Loading...
nl

Mijn twee andere engeltjes..

admin
admin jun 6 '07
Na mijn ervaring met het fotolezen van Tony ben ik een beetje huiverig geworden. Toch wil ik vragen of ik foto's mag plaatsen van mijn twee jongste kinderen, of loop ik het risico dat ik deze ook niet mag laten lezen? Eerlijk is eerlijk, ik bespreek geen paranormale dingen met mijn kinderen al werd dat wel gesuggereerd helaas. Ik snap dat jonge kinderen hier veel moeite mee kunnen hebben{heb dit zelf op jonge leeftijd mogen ervaren}Ik vraag hierom omdat ik ze zo graag verder wil helpen, ik wil ze zo graag beter begrijpen.

Er zijn hier eerder foto's van jonge kinderen geplaatst en die werden wel gelezen. Begrijp me goed, dit is geen verwijt hoor maar snappen doe ik het niet helemaal. Het laten lezen doe ik in eerste instantie voor mezelf, maar niet vanuit egoisme of omdat ik wil laten zien dat mijn kids zo super zijn, meer omdat ik zeker wil zijn dat ik geen "dingen"mis.
Deze zieltjes zijn niet voor niets bij mij gekomen, ze hebben mij gekozen met al mijn goede en slechte kanten en ik voel heel sterk dat ik hele aparte kinderen heb die zonder het juiste begrip makkelijk verkeerd begrepen kunnen worden.
Mijn twee oudste jongens zijn autistisch{volgens deskundigen} en nu zou mijn derde{een dochter} adhd hebben en de jongste wordt ook al als autistisch gezien. Ik wil geen stickers meer op mijn kinderen, helaas gebeurt dit toch.
Mijn grootste angst is dat mijn kinderen hierdoor later gaan denken dat er iets "mis"is met ze, terwijl ze juist zo bijzonder zijn.

Dus ik doe {misschien tegen beter weten in} nog maar een poging.
Links is Jessy, midden is Thom, rechts is Tony{ die niet gelezen kan worden helaas}.

Liefs,
Karin {die nu bang is weer op haar gezicht te gaan :)}

Delen:
admin
admin jun 6 '07
Voor het geval dat iemand zicht het afvraagd, nee ik heb niets aan de kinderen gevraagd.
Ik heb wel aan hun beschermengelen gevraagd of het oké is, dus ik hoop dat het ditmaal wel mag van boven.

liefs,
karin.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '07
Hoi Karin,

Ik wil even iets rechtzetten. De vorige foto mocht best gelezen worden, maar ik voelde op de foto dat Tony liever niet gelezen wilde worden. Meestal als ik zo'n gevoel krijg, dan luister ik daarnaar.

Hij gaf zelf toe het wel spannend te vinden en volgens mij wilde hij het eigenlijk niet. Deze wens hebben we gewoon gerespecteerd. Verder schrijf je het volgende:

Eerlijk is eerlijk, ik bespreek geen paranormale dingen met mijn kinderen al werd dat wel gesuggereerd helaas. Ik snap dat jonge kinderen hier veel moeite mee kunnen hebben{heb dit zelf op jonge leeftijd mogen ervaren}Ik vraag hierom omdat ik ze zo graag verder wil helpen, ik wil ze zo graag beter begrijpen.
Ik zou er toch echt over nadenken om de paranormale dingen met je kinderen te bespreken. En dan gewoon op een manier die vragend in plaats van mededelend is. Of ze wel eens dingen gezien hebben die andere mensen niet konden zien ofzoiets. Als je het namelijk gaat doodzwijgen, bestaat juist het risico dat ze er nooit over zullen praten en het niet gaan begrijpen. Ik begrijp heel goed dat je niet de fouten van vroeger wilt herhalen, maar vergeet niet dat we niet meer in vroeger leven: De tijd waarin daar niet over gepraat kon worden. Je bent toen erg geschrokken, dus als je weet waarvan je toen geschrokken bent, hoef je je kinderen niet opnieuw te laten schrikken.

