Hoi Feleacan,
Aangezien je dit onderwerp ooit begonnen bent om je kinderen te laten lezen, en ik nu in de stemming ben om een lezing te doen, zal ik Jessy en Thom voor je lezen. Ik zou het leuk vinden als je hun reactie (of jouw reactie natuurlijk) deelt. Ook dit is weer onder voorbehoud

dus als ik mis zit laat het dan weten.
Jessy
Jessy is een lief meisje die vrij rustig is. Totdat ze driftig wordt en dan is er geen land meer te bezeilen met haar. Gelukkig is ze dat niet zo heel vaak, maar ach, zo erg is het niet.
Ze is niet bang en daardoor soms wel een beetje onvoorzichtig. Maar ze is wel vrij hard (in de zin van mentaal sterk) dus ze heeft niet zo veel last van pijntjes. Ze zal dus ook nooit echt zeuren als ze ergens last van heeft.
Ze is super krachtig en energetisch goed ontwikkeld. Ze kan magnetiseren, en daarbij genezen. Ik weet niet of ze deze gave heeft ontwikkeld, maar dit zal ze later zeker goed kunnen doen.
Ze is echt een lief meisje dat heel bezorgd kan zijn en allergisch is voor onrecht. Als ze iets ziet gebeuren dat ze niet rechtvaardig vindt, zal ze zeker er iets aan willen doen.
Ze heeft veel dromen en grote plannen, ze fantaseert graag over bijzondere dingen. Ik weet niet precies waar ze zit met haar gedachten, maar ik weet wel dat het daar heel mooi is. Misschien interessant om te weten wat ze daar ziet.
Ze is echt en puur. Heel eerlijk.
Dit was wat ik uit de foto haal. Meer lees ik voor het moment niet. Dus we gaan even verder.
Thom
Ik weet niet of thom de oudste is, maar hij voelt zich wel zo. Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, maar denkt ook wel eens dat hij de baas is.
Hij is ondeugend en vrij slim en bijdehand. Hij is goed in liegen. Ik weet niet of hij het vaak doet, maar hij kan mensen echt makkelijk om de tuin leiden.
Volgens mij heeft hij iets met Keltische dingen / tekens / symbolen. Ik weet niet of hij er plaatjes van heeft, of dat hij dingen verzamelt die er iets mee hebben, maar ik heb het gevoel dat dat hem wel interesseert.
Hij is vrij gesloten, ik krijg dus ook niet zoveel van hem door. Het is moeilijk om tot hem door te dringen en goed contact met hem te krijgen. Ik weet niet waarom, maar hij heeft moeite met vertrouwen van mensen. Er zijn maar weinig mensen die hij vertrouwd, en nu weet ik wel waarom

. Hij kijkt snel door ze heen en heeft mensen snel door. Hij gebruikt deze informatie dus door, en gebruikt dit in zijn voordeel.
Volgens mij heeft hij wel eens engelen gezien. Witte wezens met vleugels langs zijn bed. Geen idee waarom ik dit nu denk, maar het kwam ineens door.
Goed dit waren mijn lezingen. Ik ben benieuwd.