Sinds ik op reis ben geweest met Tinne, heb ik altijd zin hahaha. Wilde eerst niet reageren omdat ik me niet op wil dringen, maar je bood het zo lief aan en mijn hart ging helemaal open, dus ik moest wel reageren.
als jullie een zielenreisje gaan maken zou ik dan ook eens mee mogen? heb het zelf al eens geprobeerd maar weet niet hoe het zelf aan te pakken. en hoe ik moet beginnen.
ik zou het graag eens willen ervaren ook omdat ik zelf van vorige levens dingen herrinner ende effecten ervan terug zie bij mijn zoontje. begrip is dan toch een beetje de sleutel tot het heelworden. ik zou het heel fijn vinden als ik eens mee mag.
Gewoon aanspreken en ik/we nemen je een keertje mee. Alleen is waarschijnlijk moeilijker, omdat je niet altijd alles in een keer doorkrijgt. Samen kan je elkaar heel goed aanvullen.
Ik heb jaren geleden in groep eens een reis gemaakt, zoooo moooi, ik zal deze nooit vergeten, ook omdat het mijn eerste keer was waarschijnlijk ;-)
De vrouw waar ik in die tijd naartoe ging voor een chanelling is verhuisd en dus ben ik ze al jaren uit het oog verloren.
Ik ben dus op zoek naar een groepje om eens terug een reis mee te maken, want alleen weet ik niet goed of ik het kan, ik denk van wel maar dan ga ik weer twijfelen of ik het wel goed zie ( denk ik) dus moestten jullie eens een keer willen samenkomen, ga ik heel graag mee met jullie!!
Warme groetjes
Carrie
Via Msn, goh daar heb ik echt geen verstand van, denk zelfs niet dat ik weet hoe ik daaraan moet beginnen, ik heb eerder iemand nodig die men hand vasthoudt!!! hihi