Loading...
nl

Mijn twee andere engeltjes..

3Dx
3Dx jun 18 '07
Maandag 18 juni 2007 2:00

Algemeen:
Net omdat de foto massa's energie uitstraalt, raakte ik geïnteresseerd om er eventjes “doorheen” te kijken! Die 3 samen voelen sterk aan!

Hierna mijn indrukken en/of beelden.

Rechts Tony: zware last te dragen, ik zie hem net als een sumoworstelaar, je kent dat wel zo'n plastieken pak dat je aantrekt, zo zie ik hem rondzuilen met z'n belasting. Welke belasting! de zorgen des levens. Lijkt me vermoeiend. Gewicht als ronde schijven, grote ronde schijven, kaasschijven. Eén schijf leek net alsof er een merknaam opstond. Kan ook wel de dop zijn van een medicatiedoosje?

Midden Thom: tegenovergestelde: de dingen zijn zelden een zorg, het komt op hem af en hij slaagt erin deze makkelijk van zich af te schudden, soms iets te makkelijk. Massa's aan energie, positieve energie. Moeilijke ademhaling, hartkloppingen, dromerig, doos met pralines, boek lezen. Opletten met pijn in hals links.

Links Jessy:
Der zit iets mis met de oorringen. Ik kan alleen maar denken dat die een verkeerd gevoelspunt activeren. Ooit verschil gemerkt voor en na de oorringen? Qua gevoelens of attitude zit ze momenteel wat in een roetsjbaan, maar dit lijkt me maar tijdelijk.

Hopelijk kan je hier iets mee,
Groetjes, 3Dx.
admin
admin jun 18 '07
Hallo 3Dx, leuk dat je ook de foto wilde lezen.
Tony, klopt hij worstelt heel veel met dingen die zijn bolletje eigenlijk niet kan verwerken.
Medicijnen, nog niet, maar er is wel veel druk van de artsen en van school om aan medicijnen te beginnen vanwege concentratieproblemen. Ik ben hier erg huiverig voor en wil hier heel goed over nadenken samen met Tony.

Thom danst inderdaad door het leven heen.

Jessy, die oorbellen? zou kunnen, ik weet dat je met oorbellen of andere soorten van piercings energiebanen kan verstoren maar ik heb-had geen idee dat dat bij haar ook zou zijn, ik bedoel ik zie geen veranderingen in haar. Dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt natuurlijk. Haar attitude is inderdaad veranderd, ze is al een beetje aan het voorpuberen..

Dank je wel voor de lezing!

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '07
Ik heb geen goed gevoel bij medicijnen. Als je dus een alternatief kunt vinden zoals bijvoorbeeld een armband / stenen zou dat wss beter zijn voor hem.
linkie
linkie jun 18 '07
hey feileacan,
Mischien heb je hier iets aan:
toen ik nog klein was had ik ook veel last van concentratieproblemen en deed veel slaapwandelen. De artsen vonden dat ik alleen met medicijnen geholpen kon worden. School werd onrustig en mijn ouders werden onder druk gezet met dat ik anders bleef zitten.
Mijn ouders vonden toch een ander weg:
Ik bleek een voedselallergie te hebben. Door verandering in voedsel kon ik me beter concentreren en het slaapwandelen verdween. Misschien heeft hij ook zoiets, het is eenvoudig te testen met een beetje geduld.
Als je meer wilt weten mag je best een pb-tje sturen hoor!
admin
admin jun 18 '07
Heel graag, pb-tje is onderweg!
linkie
linkie jun 20 '07
heb een pb-tje terug gestuurd...is wel beetje lang geworden maar hoop dat je er iets aan hebt.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420