Loading...
nl

Pijn in borstkas,kraakbeenverbindingen

mandy28
mandy28 dec 4 '10
Ej Lieve Mensen,

Ik ben nog maar een amateur op et gebied van healing,reading en voospelling
Ik heb erge pijn in mijn rug,kraakbeenverbindingen en borstkas.
Ik heb al veel healings geprobeerd.Heb geen stress,mijn hoofd is vrij maar krijg mijn pijn maar niet weg,
Ik wil heel sterk en denk positief.
Is er iemand hier die mij een reading kan geven?Of nog goede tips heeft?je moet toch blijven zoeken
Thanx

Mother earth
Delen:
Emuca
Emuca dec 4 '10
Een dokter? smile
mandy28
mandy28 dec 4 '10
die konden niet echt iets vinden,iets zichtsbaars
admin
admin dec 4 '10
Ik moet toch even kwijt dat ik het doodeng vind dat er schijnbaar wordt gedacht dat er hier gedokterd kan worden.

Als een art niets kan vinden kun je het bij een andere dokter gaan vragen, second opinion is nooit dom lijkt me.

Als er dan echt niets kan worden gevonden en je hebt de hele mallemolen gehad dan kun je er aan gaan denken om *tussen de oortjes* te gaan kijken, of andere leefregels voor jezelf op te stellen.

Ik krijg van al de medische vragen van de laatste dagen echt een *jomanda* gevoel...
mandy28
mandy28 dec 4 '10
Het is niet medisch bedoeld,
wellicht is er ook een andere manier.
En het zit zeker niet tussen de oren.
Ik ben op dit moment in een andere levensfase.
Wellicht dat het daar door komt.
Zo dom ben ik nu ook weer niet,en wens niet zomaar beoordeeld te worden als u mij niet kent,
Vind dit niet echt professioneel antwoord,maar goed bedankt voor u reactie,wellicht geeft de hemel antwoord aan u vanavond

vriendelijke groet
admin
admin dec 4 '10
Voor zover ik Groene heks ken, is het vanuit een verstandig en overdacht oogpunt onder de aandacht gebracht. Sommige mensen kunnen met iets aan de haal gaan en vanuit hier verder gaan, terwijl dit niet de juiste weg in. Het is een goed bedoelde waarschuwing Mandy28, vat het niet persoonlijk op, zo is het zeker niet bedoeld!

Groetjes,
Bart
Tinne
Tinne dec 4 '10
Maar ik krijg wel een deja vue gevoel! laugh
mandy28
mandy28 dec 4 '10
Ej Bart,

Dat Andere mensen dat sturen,hoeft ze niet op mij af te reageren ik kom op dit forum voor een vraag.
Maar goed mensen met onbegrip en onkunde houd je toch maar bedankt voor je reactie bart.
Ik zal verder gaan zoeken

M
Tinne
Tinne dec 4 '10
Origineel bericht van: Peejay
Het moet daarom niet altijd super nadelig te zijn he, het kan ook iets kleins zijn wat over gaat met wat pilletjes...



laughsickwhistlelaugh

Toon Hermans :
" s'morgens als ik opsta, het eerste wat ik denk is KOUWE DOUCHE en HOUTHAKKEN. Dan wacht ik tot die gedachte over is, en neem ik m'n pillen! Hebben jullie ook zoveel pillen? ik heb een groene voor het hart, een gele voor de lever.. ik vind eht zo knap van die pillen dat ze percies weten waar ze naar toe moeten... ach mensen, gooi die dingen toch het raam uit.."

grinwink
admin
admin dec 4 '10
Origineel bericht van: mandy28
Het is niet medisch bedoeld,
wellicht is er ook een andere manier.
En het zit zeker niet tussen de oren.
Ik ben op dit moment in een andere levensfase.
Wellicht dat het daar door komt.
Zo dom ben ik nu ook weer niet,en wens niet zomaar beoordeeld te worden als u mij niet kent,
Vind dit niet echt professioneel antwoord,maar goed bedankt voor u reactie,wellicht geeft de hemel antwoord aan u vanavond

vriendelijke groet


Het was inderdaad goed bedoelt.
Tussen de oren bedoel ik mee te zeggen dat je ook klachten kunt hebben die door een bepaalde geestestoestand kunnen worden opgeroepen.
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent, dus ik begrijp niet dat je dat zegt.
Ook heb ik nergens een oordeel gegeven.

