Loading...
nl

Wie waren jullie?

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 27 '10
Hey,

Ik ben benieuwd of jullie wel eens terug zijn gegaan naar vorige levens.
Of dat jullie zelf herinneringen hebben gehad uit vorige levens.
Wie waren jullie?

Deel het hier!
Delen:
admin
admin nov 27 '10
Hoi Tamara,

Toen ik een jaar of 18 was, heb ik een paar "flashbacks" gehad van de Middeleeuwen. Ik was een ridder. Hetgeen ik toen heb gezien was een ridder gekleed in het wit en 1 in het zwart die een groot issue hadden wat een diepe impact had. De tijd toen was zo anders dat iets onoverkomelijk leek. Wat er precies daarna is gebeurd weet ik niet. Een ander "visioen" was dat ik trouwde met mijn liefde in kerk. Zij was gesluierd en ik was dolverliefd. Er werd een hele toespraak gehouden, en kreeg een scepter in mijn handen en werd met een zwaard - zoals ze iemand ridderen - op de schouders getikt. De kerk was enorm groot en kon hem van bovenaf zien.

En 1x was er een korte flashback over een vrouw uit de 18e eeuw.

Dit wat ik er ervaren heb!

Groetjes,
Bart
admin
admin nov 27 '10
Hoi,

Ik zie regelmatig vorige levens,dit is wat mezelf het meest heeft 'geraakt'
Ik was zoon van een bakkersgezin in Duitsland.Ik hab een kerkelijke opleiding gevolgd en werd ingewijd als priester.Ik hield me niet echt aan het celibaat en had een relatie met een weduwe.Toen de geestelijke leiders daar achter kwamen werd ik gefolterd,gecastreerd,bewusteloos en ingewikkeld in een zak een rivier ingegooid.
Die relatie is ook in dit leven teruggekomen(de weduwe) en waar hebben we elkaar voor de eerste maal ontmoet?Onder een kerktoren...Jammer genoeg niet blijven duren al zouden we over twee levens wel gelukkig getrouwd zijn.Ik zou een geestelijk geneeskundige zijn in Egypte,zij een docent.
Toeval of niet ook in dit leven heb ik bij een bakker gewerkt en heb ik 'angsten' om in open wateren te zwemmen.
Els
Emuca
Emuca nov 27 '10
Ik herinner me alleen dingen van de plaats waar mijn ziel was voordat deze op aarde kwam. smile
Cialara
Cialara nov 27 '10
Tjeeee.... ik heb zoveel levens teruggezien de laatste tijd... laugh

de eerste die ik terug zag was dat ik priesteres was in Atlantis en daar met mijn schelpen orakel op het strand de ondergang van Atlantis zag voorspeld. Mijn soulmate was daar een sterrenlezer en had het in de sterren gezien. We hebben elkaar getroost op het strand toen we beiden deze voorspelling hadden gekregen, waarna we het aan de anderen gingen vertellen...

Daarna heb ik nog vele levens teruggezien... ik ben echt van alles geweest, maar heel vaak in een soort van geestlijke rollen, monnik in tibet, priesteres in Delphi en in Athene, maar ook gewoon een dochter van een rijke man in Florence rond de 16e eeuw, en dochter van een graaf in noordwest Ierland, nomade in de woestijn ten tijde van Jezus, gedwongen danseres ergens in India, een noordamerikaans indiaan ten tijde van de trail of tears waar ik waarschijnlijk ook als kind ben gestorven, een leven in Avebury... ha haha, ik weet niet eens meer uit mijn hoofd alles wat ik heb gezien wink

De dingen die naar me toe kwamen, wat ik zag van vorige levens hadden altijd te maken met fases waar ik op dat moment in zat, het waren herinneringen die diepe indruk op mijn ziel hebben achtergelaten en waar nog veel 'karma' in zat. Dat ik er nu vaak een aantal zie betekent voor mij ook een soort van opruimen en schonen, waar ik heel blij en dankbaar voor ben.
admin
admin nov 27 '10
In ieder geval weet ik een paar levens vanuit herhinnering en een paar vanuit een vorig leven lezing, verder ben ik daar niet zo mee bezig.
Ook weet ik dit niet zeker omdat ik zo makkelijk dingen zie misschien is het niet van mezelf maar van anderen...dit kan ik nog niet goed onderscheiden.
Vind het eerlijk gezegd voor mezelf niet zo belangrijk.
Wat betreft de levens van Atlantis zag ik dat ik veel met planten werkte en met energie.
Een aura lezeres vertelde me ongeveer hetzelfde wat ik al had gezien, en zag dit als een rode draad naar dit leven toe, het had ook een connectie met een kind van mij vanuit een leven in de woestijn.
Ik was de persoon die het water op spoorde en vandaaruit een soort nomaden leider was mannelijk dus.
In een ander leven was ik ook man, en een ander leven een vrouw.
Ook herkende ik plaatsen in nederland vanuit vorig leven.
En ik heb heel sterk het vermoeden dat ik Jezus persoonlijk heb gekend, maar weet het niet zeker het voelt alleen wel zo.
Ook heb ik het gevoel dat ik bij de tweede wereldoorlog omgekomen ben en deze wonden nog moet helen in mijn ziel.
gast
gast nov 27 '10
Ik heb geen herinnering aan personen die ik zou zijn geweest, wel aan hoe het is als mensen in eenheid leven. Ik was daardoor ook heel erg teleur gesteld toen ik mij bewust werd dat de wereld nu niet zo is. (dit was toen ik een jaar of 6/7 was)
Emuca
Emuca nov 27 '10
Die teleurstelling moest ik vandaag ook weer eens meemaken.
admin
admin nov 27 '10
Ja dat is heel herkenbaar dat oergevoel
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 29 '10
Mooi om te lezen allemaal !

Hoe zagen jullie die vorige levens?
Ik bedoel, wanneer is dat zo gekomen?
Door regressie of is het spontaan zelf een keer gekomen? Hoe is dat gegaan en zagen jullie het in beelden of gingen jullie ook echt helemaal naar dat leven toe in een uittreding bijvoorbeeld?

Bij mij is het zo gegaan :
ik lag een keer in m'n bed paar jaar geleden en ik had het gevoel alsof ik een uittreding kreeg, ik zag ineens een beeld voor me van een soort oud dorpje, echt van vroeger. en ik zag een man voor me uit de pruikentijd, die zag ik ook de hele tijd.
En k hoorde allemaal mensen schreeuwen : Je bent het niet waard om te leven, je moet dood en dit en dat.
Die stemmen gingen helemaal door elkaar heen, en k probeerde me zelf 'wakker te maken' al was ik wel wakker maar ik kon me lichaam niet bewegen etc.

Ik heb nooit gedacht dat het iets was uit een vorig leven tot ik er met mijn moeder over aan het praten was, en toen kwamen we tot de conclusie dat het uit een vorig leven was, toen heb ik ook een regressie naar dat leven gedaan met toen die tijd mijn therapeut.
En er zijn een aantal dingen wel duidelijker geworden.
Ik mocht niet leven omdat ik in hun ogen een heks was, terwijl ik die mensen wel hielp met mijn kruiden, maar zodra er andere mensen van hun bijkwamen dan konden ze me ineens niet, en keken ze me allemaal boos en raar aan. Toen ben ik ook door hun 'doodgemaakt' omdat ik in de fik werd gestoken.
Ik vertel het nu allemaal in het kort, maar het duurde best lang die regressie.
IK voelde me heel erg bevrijd toen ik eenmaal uit mijn lichaam trad toen hun mij in de fik stoken, ik was zo blij dat ik eindelijk weg mocht daar.
Ik zag wel echt alle beelden voor me.
Maar het verklaart ook heel veel dingen voor me uit mijn huidige leven. Ik begrijp nu wat beter waar het vandaan komt.

Die man die ik zag uit de pruikentijd, dat blijkt mijn gids te zijn, daar ben ik dit jaar pas achter gekomen. Voorheen dacht ik altijd dat hij bij 1 van die mensen hoorde die mij uitschold, maar het blijkt mijn gids te zijn.

Ook heb ik nog andere delen gezien uit vorige levens, ook nog 1 over sjamanen.
Ik woonde in een dorpje , en er was ook nog een dorp met sjamanen, in mijn eigen dorp voelde ik mij niet thuis en ik was toen ook bezig met spirituele dingen maar dat mocht in hun ogen niet en ik was weer raar.
dus ik ging elke x naar dat dorp bij de sjamanen. en daar werd ik vriendelijk ontvangen en hun hielpen mij.

verder heb ik zelf niet echt vorige levens gezien nog, wel een aantal vermoedens ook o.a over verdrinking uit een vorig leven, maar misschien dat ik daar nog een keer naartoe ga bij mijn therapeut.
Tinne
Tinne nov 29 '10
Ik zal jullie een leven vertellen

Een leven dat niet zo heel lang geleden is, en dat ik ook meeneem in m'n persoonlijkheid, en manier van zijn in het leven!

Ik was Yanez Vicente Pinzon!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vicente_Y%C3%A1%C3%B1ez_Pinz%C3%B3n


Emuca
Emuca nov 29 '10
Ik heb ook andermans levens gezien d.m.v. zielenreizen of naar het kijken naar hun ziel. smile
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Ik heb flarden van vorige levens meegekregen. Eentje, waarin ik slavin was redelijk uitgebreid, de rest in flarden. Soms moeilijk te bevatten en voor mijn ego moeilijk te geloven. smileWant wie ben ik nou eenmaal.... Maar toch weet ik diep van binnen dat het klopt.
De dingen die ik nu weet, hebben me in elk geval verder geholpen, hebben het een en ander verklaard. Meer zou ik graag willen weten, maar inmiddels weet ik ook dat het komt als het tijd en nodig is.
willow
willow dec 2 '10
ik herinnerde mij zeer spontaan tijdens het lezen van een boek , en in dat boek werden er vragen gesteld en het eerste gedacht moest als het juiste beschouwen .
en bij de laatste vraag " leefde je met je gids in een huis, grot, enz" en plots stond ik voor een bakstene rijwoning, het 2 de huis was van mij ... en de weg was een verharde zandweg.
ik wist dat ik in Ierland stond , rond de periode 18e .
ik stond naast mijn "eigen" en ik zag zelfs wat voor kleren ik aanhad.

een andere herinnering ( vroege middeleeuwen)heb ik gekregen via een zeer heldere droom ... ik was een man , donker haar en onverzorgde baard die op het punt stond om opgehangen te worden.
ik schreeuwde de massa nog iets lelijk toe voor het licht uitging.

een ander herinnering was ik een vrouw , een heks en ik liep met een massa stilzwijgend mee in een bos waar een open plek was en waar heksen opgegangen werden .
ik was daar getuigen van dat mij vriendin een koord rond haar nek had en ze keek mij aan ... en keek zeer boos met haar ogen omdat ik niks deed om haar te helpen .
je zag in haar blik dat ze zei "dit vergeef ik je nooit meer !"
maar dat durfde ik niet, bang voor het zelfde lot te ondergaan.

en ik herken nu de ziel van mijn vriendin als de zelfde die ik toen niet geholpen had .
en het heeft zijn sporen nu nog steeds nagelaten .
ik zal er altijd zijn voor mijn vriendin maar ze heeft mij laten vallen omdat ik in een bepaalde periode in ons leven haar niet kon helpen of steunen .
groetjes
Eruan
Eruan dec 4 '10
Origineel bericht van: Tinne
Ik zal jullie een leven vertellen

Een leven dat niet zo heel lang geleden is, en dat ik ook meeneem in m'n persoonlijkheid, en manier van zijn in het leven!

Ik was Yanez Vicente Pinzon!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vicente_Y%C3%A1%C3%B1ez_Pinz%C3%B3n




Tinne zou ik misschien een stomme vraag mogen stellen? Op wikipedia staat dat ze niet weten hoe hij gestorven is, maar kan jij je dan wel herinneren hoe je gestorven bent? Sorry als je het een onbeleefde vraag vindt, maar ik vroeg het me toch echt af omdat het er zo bij staat daar op de wiki. winkWel heel bijzonder dat je je herinnert dat je hem was/ of eigenlijk nog steeds een soort van bent.
Tinne
Tinne dec 5 '10
hoe ik het voel, ik laat hem even via mij aan het woord :
Eerst is er een soort strijd geweest met m'n Broer van toen!
Hij was meer begaan met rijkdom vergaren, goud.. juwelen...handel drijven..
Men vergeleek mij met hem, maar zo ben ik niet, in tegendeel,
M'n hart gaat uit naar het ontdekken. Ik geef me over aan de roep om te ontdekken..
Dus liet ik hem, na die strijd los, met een degelijke pijn in m'n hart, en een gemis aan zijn kennis en zijn voortvarendheid.
Vrienden zijn er, en op de juiste plaats in m'n leven is dat een zegen! dat is mijn ervaring. Ik heb het genoegen altijd goeie vrienden naast me te hebben, die hun kwaliteiten mee konden delen in het geheel van wat ik doe!
In dit alles is God aanwezig!..
M'n schip heeft een sloep, niet genoeg voor alle manschappen!
Ze lekte tijdens een grote storm en dit kon niet meer verholpen worden, dus moest ik kiezen wie er in de sloep mocht en wie niet!
Dat was een zeer moeilijke keuze! Ik heb gekozen vanuit een bepaalde basis. die niet in dank is afgenomen! Maar die wel vanuit het hart was gemaakt!.. Anders zou k mezelf er toe bij gerekend hebben!
Het schip is gezonken, samen met mij..
Eruan
Eruan dec 8 '10
Dat is wel heel bijzonder Tinne! Interessant om te weten waar je eigenlijk vandaan komt wat je werkelijke roots zijn en hoe dat doorwerkt in je leven. smile

Ik ben benieuwd of ik er ooit achter zal komen wie ik was. tongueDe verschrikkelijke bedelaar of zo iets wink
Djaka
Djaka dec 9 '10
ik heb tot nu toe nog geen flashback gehad van een vorig bestaan. maar zo als het er nu toe aan gaat in dit bestaan weet ik niet of ik in een ander leven de herrineringen van dit bestaan de moeite zouden zijn om mee te pakken naar het volgende bestaan...
karda
karda dec 9 '10
Hoi Djake,
We zijn naar de aarde gekomen om te leren ervaringen op te doen, de aarde is een leerschool, je zou het ook anders kunnen zien, er zijn nare ervaringen die je mee maakt in je aardse bestaan, vaak wordt een mens gesterkt in zijn eigen kracht, sommige dingen zou je niet meer zo doen dat mag je bent mens, maar er zijn ook nog zoveel mooie dingen de kleine dingen in het leven waar je van kan genieten, de mooie natuur, de dieren, soms lijkt het alsof je misschien alleen op de wereld bent, maar in jou zit een goddelijke vonk,je bestaan op zich is al een wonder, je bent een uniek persoon, met eigen kwaliteiten, je kan een licht zijn voor andere mensen, dus ik denk elk leven heeft uitdagingen, jij bent de schepper van je eigen leven, doe je wel eens aan affirmaties? hoe meer positieve gedachten je uitstraalt, des te positiever wordt de wereld om je heen, je gaat dan de wereld met heel andere ogen bekijken.
liefs karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki