Loading...
nl

zielereizen

Raida
Raida dec 10 '10
Via bericht, pff voel me precies een beetje dom op de moment, die ene keer dat ik een reis gemaakt heb was met een groep mensen en we zaten allemaal aan tafel en hielden elkaars hand vast, voor mij is het nog een beetje onbegrijpelijk dat we samen een reis zouden kunnen maken zonder bij elkaar te zijn, weinig ervaring heb ik hier dus mee.....
Cialara
Cialara dec 10 '10
Ja dat kan ik me voorstellen, toch werkt het vrij gemakkelijk hoor smileje pakt net zo goed elkaars handen, maar dan op zielsniveau. Je kunt het zelfs voelen als we je handen pakken, want je zult ze voelen tintelen en gloeien!

Omdat we allemaal ver bij elkaar vandaan wonen, is dit onze manier van reizen. Onze zielen kunnen overal zijn waar we wensen, dus ook bij elkaar.

Je zorgt er zelf voor dat je lekker rustig zit en je doet bijvoorbeeld een wierook en/of kaarsje vlak bij je.
Emuca
Emuca dec 10 '10
Al lijkt het me wel gaaf om eens een reis te maken met mensen om een tafel wink
Raida
Raida dec 10 '10
en kunnen we elkaars "zielen" ook echt zien dan? Sorry als ik soms wat domme vragen stel, maar ik vraag maar raak daar leer ik ook het meeste uit...

Blijven jullie dan achter de computer zitten?
Emuca
Emuca dec 10 '10
Ja, want dan kunnen we ervaringen makkelijker delen.
We zien elkaars hogere ik verschijnen in de dimensie waar we op dat moment zitten. smile
Raida
Raida dec 10 '10
En die hogere ik, ziet die er hetzelfde uit als in "levende lijve" ?
Emuca
Emuca dec 10 '10
Soms wel, soms totaal niet... Maar je herkend jezelf er wel in.
Raida
Raida dec 10 '10
Ik vond dat heel tof, zeker als het je eerste keer is, wist echt niet wat ik ervan moest verwachten, ze hadden mij ook gezegd dat ik mss wel niets ging zien omdat het men eerste keer was, maar wonder boven wonder heb ik enorm mooie dingen gezien.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420