moeten blijven, want iemand heeft hier een vraag gesteld, en dit gaat ineens over meningsverschillen.
Ga sowieso eerst naar een arts met je klachten, voel zelf goed aan hoe dit voelt bij zo'n arts want het is JOUW lichaam.
Probeer eventueel het reguliere en het alternatieve te combineren.
Vooral bij hooggevoelige mensen, komt er vaak helemaal niets uit bij een arts, na zoveel onderzoeken vinden ze nog steeds niets.
Dit komt omdat het lichaam van hooggevoelige mensen hartstikke gevoelig is, en daarvan kan je zoveeeel klachten hebben.
In dat geval is het gewoon goed om in het spirituele te gaan zoeken.
Dit is vanuit mijn eigen ervaring.
Tuurlijk kan je naar een arts gaan, maar luister je eigen gevoel, die zegt wel wat het beste helpt.
Waarom komen mijn berichten niet aardig over?
Heb ik iemand verkeerd aangesproken? Moet het echt altijd met knuffels en kusjes voordat ik serieus wordt genomen?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden hoor.
Ik vind dat ik absoluut nergens iemand kan hebben gekwetst en vind ook dat ik nergens verkeerde woorden heb gebruikt, alleen gezond verstand.