Loading...
nl

zielereizen

karda
karda nov 28 '10
Ik heb ook een keer een sessie gehad van Ken Page, dat was hart and soal healing. daar gebeurde ook heel veel met je.
Mimosa
Mimosa nov 28 '10
Hoewel ik het nog maar een keer heb mogen ervaren, voelde het voor mij heel erg als een healing. Ik heb mogen ervaren hoe het voelde om heel te zijn, een met mijn hogere zelf en heb daar veel van geleerd. Sinds die healingsreis, vallen er steeds meer stukjes op zijn plaats, zie ik steeds meer verbanden die ik voorheen niet zag.
Ik heb diverse keren geprobeerd om zelf zo'n reis te ondernemen, maar ben daar duidelijk nog niet klaar voor. Er gebeurde wel heel veel, ik voelde heel veel, maar mis het zicht, inzicht om het te plaatsen. Hoewel mijn ogen aan het open gaan zijn, letterlijk, zie ik nog maar een waas. Wat dat betreft voel ik letterlijk de sluier tussen mij en mijn hogere zelf.
In elk geval heeft het mij heel erg geholpen, nog steeds trouwens om me te herinneren wie ik ben en waarom ik juist nu op aarde ben. Wat ik zelf heel mooi vind, is dat ik ook steeds beter begin aan te voelen wanneer ik of mijn ego/denken sterker is.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Origineel bericht van: Groene heks
Heel worden is toch ook een soort van genezing?

Als je niet-heel als ziek beschouwd wel! Maar dat doe ik niet, hier is healen bedoeld als helen in de zin van één geheel worden!
admin
admin nov 28 '10
Nee niet ziek, maar niet compleet.
Dus voor mij zou het zijn dat als je weer heelt je ook een soort van geneest.
Emuca
Emuca nov 28 '10
Voor mij is het ook een stukje gemis invullen.... Mijn ziel zoekt daar plekken met de energie die ik op aarde missen moet. Maar ik reis ook niet altijd met een doel... Soms zit ik daar alleen maar uren lang in een boom. Gewoon omdat ik dan bij een boom ben. Zonder enig ander contact.
Tinne
Tinne nov 28 '10
Origineel bericht van: Groene heks
Nee niet ziek, maar niet compleet.
Dus voor mij zou het zijn dat als je weer heelt je ook een soort van geneest.

Als je je goed voelt bij het woordt genezen als je een healing hebt meegemaakt, dan is dat prima, hoor lieve Karin!
Tinne
Tinne nov 28 '10
Even wel een klein stukje tekst van een shamaan waar ik mezelf totaal in terug vind! Logisch daar ik in verscheidene levens shamaan(se) ben geweest en deze kennis en methode automatisch en natuurlijk toepas!

hij zegt :

" Er bestaat een groot verschil tussen genezen en helen. De gezondheidszorg houdt zich bezig met genezen. Wij zijn in de “business” van heling. We kennen allemaal voorbeelden van mensen die een operatie hebben ondergaan waarbij weefsel of een orgaan werd weggenomen, maar die niet zijn geheeld. Die nog steeds verkeren in dezelfde giftige relaties of dezelfde – geestelijke – ongezonde werkomgeving. Helen leidt meestal ook tot genezen. Genezen leidt slechts zelden tot helen. Helen speelt zich af op het niveau van de ziel. Genezers – westerse artsen – zeggen dat je een verhoogd risico op hartkwalen hebt als je (groot)ouders daarvan ook last hadden. Zij gaan uit van de biologie die leert dat we onze genen niet kunnen veranderen en dat verandering slechts geleidelijk over generaties geschiedt. De heling van de sjamanen speelt zich af binnen een generatie. De sjamaan gaat ervan uit dat iedereen zichzelf kan helen, dat we ons lichaam kunnen vernieuwen, dat we onze DNA-code kunnen hervormen. Ik heb kinderziekten gehad, die mijn ouders ook hadden en die mijn kinderen niet hebben gekregen, omdat ik in staat was het patroon te doorbreken. Sjamanistische geneeskunde is een heel ander – spiritueel – model dat op gespannen voet staat met de gangbare westerse geneeskunde.’Het komt ook voor dat sjamanen met hun cliënten een reis terug naar vorige levens maken om een stukje van de ziel terug te vinden dat verloren is gegaan in een verwonding in een vorig leven. Het terugvinden van de heelheid biedt een antwoord op een trauma. Villoldo: ‘Zulk zielenherstel kan in een paar sessies tot resultaten leiden waarvoor jaren psychotherapie nodig zijn. Als je de verloren energie terugbrengt, is dat veel effectiever dan als je slechts informatief inzicht verwerft.’"

bron: online communicatie voor intelligente optimisten,

Alberto Villoldo, sjamaan in een moderne wereld)
karda
karda nov 28 '10
Het lijkt me erg mooi om het eens te ervaren, als ik een keer mee mag dan hoor ik het wel.

liefs karda
Tinne
Tinne nov 28 '10
Volgens mij ga je het bij jezelf voelen, wanneer het moment het beste is! En mag je dat gerust aangeven.
Hier zijn heel zeker mensen die je dan willen meenemen op zo'n reis!
karda
karda nov 28 '10
dank je wel, dan geef ik het aan wanneer ik denk dat het moment het beste is.

liefs karda
Cialara
Cialara nov 28 '10
Ik zie het zielenreizen ook als een proces van groei en heel worden. Heel worden met de andere delen van het zelf in de andere dimensies.

Mijn reizen varieren van healings, tot ontdekkingen, tot openen van poorten of transformeren van energieën, tot het introduceren van anderen in deze vorm van 'reizen'...

Van alle reizen leer ik ontzettend veel. Er is niet één reis geweest waarvan ik niet iets heb geleerd! Daarnaast is het zo'n heerlijke ervaring om op deze wijze het contact te ervaren met ... eehhh eigenlijk Alles laugh
karda
karda nov 29 '10
Volgens mij ben ik er klaar voor, het lijkt me mooi om mee te maken, dus als er iemand bereid is als ze gaan reizen om mij mee te nemen dan hoor ik het graag.

liefs Karda
Cialara
Cialara nov 29 '10
Ik zou je graag meenemen op een reis, maar dan moet je even geduld hebben, want ik ben momenteel bezig met een queste die veel tijd van me vraagt. En het lijkt of momenteel alle zielsreizen die ik maak daar mee te maken hebben.

Deze queste duurt nu al ruim anderhalve week en er gaat zoveel in om, met allerlei spirits, aanwijzingen, symbolen enzovoort, dat het veel van mijn tijd opeist. De rest van mijn tijd heb ik momenteel daarnaast nodig om te begrijpen wat het allemaal betekent smile

Als dit een beetje voorbij is, krijg ik weer tijd voor anderen om mee te gaan. Soms is het niet anders.

Na afronding zal ik denk ook zeker wel samen met een aantal betrokkenen het verhaal over deze queste uit de doeken doen, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Cialara
Cialara nov 29 '10
Ik ook winknaar hoe het verder zal gaan in ieder geval... tot nu toe blijft het allemaal nog een beetje vaag. Er worden veel runes gevonden en boeken, en er schijnt een connectie tussen te zijn. Het is deels persoonlijk, deels een groeps gebeuren.

En er zijn vele spirituele meesters bij betrokken. Het is een prachtig gebeuren, maar de betekenis is voorals nog niet geheel duidelijk.
Tinne
Tinne nov 29 '10
Origineel bericht van: karda
Volgens mij ben ik er klaar voor, het lijkt me mooi om mee te maken, dus als er iemand bereid is als ze gaan reizen om mij mee te nemen dan hoor ik het graag.

liefs Karda

Ik stuur je even een Pb'tje! wink
karda
karda nov 29 '10
het heeft geen haast hoor, ik hoor het wel wanneer het kan.

liefs karda
karda
karda nov 29 '10
ok tinne, ik zie het in pb

liefs karda
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Ik ben ook zeer benieuwd. Ik volg het allemaal met grote interesse.
Emuca
Emuca nov 29 '10
Het is inderdaad een beetje vaag... hopelijk krijgen we snel een beetje duidelijkheid hea Zilveren Vleugel?

Op zich wil ik ook wel wat nieuwe mensen eens meenemen op reis.. smileVind het ook niet raar als je het bij allerlei mensen proberen wilt (want iedereen reist en voelt anders)
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Ik zou heel graag een keer meegaan.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie