Ik ben hier al een tijdje (in secrecy) mee bezig. Ik probeer een vriendin naar de top te brengen (Joyce, a.k.a. Cody Pilot).
Dit brengt natuurlijk creativiteit. Dus ik zet alles in de strijd. Tot het ontwerpen van haar youtube kanaal, tot het maken van de video compilaties. Het maken van haar website en het zorgen voor de juiste contacten.
Nu ben ik ook op zoek naar meningen en commentaar. En aangezien dit voor mij een bekende forum is, waarom niet hier?
Ik zal zo vaak mogelijk posten in deze topic voor recente activiteiten en nieuwe items (zoals Vlogs, opnames, fotoshoots etc etc.) En niet zo zeer om te promoten. Maar meer voor meningen.
De website: www.codypilot.com
Ik ben hier eergister de hele avond en nacht mee bezig geweest om de website grotendeels te kunnen realizeren. Ik moest eerst natuurlijk een domein aan kopen, en gelukkig ging dat gewoon super snel (en super goedkoop, contacten ^^)
Ik ben direct begonnen met het concept van de website zelf.
Cody wou zelf in de zelfde style als AC-DC, en dus heb ik deels die stijl mee genomen en heb ik het meer naar haar gemaakt.
Denkend aan de functionaliteit van de website en hoe het gebruikt gaat worden. Aangezien social networking belangrijk is, staat dit natuurlijk op iedere pagina. (Bevat tot dus ver nog maar 1 pagina)
Bij de keuze hoe ik de content er op ging zetten heb ik Emmy a.k.a. AoD/Witte Maan gevraagd om advies.
youtube channel: http://www.youtube.com/user/CodyPilot
Wederom voor de AC-DC stijl gekozen. Grote aanpassing is het kleur gebruik hier in. Dit is meer rood dan grijs, hierdoor is het wat fleuriger voor "langs gaande"-youtubers, zodat we ook geen views en subscribers van hen missen.
Youtube, My New Channel: http://www.youtube.com/watch?v=Z1HzslhJjuo
Ook hier is de stijl van de website terug te vinden. Hierbij heb ik het gezang centraal gehouden. Welliswaar is de AC-DC stijl niet geheel terug te vinden. Het is gefocussed natuurlijk op Cody. Wederom door mij gemaakt.
Andere taken:
Ik heb verschillende social networking websites, met elkaar gekoppeld.
Twitter, MySpace, Hyves, Facebook, Youtube. Om de beste sharing resultaten te krijgen.
Ook heb ik helaas gespammed op hyves, dit was NIET de bedoeling. Ik bedoel, 1 vrienden tip is genoeg. Helaas sloeg het systeem van hyves op hol.
Om ordening te houden. Heeft ieder social networking website een eigen e-mail adress. youtube: youtube@codypilot.com, facebook: facebook@codypilot.com etc etc.
Wat vinden jullie er van?