Verder zie ik geen problemen in het lezen van Jessy, en Thom. Zij staan er open voor, en kunnen al meer dan je waarschijnlijk op dit moment weet ;). Ik heb het vermoeden dat ze met engelen kunnen praten en ze mss ook wel kunnen zien. Misschien een mooie opening om eens over te praten zou ik zeggen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is dat er wel degelijk logica achter zat dat we hem niet wilden lezen. Het is dus geen kwestie van willekeur, maar een kwestie van gevoel.

Groetjes Julien.
admin
admin jun 6 '07
Julien, ik snap de reden dat het niet lukte met Tony,ik heb ook echt geen verwijt{hoe zou ik kunnen}. Natuurlijk zwijg ik niets dood, ik sta juist heel erg open voor hun vragen als ze die zouden hebben, ik vraag ze niet uit over paranormale dingen, dat bedoel ik eigenlijk. Ze zien mij ook bidden en ze weten dat als ze pijn hebben dat mama dan de pijn kan weghalen en komen er ook om vragen.
Jij bent een lieve heks zeggen ze dan, dus ik vertel ze wel dat er meer is tussen hemel en aarde, ik heb alleen liever dat ze zelf met die dingen komen omdat ik ze niet te veel wil belasten, maar misschien zou ik ze wel meer kunnen vertellen zodat ze niet bang hoeven te zijn{want naar mijn mening hoeft dat niet}. Het klopt wel wat je zegt dat ik mijn slechte ervaring niet op hun moet projecteren, maar verkeerde dingen zijn gauw gezegd en vaak niet meer terug te draaien, die draag je dan wel je hele leven met je mee.

Ik heb in het verleden contact gehad met een paragnost die meer met slechte dan met goede dingen bezig was en die man heeft uitspraken gedaan waar ik al meer dan 20 jaar mee worstel.
Ik ben nu ouder en kan daar beter mee omgaan, maar bij jonge kinderen ligt dat natuurlijk anders.
Vooral bij hele gevoelige kinderen, af en toe voel ik mij echt een olifant in een porceleinen kast.
Daarom ben ik zo voorzichtig.
Het feit dat Tony niet gelezen kan/wil worden was heel confronterend voor mij, nogmaals ik begrijp jullie redenatie en sta helemaal achter de beslissing om hem dan niet lastig te vallen hiermee, maar het doet bij mij dan wel de vraag rijzen of ik misschien te ver ga in mijn drang om ze te willen begrijpen, weer dat stomme stemmetje dat dan zegt," zie je wel! daar ga je weer, je krijgt toch geen antwoorden".

Ik realiseer me terwijl ik dit schrijf dat dit misschien wel betekent dat ik beter naar mezelf moet luisteren en niet teveel naar anderen, en dat dat de reden is dat ik vaak op mijn gezicht ga.
Misschien wil het allemaal wel te goed doen en vertrouw ik te weinig op mijn eigen kunnen.

Dank je wel Julien, dit was weer een eyeopener voor mij!

Dikke knuffel van mij!
{een keurig nette hoor}
Karin.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Graag gedaan :)en een knuffeltje terug. Je moet niet denken over wat anderen van je denken, maar je moet weten wat je van jezelf denkt. Dat is eigenlijk het enige dat er toe doet.
admin
admin jun 7 '07
Klopt helemaal, ik heb gisteren wel erg zitten klagen :oexcuus hiervoor.

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Waarom zou je je excuses aanbieden voor het zijn van jezelf?
admin
admin jun 7 '07
hmmm... zou dat betekenen dat ik een klager ben?
Nee hoor grapje, jawel wel excuses, niet omdat ik mezelf ben, maar wel omdat ik zit te klagen en vooral omdat ik het ook nog op het net doe :).

liefs,
Karin
Thomas A
Thomas A jun 7 '07
Q; "Ik heb in het verleden contact gehad met een paragnost die meer met slechte dan met goede dingen bezig was en die man heeft uitspraken gedaan waar ik al meer dan 20 jaar mee worstel".

Je maakt me ontzettend nieuwsgierig........

Thomas
admin
admin jun 7 '07
Oké, 1 voorbeeldje, deze meneer vertelde mij dat hij dus dingen kon "zien"en ook veel dingen over mensen "wist". Dat was op zich niets vreemds, maar hij vertelde mij veel over mijn toekomst, onder andere dat ik altijd alleen zou blijven, mijn hele leven lang. Dat was een heftige uitspraak voor iemand van net 18, en ik had en heb daar nog steeds moeite mee, vooral omdat het qua relaties inderdaad waar is helaas.

Daar wil ik het eigenlijk bij laten, het was een foute man en ik vind het erg jammer dat ik dat niet door had.

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Maar je bent niet alleen. Je hebt je kinderen, je hebt je vrienden, je hebt de mensen van wie je houdt en die van jou houden. Waarom zou je je nog laten lijden door onzuivere intenties? Deze man krijgt vanzelf geoogst wat hij gezaaid heeft. Zo werkt dit dus ook bij jou. Zaai eens wat zaadjes in jezelf, en weet dat jij bijzonder genoeg bent om niet alleen te blijven. Ik heb je foto gezien, en ik weet zeker dat er genoeg leuke mannen zijn die jou zouden opvallen. MAAR, en daar komt het. Je moet er wel voor open staan. Als jij bij voorbaat al uitgaat dat het mislukt, dan krijg je zeker gelijk. Dan mislukt het ook. Het is een zelffulfilling prophecy dat je dan leeft. De enige die dat kan doorbreken ben jezelf. En bij deze doe ik ook een voorspelling. Jij zal niet de rest van je leven alleen blijven zodra je er open voor staat. En ik weet ook dat de juiste man, al heel lang op dit moment wacht. Je zal hem vinden, het is voorbestemd ;).
admin
admin jun 8 '07
Ik ben niet bang om alleen te zijn Julien, volgens mij leg ik het verkeerd uit :)En op zoek naar een relatie ben ik al helemaal niet, eerlijk gezegd moet ik daar zelfs even niet aan denken. Volgens mij ben ik niet zo een geschikte persoon om mee samen te wonen, niet omdat ik niet lief of aardig ben, maar ik wil meer ruimte dan anderen en in een relatie krijg je dat niet zo gauw. Ik denk dat mijn gebruiksaanwijzing te ingewikkeld is :)

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Ik denk van niet ;)je bent alleen maar een beetje bang :).
LPChip
LPChip jun 9 '07
Je hebt inderdaad twee soorten waarzeggen.

1. Het waarzeggen waarbij de echte waarheid gezegd wordt en

2. Het waarzeggen waarbij een waarheid gecreeerd wordt.

Er zijn veel waarzeggers die het 2e doen, en omdat niet iedereen daar gevoelig voor is, mislukken hun praktijken, met alle gevolgen van dien.

Deze jongen is er een die het 2e doet, al denk ik wel dat hij het toen onbewust deed.
admin
admin jun 9 '07
Het was geen jongen maar een volwassen man en hij wist heel goed waar hij mee bezig was.
Ooit zal hij zich moeten verantwoorden, is het niet in dit leven dan wel in het volgende.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Hoi Feleacan,

Aangezien je dit onderwerp ooit begonnen bent om je kinderen te laten lezen, en ik nu in de stemming ben om een lezing te doen, zal ik Jessy en Thom voor je lezen. Ik zou het leuk vinden als je hun reactie (of jouw reactie natuurlijk) deelt. Ook dit is weer onder voorbehoud ;)dus als ik mis zit laat het dan weten.

Jessy
Jessy is een lief meisje die vrij rustig is. Totdat ze driftig wordt en dan is er geen land meer te bezeilen met haar. Gelukkig is ze dat niet zo heel vaak, maar ach, zo erg is het niet.

Ze is niet bang en daardoor soms wel een beetje onvoorzichtig. Maar ze is wel vrij hard (in de zin van mentaal sterk) dus ze heeft niet zo veel last van pijntjes. Ze zal dus ook nooit echt zeuren als ze ergens last van heeft.

Ze is super krachtig en energetisch goed ontwikkeld. Ze kan magnetiseren, en daarbij genezen. Ik weet niet of ze deze gave heeft ontwikkeld, maar dit zal ze later zeker goed kunnen doen.

Ze is echt een lief meisje dat heel bezorgd kan zijn en allergisch is voor onrecht. Als ze iets ziet gebeuren dat ze niet rechtvaardig vindt, zal ze zeker er iets aan willen doen.

Ze heeft veel dromen en grote plannen, ze fantaseert graag over bijzondere dingen. Ik weet niet precies waar ze zit met haar gedachten, maar ik weet wel dat het daar heel mooi is. Misschien interessant om te weten wat ze daar ziet.

Ze is echt en puur. Heel eerlijk.

Dit was wat ik uit de foto haal. Meer lees ik voor het moment niet. Dus we gaan even verder.

Thom
Ik weet niet of thom de oudste is, maar hij voelt zich wel zo. Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, maar denkt ook wel eens dat hij de baas is.

Hij is ondeugend en vrij slim en bijdehand. Hij is goed in liegen. Ik weet niet of hij het vaak doet, maar hij kan mensen echt makkelijk om de tuin leiden.

Volgens mij heeft hij iets met Keltische dingen / tekens / symbolen. Ik weet niet of hij er plaatjes van heeft, of dat hij dingen verzamelt die er iets mee hebben, maar ik heb het gevoel dat dat hem wel interesseert.

Hij is vrij gesloten, ik krijg dus ook niet zoveel van hem door. Het is moeilijk om tot hem door te dringen en goed contact met hem te krijgen. Ik weet niet waarom, maar hij heeft moeite met vertrouwen van mensen. Er zijn maar weinig mensen die hij vertrouwd, en nu weet ik wel waarom :). Hij kijkt snel door ze heen en heeft mensen snel door. Hij gebruikt deze informatie dus door, en gebruikt dit in zijn voordeel.

Volgens mij heeft hij wel eens engelen gezien. Witte wezens met vleugels langs zijn bed. Geen idee waarom ik dit nu denk, maar het kwam ineens door.

Goed dit waren mijn lezingen. Ik ben benieuwd.
admin
admin jun 15 '07
Jessy
Jessy is een lief meisje die vrij rustig is. Totdat ze driftig wordt en dan is er geen land meer te bezeilen met haar. Gelukkig is ze dat niet zo heel vaak, maar ach, zo erg is het niet.

Driftig? nee, heb ik {nog} niet ervaren.
Maar rustig, ha ha, nee dat is ze echt niet, het is een echte wervelwind.

Ze is niet bang en daardoor soms wel een beetje onvoorzichtig. Maar ze is wel vrij hard (in de zin van mentaal sterk) dus ze heeft niet zo veel last van pijntjes. Ze zal dus ook nooit echt zeuren als ze ergens last van heeft.

Onvoorzichtig is ze wel, ze is eigenlijk het meest "jongen" van alle kids. Ze zeurt inderdaad niet snel.

Ze is super krachtig en energetisch goed ontwikkeld. Ze kan magnetiseren, en daarbij genezen. Ik weet niet of ze deze gave heeft ontwikkeld, maar dit zal ze later zeker goed kunnen doen.

Dat zal ze leuk vinden om te horen, dan is dat misschien dat "iets" wat ik bij haar meen te voelen.

Ze is echt een lief meisje dat heel bezorgd kan zijn en allergisch is voor onrecht. Als ze iets ziet gebeuren dat ze niet rechtvaardig vindt, zal ze zeker er iets aan willen doen.

Lief is ze zeker, maar dat zegt elke moeder.
Dat onrecht verhaal klopt ook wel.

Ze heeft veel dromen en grote plannen, ze fantaseert graag over bijzondere dingen. Ik weet niet precies waar ze zit met haar gedachten, maar ik weet wel dat het daar heel mooi is. Misschien interessant om te weten wat ze daar ziet.

Ze komt op mij niet als een dromertje over, fantasie heeft ze gelukkig wel heel veel, ik vind de fantasie bij kinderen altijd zo leuk, jammer dat als je ouder word dat dat soms veranderd.

Ze is echt en puur. Heel eerlijk.
Dat eerlijk kan wisselen :)ze kan wel goed manipuleren en weet precies hoe ze mensen om haar vinger draait.

Dank je wel Julien, heel leuk dat je dit wilde doen.

liefs,
Karin
admin
admin jun 15 '07
Thom
Ik weet niet of thom de oudste is, maar hij voelt zich wel zo. Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, maar denkt ook wel eens dat hij de baas is.

Klopt wel, zijn verantwoordelijkheidsgevoel is voor een mannetje van 8 enorm groot.
Thom is de jongste, maar het zou me niets verbazen als hij zich de oudste voelt.

Hij is ondeugend en vrij slim en bijdehand. Hij is goed in liegen. Ik weet niet of hij het vaak doet, maar hij kan mensen echt makkelijk om de tuin leiden.

Heel ondeugend en heel intelligent,klopt, hij is echt de clown van het gezin.
Of hij goed kan jokken? Ik vind hem de eerlijkste van al mijn kinderen dus voor mijn gevoel klopt dit niet. Of hij kan echt goed om de tuin leiden :)

Volgens mij heeft hij iets met Keltische dingen / tekens / symbolen. Ik weet niet of hij er plaatjes van heeft, of dat hij dingen verzamelt die er iets mee hebben, maar ik heb het gevoel dat dat hem wel interesseert.

Ik heb hem er nooit mee bezig gezien, misschien komt dat nog.

Hij is vrij gesloten, ik krijg dus ook niet zoveel van hem door. Het is moeilijk om tot hem door te dringen en goed contact met hem te krijgen. Ik weet niet waarom, maar hij heeft moeite met vertrouwen van mensen. Er zijn maar weinig mensen die hij vertrouwd, en nu weet ik wel waarom :). Hij kijkt snel door ze heen en heeft mensen snel door. Hij gebruikt deze informatie dus door, en gebruikt dit in zijn voordeel.

Dit Is helemaal Thom, ik zie aan zijn reactie gelijk of iemand oke is of niet. Hij komt stug en ongeinteresseerd over naar anderen, maar dat is hij niet, hij vind je aardig of niet, heel zwart-wit. Hierdoor is zijn vriendenkringetje ook heel erg dun.

Volgens mij heeft hij wel eens engelen gezien. Witte wezens met vleugels langs zijn bed. Geen idee waarom ik dit nu denk, maar het kwam ineens door.

Dat weet ik niet, ik vind het wel een hele mooie gedachte, ik voel wel een hele bijzondere band met hem en zou best willen weten waar dat mee te maken heeft.

Dank je wel Julien, heel leuk om te lezen.

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '07
Hoi Karin, graag gedaan. Ik ben ook benieuwd wat ze er zelf van vinden :). Het was niet helemaal juist, maar toch nog veel goede dingetjes erin. Ben er wel tevreden over dus :).
admin
admin jun 16 '07
Jessy en Thom vonden het superinteressant en voor mij was het een hele overwinning om dit met hen te bespreken. Thom heeft geen engelen gezien zegt hij, maar was ook niet verbaasd over de vraag. Kennelijk vindt hij het normaal dat mensen engelen kunnen zien, dat vond ik wel heel mooi. Er was hier op het winkelcentrum een kraampje met tinnen voorwerpen en ook keltische..dus ik vroeg gelijk aan Thom of hij dat mooie vormen vond, hij keek me aan met grote ogen en zei dat hij er niets mee had, ik vind ze wel heel mooi dus ik vermoed dat je toch stiekem dingen van mij hebt opgepikt. Ook dat driftige van Jessy herken ik meer in mezelf dan in haar, wel grappig eigenlijk. Jessy zei gelijk dat ze met haar handjes een kindje had geholpen deze week, dus daar zat je helemaal goed.
Het was lastiger om Tony uit te leggen waarom zijn foto niet gelezen kon worden, hij legde zich er uiteindelijk wel bij neer volgens mij. Zijn wereldje is moeilijk te peilen vanwege zijn autisme.

liefs,
Karin
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy