Loading...
nl

Serge: Wie wil er mijn foto lezen?

JPM
JPM jun 3 '07
Hoi iedereen

Ik ben hier nieuw op deze site, en begin hier na een beetje rond te kijken en heel wat te lezen mijn draai te vinden.

Dit onderdeel spreekt mij erg aan, vooral het feit dat men het fotolezen kan leren.

Nu had ik gehoopt dat er iemand mijn foto zou kunnen/willen lezen. En uiteraard had ik die persoon/personen graag feedback gegeven hebben na de interpretatie.

Alvast bedankt!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1023

En op deze foto sta ik scherper maar serieuzer!
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1024
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Hoi Serge,

Deze was nog niet gelezen zie ik, dus ik ga maar weer een poginkje wagen. Ik hoor graag wat je ervan vindt en hij is uiteraard onder voorbehoud.

Je bent een onderzoeker. Je zoekt graag de dingen uit voordat je er iets mee gaat doen. Je bent wel praktisch ingericht, dus geen saaie theorie voor jou, maar gewoon er direct mee aan de slag.

Je leert snel, en pikt de dingen makkelijk op.

Je hebt een goed ontwikkeld gevoel. Je bent intuitief en luisterd er ook altijd naar. Je weet gewoon dat jouw gevoel klopt en niet liegt.

Mensen inschatten kan je ook heel goed. Je hebt snel door of er tegen je gelogen wordt, ofdat er iets scheelt bij mensen.

Je zou wel iets minder makkelijk mogen zijn. Wat dat betreft heb je iets meer uitdagingen in je leven nodig, zodat je ze ook gaat opzoeken. Ik heb het idee dat je soms iets te makkelijk uitdagingen uit de weg gaat.

Je bent gezellig en grappig. Je kan droog uit de hoek komen en dat is iets waar vrouwen bij jou nog wel eens op vallen.

Veel mensen vinden het prettig om hun problemen aan jou te vertellen. Je hebt een open houding naar mensen toe, waardoor ze dit snel bij je doen.

Ok, meer krijg ik op dit moment nog niet door. Ik hoor wel of het een beetje klopt.

Groeten Julien.
JPM
JPM jun 7 '07
Bedankt Nims

Evaluatie:

Je bent een onderzoeker. Je zoekt graag de dingen uit voordat je er iets mee gaat doen. Je bent wel praktisch ingericht, dus geen saaie theorie voor jou, maar gewoon er direct mee aan de slag.

Dat zit er raak op

Je leert snel, en pikt de dingen makkelijk op.

Dat zal wellicht grotendeels waar zijn, al heb ik de afgelopen jaren niet de juist ingesteldheid gehad naar het aanleren van iets.

Je hebt een goed ontwikkeld gevoel. Je bent intuitief en luisterd er ook altijd naar. Je weet gewoon dat jouw gevoel klopt en niet liegt.

Mensen inschatten kan je ook heel goed. Je hebt snel door of er tegen je gelogen wordt, ofdat er iets scheelt bij mensen.

Dit is ook helemaal waar, al durf ik bij momenten te goedgelovig te zijn.

Je zou wel iets minder makkelijk mogen zijn. Wat dat betreft heb je iets meer uitdagingen in je leven nodig, zodat je ze ook gaat opzoeken. Ik heb het idee dat je soms iets te makkelijk uitdagingen uit de weg gaat.

Hiervan sta ik paf! Ik zoek wel uitdagingen, één ervan is al best concreet en is ook groots. Maar dat van uit de weg te gaan zou best wel eens mogelijk kunnen zijn - daarvoor moet ik even reflecteren

Je bent gezellig en grappig. Je kan droog uit de hoek komen en dat is iets waar vrouwen bij jou nog wel eens op vallen.

Heb ik nog gehoord

Veel mensen vinden het prettig om hun problemen aan jou te vertellen. Je hebt een open houding naar mensen toe, waardoor ze dit snel bij je doen.

En met daarmee heb jij mij helemaal correct ingeschat. Je hebt echt een ferm talent Nims!

Kun je me alleen nog eens duidelijk maken of ik toevallig geen indigo ben? (ik denk van niet, maar ach, let's try ;))

Wat zijn trouwens de 'vereisten' om een indigo te zijn? (of blijft het enkel bij het kleur en dus de ervaringsgraad van de ziel?)

Kun je mijn kleur ook vertellen?

Van wie krijg je feitelijk toestemming om een persoon te mogen screenen? Die persoon zijn engelbewaarder of van die persoon zelf?

Groetjes en hartelijk dank Nims

Serge

ps: grappig dat men het niet aanvoelt dat men jou aan het 'screenen' is
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Hi Serge,

Bedankt voor je open antwoord :). Altijd leuk om te merken dat het zo goed klopt. Ik denk niet dat je een indigo bent, maar ik weet dat niet zeker. Eerlijk gezegd heb ik je niet kunnen inschatten op wat je wel bent. Soms pik ik ze er zo uit, maar bij jou niet. Misschien ben je wel een pleiadische (als je het zo schrijft) mens, maar ik moet bekennen dat ik hier niets vanaf weet.
Er zijn trouwens geen verreisten om een indigo te zijn. Het is gewoon iets dat je bent, en waarin je de eigenschappen, kwalen, voordelen en nadelen hebt. Je kan dus ook niet wisselen, en bedenken ik ben morgen maar even een kristal mens en overmorgen een indigo. Zo werkt het niet.

Jouw kleur? Wat bedoel je ermee? Als ik nu iets zou verzinnen krijg ik groen door. Geen idee wat je daarmee moet :).

Je laatste vraag is interessant. Toestemming heb ik niet nodig om iemand te lezen. Ik lees ze gewoon. Ik heb ook nooit gemerkt dat ik iemand niet kon lezen. Ik kan alleen niet lezen als ik er niet voor in de stemming ben, maar dan kan ik dus niemand lezen. Als ik wel in de stemming ben, kan ik iedereen lezen. En dat je het niet aanvoelt komt omdat ik ook niets stuur naar je. Ik interpreteer alleen maar wat je uitstuurt.
JPM
JPM jun 8 '07
Wel ik dacht met dat je van iemand kunt weten dat het een indigo is (een soort van paars), dat je dus bij foto's de kleur van de ziel achter de persoon kon zien.

In mijn geval is dat een roze. Ik weet ook dat de kleuren de ervaringsgraad van je ziel aanduiden.

En groen zou nog niet zo zwaar dernaast zitten, we moeten namelijk zondag naar de stembussen ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Ik zie nooit kleuren bij foto's. De term indigo is afkomstig van de aura. Die schijnt een indigo kleur te hebben. Ik heb echter nog nooit iemand gesproken / gehoord die dit daadwerkelijk echt gezien heeft. Ik geloof er ook eigenlijk niet echt in dat iemand een kleur heeft.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki