Loading...
nl

Pijn in borstkas,kraakbeenverbindingen

mandy28
mandy28 dec 4 '10
Ej Lieve Mensen,

Ik ben nog maar een amateur op et gebied van healing,reading en voospelling
Ik heb erge pijn in mijn rug,kraakbeenverbindingen en borstkas.
Ik heb al veel healings geprobeerd.Heb geen stress,mijn hoofd is vrij maar krijg mijn pijn maar niet weg,
Ik wil heel sterk en denk positief.
Is er iemand hier die mij een reading kan geven?Of nog goede tips heeft?je moet toch blijven zoeken
Thanx

Mother earth
Delen:
Emuca
Emuca dec 4 '10
Een dokter? smile
mandy28
mandy28 dec 4 '10
die konden niet echt iets vinden,iets zichtsbaars
admin
admin dec 4 '10
Ik moet toch even kwijt dat ik het doodeng vind dat er schijnbaar wordt gedacht dat er hier gedokterd kan worden.

Als een art niets kan vinden kun je het bij een andere dokter gaan vragen, second opinion is nooit dom lijkt me.

Als er dan echt niets kan worden gevonden en je hebt de hele mallemolen gehad dan kun je er aan gaan denken om *tussen de oortjes* te gaan kijken, of andere leefregels voor jezelf op te stellen.

Ik krijg van al de medische vragen van de laatste dagen echt een *jomanda* gevoel...
mandy28
mandy28 dec 4 '10
Het is niet medisch bedoeld,
wellicht is er ook een andere manier.
En het zit zeker niet tussen de oren.
Ik ben op dit moment in een andere levensfase.
Wellicht dat het daar door komt.
Zo dom ben ik nu ook weer niet,en wens niet zomaar beoordeeld te worden als u mij niet kent,
Vind dit niet echt professioneel antwoord,maar goed bedankt voor u reactie,wellicht geeft de hemel antwoord aan u vanavond

vriendelijke groet
admin
admin dec 4 '10
Voor zover ik Groene heks ken, is het vanuit een verstandig en overdacht oogpunt onder de aandacht gebracht. Sommige mensen kunnen met iets aan de haal gaan en vanuit hier verder gaan, terwijl dit niet de juiste weg in. Het is een goed bedoelde waarschuwing Mandy28, vat het niet persoonlijk op, zo is het zeker niet bedoeld!

Groetjes,
Bart
Tinne
Tinne dec 4 '10