Maandag 18 juni 2007 2:00
Algemeen:
Net omdat de foto massa's energie uitstraalt, raakte ik geïnteresseerd om er eventjes “doorheen” te kijken! Die 3 samen voelen sterk aan!
Hierna mijn indrukken en/of beelden.
Rechts Tony: zware last te dragen, ik zie hem net als een sumoworstelaar, je kent dat wel zo'n plastieken pak dat je aantrekt, zo zie ik hem rondzuilen met z'n belasting. Welke belasting! de zorgen des levens. Lijkt me vermoeiend. Gewicht als ronde schijven, grote ronde schijven, kaasschijven. Eén schijf leek net alsof er een merknaam opstond. Kan ook wel de dop zijn van een medicatiedoosje?
Midden Thom: tegenovergestelde: de dingen zijn zelden een zorg, het komt op hem af en hij slaagt erin deze makkelijk van zich af te schudden, soms iets te makkelijk. Massa's aan energie, positieve energie. Moeilijke ademhaling, hartkloppingen, dromerig, doos met pralines, boek lezen. Opletten met pijn in hals links.
Links Jessy:
Der zit iets mis met de oorringen. Ik kan alleen maar denken dat die een verkeerd gevoelspunt activeren. Ooit verschil gemerkt voor en na de oorringen? Qua gevoelens of attitude zit ze momenteel wat in een roetsjbaan, maar dit lijkt me maar tijdelijk.
Hopelijk kan je hier iets mee,
Groetjes, 3Dx.