Hallo Wiitekop,
Toen ik naar je foto keek zag ik dat je iets met sport doet en met een andere groep mensen, je bent daarin iemand die zich aanpast naar wat de groep wil over het algemeen.
Hoewel je ook wel je zegje doet als het nodig is, op een rustige humorvolle wijze, je bent een evenwichtig persoon en niet zo op de voorgrond.
Beetje verlegen zou ik zeggen.
Ik zie een broer bij je waar je veel om geeft.
Je bent een soort van moedertje voor hem, niet te, maar je let wel op hem en zegt soms ook wel dingen tegen hem je voed hem zo nu en dan een beetje op, het kan ook een vriend zijn die als een broer voor je is.
Verder zie ik je ouders als wat verder weg en je bent behoorlijk los van hen.
Ze spelen in jouw leven niet meer de opvoedende rol.
Alles gaat gewoon zijn gangetje en jij kunt alles zelf goed behappen in je leven geen schokkende dingen, alles gaat heel gelijkmatig.
Ik zie nu een wit hondje en moet tegen je zeggen dat het goed gaat met hem.
Ik krijg niet zoveel voor je door.
Daarom laat ik het hierbij.
liefs van Bea
Hey Bea
Jij ook bedankt he :-)!
Maar hier moet ik nu toch wel zeggen dat er een aantal dingen niet kloppen. Ik sport niet, maar ik werk wel in een buitenschoolse opvang (kinderen van 2,5 tot 6), misschien is dat de groep die je ziet.
Ik stel me inderdaad eigenlijk nooit op de voorgrond, hou me meestal wel wat rustig. Maar kom als het echt nodig is wel op voor mijn mening.
Mijn broer, daar heb ik niet zo heel veel contact mee, en heb eigenlijk vooral vriendinnen en niet echt mannelijke vrienden.
En de afstand van mijn ouders, die is zeer klein, ik zit dagelijks bij hen thuis, en mijn moeder noemt me nog steeds hun 'zorgenkindje', dus zij heeft zeker de intentie om nog steeds die opvoedende rol onderhouden, ook al kan ik best wel voor mezelf zorgen. Eigenlijk is het bij hen een beetje een vlucht van het 'alleen' thuis zitten, waardoor ik begin te denken en onrustig loop. Bij hen thuis vind ik dan rust omdat ik al de rest daar van me af zet.
Groetjes
Ann