Loading...
nl

zielereizen

karda
karda nov 28 '10
Ik ben eigenlijk heel benieuwd over zielereizen.
Hoe gaat dat precies en waar kan je er meer informatie over vinden, of zijn er hier meerderen die aan zielereizen doen en er iets meer over kunnen vertellen.

Ben erg benieuwd er naar.

liefs karda
Delen:
Tinne
Tinne nov 28 '10
Lieve Karda, je vraagt het nu aan mij persoonlijk, omwille van m'n topic over atlantis, maar....
we zijn hier op Merudi met meerdere zielereizigers!
en ieder van ons heeft zijn speciale doeleinden, redenen, en waarschijnlijk ook een beetje anders in methode.
We zijn al gezamelijk op reis geweest, en sommige apart, of in kleinere groepjes.

Het is via de openheid naar lichtwezens en ontvankelijkheid wat ons brengt naar een bepaalde dimensie alwaar er zich iets afspeelt. afpeelt naar groei toe, healing, inzicht , wijsheid, opdrachten, enz.. enz.
karda
karda nov 28 '10
Lieve Tinne,

Dan ga ik het topic wat aanpassen wat algemener vragen.

liefs karda
Emuca
Emuca nov 28 '10
Ook elke zielenreiziger (wat een woord) heeft een eigen insteek om daar te komen. De een mediteert, dan ander visualiseert en weer een ander ziet het meteen.
Maar een geleide meditatie is het niet, want je wordt niet door een ander aangestuurd dan door jezelf.
admin
admin nov 28 '10
Ik ben de laatste weken niet meer mee geweest, maar ik ervaar het als er gewoon induiken, ik mediteer niet vooraf, wel heb ik mijn eigen ritueeltje, maar zoals Emmy het zegt je leidt jezelf.
Emuca
Emuca nov 28 '10
Het lijkt me wel weer leuk om weer een keertje met je te reizen Groene Heks. smile

Verder Karda, is het misschien goed voor je om het een keer te proberen. Er zijn een aantal mensen die het (relatief gezien) vaak doen en het ook prima vinden om een nieuw iemand mee te nemen. Als je wil, gewoon roepen. smile
karda
karda nov 28 '10
begrijp ik het nu goed, je gaat eigenlijk in meditatie en je wordt gestuurd, geleid door je ziel het gaat vanzelf.
karda
karda nov 28 '10
Witte maan, het lijkt me fijn om het te proberen zeg maar wanneer jullie het doen en wat ik dan moet doen

liefs karda
Emuca
Emuca nov 28 '10
Ikzelf ga niet in meditatie. Kan nog alles doen hier op aarde wat ik wil. Maar je maakt bewust contact met de 'ik' die in hogere dimensies zit.

Meestal reizen we 's avonds op MSN, Facebook of eventueel PM via het forum. Meestal spreken we elkaar dan aan als er een reis in het verschiet ligt, en dan haken we bij elkaar aan. En helpen degene die er even niet inkomen.
karda
karda nov 28 '10
Je maakt bewust contact met de ik die in hogere dimensies zit, bedoel je daar je hogere zelf mee?
diana279
diana279 nov 28 '10
ik zit dit alles even te lezen en heb toch nog de vraag wat is precies ZIELereizen.
voorbeeld; mijn buurvrouw is pas overleden en toen ik op bed lag heb ik een haar gezien niet zo als ze er uitzag maar alles is licht en ze hield het handje vast van een kleinzoon die vorig jaar overleden was. ze liepen van me vandaan. later die middag heb ik haar weer gezien ze kwam weer terug met een kleine baby in haar arm.
mijn vraag eigenlijk is dit niet ook een zielereis of heb ik dan gewoon (haha gewoon) contact met een engel gehad

liefs diana279
Emuca
Emuca nov 28 '10
Ja, je hogere zelf ja. Daarom is zielenreizen niet zoiets als een geleide meditiatie, uittreding of trancereis. smile

@Diana: wat je hebt meegemaakt is denk ik meer een verschijning. Jij was immers nog gewoon hier op aarde met je bewustzijn toen je haar zag. Met zielenreizen maak je contact met jou bewustzijn in een andere dimensie, en dan zal je zien dat je in een heel andere wereld bent.
karda
karda nov 28 '10
het lijkt me heel mooi op mee te maken, maar lukt het iedereen om contact te maken?
Emuca
Emuca nov 28 '10
Niet altijd, maar soms lukt het wel meteen. Geduld is dan het sleutelwoord smile
Tinne
Tinne nov 28 '10
Ik noem het ook geen zielereizen, normaliter! Ik heb deze naam overgenomen van anderen. Voor mij zijn het healings!
Dwz, bij mij staat de reis niet centraal, maar wel de healing die door heel het proces heen gaat!
Waarje beland in een dimensie is voor mij ook heel verschillend daardoor! De ziel(of de geest of iets anders) kan getrokken worden naar een donkerdere dimensie dan waar ie normaal is, omwille van het feit dat daar juist een deel van een healing zit! Dat de persoon weer terug doet groeien!
Soms gaan we naar een hogere veel lichtere dimensie, om aldaar een deel van zichzelf in wezen tegen te komen die in het licht leeft! Tenslotte van rekening is er maar een deel van onszelf hier op aarde.. dat mens is! En heel veel Delen van ons Totale Zelf zitten in verschillende dimensie's! Tenminste dat is mijn ervaring en ook al van anderen die met me meereizen! Om dit te doen..heb ik zelf heel veel werk te doen, naar mezelf toe, en reis ik zelf ook, en krijg ik eveneens healings. Soms met iemand erbij, maar meestal apart en alleen!
Witte maan bv, neemt graag nieuwe mensen mee die interesse hebben in het zielereizen,
Ik daarentegen werk anders. Mensen worden naar mij toegebracht, vie elkanders Gids.. en heeft steeds tot doel om hier op aarde het volle lichtwezen te worden die iedereen is!
Ik begeleid ze, in een totale overgave.. maar laat die mensen ook weer los, of tenminste ik heb die mensen ook weer los te laten! Wat niet altijd even simpel en makkelijk gaat!
in alle geval, ieders rede en werk is anders!
karda
karda nov 28 '10
witte maan, ervaar jij het ook als een healingreis?
Emuca
Emuca nov 28 '10
Niet altijd, soms wel. Maar ik zie het meer als reizen die je bepaalde dingen kunnen leren. Een eenheid te vormen met jezelf en anderen.
Tinne
Tinne nov 28 '10
even zeggen dat healing niet hetzelfde is als "genezen" he!
healen in de zin van Heel worden! Terug heel worden betekent één geheel, Eenzijn.. dus wat dat betreft zijn ik en Witte maan hier alvast in gelijklopend, maar wordt het door onze ratio anders benadert!
dwz.. dat de uitleg van wat het met je doet, in feite niet de hele lading dekt, alleen maar datgene wat je aan verklaring hebt!
Er gebeurt namelijk heel wat meer tijdens deze reizen/healings dan een mens te weten komt,laat staan ervaart op dat moment, en wat toch ofwel direct of na verloop van tijd zijn werking heeft!
Dan nog kan het zijn dat je het niet toeschrijft aan het healenreizen, of ga je het juist wel zien en passen verschillende puzzeltjes!
admin
admin nov 28 '10
Heel worden is toch ook een soort van genezing?
admin
admin nov 28 '10
Jaaaa Emmy, weer een keer samen op stap, de laatste weken was ik er echt niet voor in de stemming, te veel trammelant met kids, auto en hond.

Komt goed,

Kus
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy