Loading...
nl

Zou iemand deze foto kunnen lezen?

Spud
Spud nov 27 '10
Ik heb ontwikkelingsproblemen met haar en zou graag weten of hoe ik haar kan helpen omdat ze soms veel pijn heeft.
Wat verteld ze jullie?

No way! laat maar!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel nov 27 '10


Oke ik zie het al haha....ik zal de andere op slot zetten anders krijgen we 2 topics over hetzelfde.
Spud
Spud nov 27 '10
Ja dat dacht ik ook beschermengel. Kan je dat andere topic niet geheel verwijderen? Lijkt me namelijk minder verwarrend. En het is een dier. winkIk kan wel nieuwsgierig zijn naar anderen maar dat zou ik toch niet durven. Een foto van mijn overleden vriend hier op het forum zetten, ik durf mezelf niet eens hier op het forum te zetten dus dat zou wel heel erg zijn.
Maar er zal een tijd komen dat ik het wel durf! En dan ben ik heel benieuwd!

Tot nu nog een wishfull thinking.
Beschermengel
Beschermengel nov 27 '10


Hij is weg smile

Ik ben ook benieuwd Spud!
admin
admin nov 27 '10
Eerder topic verwijderd smile
Spud
Spud nov 27 '10
Laat eigenlijk maar! Als het grappig is dat iemand zijn neus niet meer wil laten zien, omdat iets gebeurt is of omdat de waarheid confronterend was. Mensen daar werkelijk de humor van inzien dan wil ik niet eens dat iemand de fotolezing doet van mijn papfles kind. Dan redden we het samen wel.
Valt me vies tegen dat ik dat topic las. Maar ben er ook blij mee.
Beschermengel
Beschermengel nov 27 '10


Wat bedoel je precies Spud?...welk topic?
Spud
Spud dec 9 '10
Hoi lieve mensen,

Beschermengel, geen flauw idee waar ik dat topic ineens vond of hoe ik er kwam. Maar ineens lezen dat mensen er wel de humor van inzien dat iemand wegblijft viel bij mij totaal verkeerd. Deja vu was dat waardoor ik misschien heftiger gereageerd heb dan noodzakelijk.

En mijn naieviteit, het denken hier een veilige kamer gevonden te hebben met zielsgenoten. Maar vergeten, dat er overal pipo´s rondhangen die genieten van andermans leedt. Sterker nog ervan genieten om iemand te kwetsen die al gekwetst is en dan heb ik het niet over mezelf. Ik ben niet gekwetst, mijn ogen zijn alleen open gegaan. En niks is veilig, ik heb mijn dingen toch maar op internet gezet. ;-)

Vida leeft nog steeds, we zijn nu aan het onderzoeken waar ze haar plotselinge heftige pijnen van heeft en of er iets aan te doen valt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki