Tjeeee.... ik heb zoveel levens teruggezien de laatste tijd...
de eerste die ik terug zag was dat ik priesteres was in Atlantis en daar met mijn schelpen orakel op het strand de ondergang van Atlantis zag voorspeld. Mijn soulmate was daar een sterrenlezer en had het in de sterren gezien. We hebben elkaar getroost op het strand toen we beiden deze voorspelling hadden gekregen, waarna we het aan de anderen gingen vertellen...
Daarna heb ik nog vele levens teruggezien... ik ben echt van alles geweest, maar heel vaak in een soort van geestlijke rollen, monnik in tibet, priesteres in Delphi en in Athene, maar ook gewoon een dochter van een rijke man in Florence rond de 16e eeuw, en dochter van een graaf in noordwest Ierland, nomade in de woestijn ten tijde van Jezus, gedwongen danseres ergens in India, een noordamerikaans indiaan ten tijde van de trail of tears waar ik waarschijnlijk ook als kind ben gestorven, een leven in Avebury... ha haha, ik weet niet eens meer uit mijn hoofd alles wat ik heb gezien
De dingen die naar me toe kwamen, wat ik zag van vorige levens hadden altijd te maken met fases waar ik op dat moment in zat, het waren herinneringen die diepe indruk op mijn ziel hebben achtergelaten en waar nog veel 'karma' in zat. Dat ik er nu vaak een aantal zie betekent voor mij ook een soort van opruimen en schonen, waar ik heel blij en dankbaar voor ben.