Mag ik weten waar de hemel mij dan antwoord op moet geven?
admin
admin dec 4 '10
Origineel bericht van: mandy28
Ej Bart,

Dat Andere mensen dat sturen,hoeft ze niet op mij af te reageren ik kom op dit forum voor een vraag.
Maar goed mensen met onbegrip en onkunde houd je toch maar bedankt voor je reactie bart.
Ik zal verder gaan zoeken

M


Ik reageer helemaal niets af op je.
Onbegrip en onkunde? lol, ja zo is het inderdaad.
admin
admin dec 4 '10
Origineel bericht van: Tinne
Maar ik krijg wel een deja vue gevoel! laugh


Heb ik iets verkeerd gezegd dan?

Jammer dat je mijn goedbedoelde waarschuwing zo belachelijk loopt te maken Tinne.
Zo komen jouw opmerkingen wel op mij over.
Ga je nu hier verder nu het via pm niet meer lukt omdat ik je blokkeer?
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 4 '10
Het zou wel prachtig zijn als we erge ziektes zoals kanker kunnen genezen maar dat is niet, maar nu to the point...:

Dat kan ook, want je hebt zelf die ziekte gecreëerd.
IN het boek van Louise Hay, legt ze ook uit dat ze die ziekte zelf door dr eigen positieve gedachten etc. heeft weggehaald, en dat ging ook om kanker.
karda
karda dec 4 '10
Wat ik er van begrijp is dit een topic aangemaakt met de vraag hulp bij lichamelijke klachten.
Dus dat kan hulp zijn aangeboden door allerlei artsen religuliere en alternatieve. Ik denk wat groene heks bedoelt is vergeet nooit eerst je door artsen te laten onderzoeken, meer als waarschuwing ook al is het allemaal heel goed bedoelt. Ik heb ook heel veel ziekenhuizen bezocht toen ik een jaar niet meer kon lopen, allerlei onderzoeken gehad tot een ruggemergpuncie toe, ze kwamen met de diagnose ontsteking aan de zenuwbanen van je ruggemerg, wat moet je daar nu mee, toen kreeg ik medicijnen die ze geven aan de mensen die lijden aan de ziekte van parkinson, die slik ik nog steeds omdat ze ook aansloegen, maar zonder de hulp van een paranormale arts had het allemaal veel langer geduurd, wat ik eigenlijk wil zeggen dat het heel goed zou gaan de samenwerking met de reguliere artsen en de alternatieve artsen.
Ik vind het wel fijn om ook meer te weten over behandelingen van ziekten of het nou regulier of alternatief is ik sta voor beiden open, maar ik heb ook medicijnen gekregen voor mijn hoge bloeddruk en die sloegen absoluut niet aan, ik kon niet meer slapen ervan s nachts kreeg hartkloppingen, het ging gewoon niet van de bijwerkingen, nu krijg ik accupunctuur zonder medicijnen behalve dan de simetrel maar dat gaat nu gelukkig beter.
liefs karda
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 4 '10
Het zou heel goed kunnen dat Groene heks dit zo bedoelt, maar al haar berichten komen niet echt aardig over.
Dat je eerst naar een arts moet gaan lijkt me logisch, maar als daar niks gevonden wordt, ga je toch echt verder zoeken, als hun je niet helpen dan moet je maar andere manieren zoeken.
Maar ik vind dat we ff on-topic moeten blijven, want iemand heeft hier een vraag gesteld, en dit gaat ineens over meningsverschillen.

