Ik noem het ook geen zielereizen, normaliter! Ik heb deze naam overgenomen van anderen. Voor mij zijn het healings!
Dwz, bij mij staat de reis niet centraal, maar wel de healing die door heel het proces heen gaat!
Waarje beland in een dimensie is voor mij ook heel verschillend daardoor! De ziel(of de geest of iets anders) kan getrokken worden naar een donkerdere dimensie dan waar ie normaal is, omwille van het feit dat daar juist een deel van een healing zit! Dat de persoon weer terug doet groeien!
Soms gaan we naar een hogere veel lichtere dimensie, om aldaar een deel van zichzelf in wezen tegen te komen die in het licht leeft! Tenslotte van rekening is er maar een deel van onszelf hier op aarde.. dat mens is! En heel veel Delen van ons Totale Zelf zitten in verschillende dimensie's! Tenminste dat is mijn ervaring en ook al van anderen die met me meereizen! Om dit te doen..heb ik zelf heel veel werk te doen, naar mezelf toe, en reis ik zelf ook, en krijg ik eveneens healings. Soms met iemand erbij, maar meestal apart en alleen!
Witte maan bv, neemt graag nieuwe mensen mee die interesse hebben in het zielereizen,
Ik daarentegen werk anders. Mensen worden naar mij toegebracht, vie elkanders Gids.. en heeft steeds tot doel om hier op aarde het volle lichtwezen te worden die iedereen is!
Ik begeleid ze, in een totale overgave.. maar laat die mensen ook weer los, of tenminste ik heb die mensen ook weer los te laten! Wat niet altijd even simpel en makkelijk gaat!
in alle geval, ieders rede en werk is anders!