Loading...
nl

zielereizen

Emuca
Emuca nov 29 '10
Trek een keer aan de bel als je zin hebt. smile
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Sinds ik op reis ben geweest met Tinne, heb ik altijd zin hahaha. Wilde eerst niet reageren omdat ik me niet op wil dringen, maar je bood het zo lief aan en mijn hart ging helemaal open, dus ik moest wel reageren. smile
karda
karda nov 29 '10
dank je wel Peejay, als ik geweest ben laat ik weten hoe het is geweest.

groetjes karda
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 29 '10
Hoihoi,

zou ik ook mee mogen doen?
liefs tamara
Emuca
Emuca nov 29 '10
Iedereen mag mee Tamara. smile

Het lijkt me leuk om eens met jou te reizen, Mimosa... smile
Cialara
Cialara nov 29 '10
inderdaad iedereen mag smile

Ik vind het ook altijd leuk om te reizen, het is soort van verslavend winkLOL laugh

Maar op dit moment zit ik gewoon even te druk met veel dingen en dan is drie keer per week al veel.... laugh
Tinne
Tinne nov 29 '10
Ik denk dat Tamara bedoeld dat ze graag mee wil met jullie queeste..
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 29 '10
wat is queeste? laugh

Ik bedoelde het zielenreizen als jullie het weer gaan doen maar dan hoor ik wel wanneer jullie dat gaan doen.

liefs
Tinne
Tinne nov 29 '10
oh ok laughbegrepen!
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Dat klinkt heel goed.
Moet je veel examens doen? Succes ermee.
Emuca
Emuca nov 29 '10
Ik ben nu van mijn NaNo af, dus ik heb wel iets meer tijd smile
Emuca
Emuca nov 29 '10
National November Writing Month
bloempje
bloempje nov 30 '10
als jullie een zielenreisje gaan maken zou ik dan ook eens mee mogen? heb het zelf al eens geprobeerd maar weet niet hoe het zelf aan te pakken. en hoe ik moet beginnen.
ik zou het graag eens willen ervaren ook omdat ik zelf van vorige levens dingen herrinner ende effecten ervan terug zie bij mijn zoontje. begrip is dan toch een beetje de sleutel tot het heelworden. ik zou het heel fijn vinden als ik eens mee mag.

liefs Bloempje
Emuca
Emuca nov 30 '10
Gewoon aanspreken en ik/we nemen je een keertje mee. Alleen is waarschijnlijk moeilijker, omdat je niet altijd alles in een keer doorkrijgt. Samen kan je elkaar heel goed aanvullen.
Raida
Raida dec 9 '10
Hey ik ben nieuw hier,

Ik heb jaren geleden in groep eens een reis gemaakt, zoooo moooi, ik zal deze nooit vergeten, ook omdat het mijn eerste keer was waarschijnlijk ;-)

De vrouw waar ik in die tijd naartoe ging voor een chanelling is verhuisd en dus ben ik ze al jaren uit het oog verloren.

Ik ben dus op zoek naar een groepje om eens terug een reis mee te maken, want alleen weet ik niet goed of ik het kan, ik denk van wel maar dan ga ik weer twijfelen of ik het wel goed zie ( denk ik) dus moestten jullie eens een keer willen samenkomen, ga ik heel graag mee met jullie!!
Warme groetjes
Carrie
Cialara
Cialara dec 10 '10
Hoi Carrie, Welkom hier bij Merudi wink

Wij maken vaak reizen met kleine groepjes, meestal via msn. En ja hoor, je mag wel een keertje mee.

Goh ik geloof dat we hier wel een clubhuis kunnen bouwen, voor reizigers... lol laugh
Emuca
Emuca dec 10 '10
Boomhut! Boomhut!
Cialara
Cialara dec 10 '10
Wha ha ha, ja een boomhut als clubhuis laughnaast de cirkel der elementen in middenaarde Emmy???
Raida
Raida dec 10 '10
Via Msn, goh daar heb ik echt geen verstand van, denk zelfs niet dat ik weet hoe ik daaraan moet beginnen, ik heb eerder iemand nodig die men hand vasthoudt!!! hihi
Cialara
Cialara dec 10 '10
Oh geeft niets, we kunnen het ook hier doen via een pb (persoonlijk bericht) en die hand houden we wel vast hoor geen probleem.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420