Ga sowieso eerst naar een arts met je klachten, voel zelf goed aan hoe dit voelt bij zo'n arts want het is JOUW lichaam.
Probeer eventueel het reguliere en het alternatieve te combineren.
Vooral bij hooggevoelige mensen, komt er vaak helemaal niets uit bij een arts, na zoveel onderzoeken vinden ze nog steeds niets.
Dit komt omdat het lichaam van hooggevoelige mensen hartstikke gevoelig is, en daarvan kan je zoveeeel klachten hebben.
In dat geval is het gewoon goed om in het spirituele te gaan zoeken.
Dit is vanuit mijn eigen ervaring.
Tuurlijk kan je naar een arts gaan, maar luister je eigen gevoel, die zegt wel wat het beste helpt.
karda
karda dec 4 '10
Hoi Mandy,

Ben je aleens naar een chiropractor geweest?
Die maakt een foto van al je wervels en dan kan die zien of er iets scheef staat en dan kan hij ze op de goede plek zetten. wordt ook door de meeste ziektekostenverzekeraars vergoed
liefs karda
Tinne
Tinne dec 4 '10
Origineel bericht van: Groene heks
Origineel bericht van: Tinne
Maar ik krijg wel een deja vue gevoel! laugh


Heb ik iets verkeerd gezegd dan?

Jammer dat je mijn goedbedoelde waarschuwing zo belachelijk loopt te maken Tinne.
Zo komen jouw opmerkingen wel op mij over.
Ga je nu hier verder nu het via pm niet meer lukt omdat ik je blokkeer?



Dat je me geblokkeert daar weet ik niets af! Ik weet niet eens dat dit kan.. en zou dit zelf niet doen!
De twee maal zelfde quotes op het topic over pijn, die je schreef vond ik grappig,vandaar m'n quote van de deja vu.
Verder wens ik je een prettige avond.. hier is het in alle geval fel aan't sneeuwen, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het warme houtvuur!
Eruan
Eruan dec 4 '10
Er zijn zelfs chiropractors die niet eens een foto maken maar gewoon op gevoel de rug los maken, vaak worden scheve wervels ook duidelijk gevoeld door het bewegen van de wervel enz. Er zijn namelijk ook scheve botten die je niet goed ziet op foto's maar wel kan voelen in beweging.
Een orthomanueel arts zou ook kunnen helpen om in ieder geval te kijken of je borstbeen enz. goed staat. Zij werken op een hele rustige manier zonder dat ze 'geweldadig' kraken.

Het zou misschien ook niet verkeerd zijn om een second opinion aan te vragen, 2 weten altijd meer dan 1 smile
admin
admin dec 5 '10
Origineel bericht van: TamaraButterfly
Het zou heel goed kunnen dat Groene heks dit zo bedoelt, maar al haar berichten komen niet echt aardig over.
Dat je eerst naar een arts moet gaan lijkt me logisch, maar als daar niks gevonden wordt, ga je toch echt verder zoeken, als hun je niet helpen dan moet je maar andere manieren zoeken.
Maar ik vind dat we ff on-topic moeten blijven, want iemand heeft hier een vraag gesteld, en dit gaat ineens over meningsverschillen.

Ga sowieso eerst naar een arts met je klachten, voel zelf goed aan hoe dit voelt bij zo'n arts want het is JOUW lichaam.
Probeer eventueel het reguliere en het alternatieve te combineren.
Vooral bij hooggevoelige mensen, komt er vaak helemaal niets uit bij een arts, na zoveel onderzoeken vinden ze nog steeds niets.
Dit komt omdat het lichaam van hooggevoelige mensen hartstikke gevoelig is, en daarvan kan je zoveeeel klachten hebben.
In dat geval is het gewoon goed om in het spirituele te gaan zoeken.
Dit is vanuit mijn eigen ervaring.
Tuurlijk kan je naar een arts gaan, maar luister je eigen gevoel, die zegt wel wat het beste helpt.


Waarom komen mijn berichten niet aardig over?
Heb ik iemand verkeerd aangesproken? Moet het echt altijd met knuffels en kusjes voordat ik serieus wordt genomen?

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden hoor.
Ik vind dat ik absoluut nergens iemand kan hebben gekwetst en vind ook dat ik nergens verkeerde woorden heb gebruikt, alleen gezond verstand.
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 5 '10
Dan is het een misverstand, wat wel vaker gebeurt over de computer omdat je elkaar niet persoonlijk spreekt en hoort.
Dan laten we het hierbij verder.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki