Na mijn ervaring met het fotolezen van Tony ben ik een beetje huiverig geworden. Toch wil ik vragen of ik foto's mag plaatsen van mijn twee jongste kinderen, of loop ik het risico dat ik deze ook niet mag laten lezen? Eerlijk is eerlijk, ik bespreek geen paranormale dingen met mijn kinderen al werd dat wel gesuggereerd helaas. Ik snap dat jonge kinderen hier veel moeite mee kunnen hebben{heb dit zelf op jonge leeftijd mogen ervaren}Ik vraag hierom omdat ik ze zo graag verder wil helpen, ik wil ze zo graag beter begrijpen.
Er zijn hier eerder foto's van jonge kinderen geplaatst en die werden wel gelezen. Begrijp me goed, dit is geen verwijt hoor maar snappen doe ik het niet helemaal. Het laten lezen doe ik in eerste instantie voor mezelf, maar niet vanuit egoisme of omdat ik wil laten zien dat mijn kids zo super zijn, meer omdat ik zeker wil zijn dat ik geen "dingen"mis.
Deze zieltjes zijn niet voor niets bij mij gekomen, ze hebben mij gekozen met al mijn goede en slechte kanten en ik voel heel sterk dat ik hele aparte kinderen heb die zonder het juiste begrip makkelijk verkeerd begrepen kunnen worden.
Mijn twee oudste jongens zijn autistisch{volgens deskundigen} en nu zou mijn derde{een dochter} adhd hebben en de jongste wordt ook al als autistisch gezien. Ik wil geen stickers meer op mijn kinderen, helaas gebeurt dit toch.
Mijn grootste angst is dat mijn kinderen hierdoor later gaan denken dat er iets "mis"is met ze, terwijl ze juist zo bijzonder zijn.
Dus ik doe {misschien tegen beter weten in} nog maar een poging.
Links is Jessy, midden is Thom, rechts is Tony{ die niet gelezen kan worden helaas}.
Liefs,
Karin {die nu bang is weer op haar gezicht te gaan }