Loading...
nl

Mijn dromen

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 26 '10
Hoihoi,

ik heb dit een tijd geleden gedroomd, wat denken jullie wat het betekent?


Voor m'n droom, toen ik dus nog wakker was :
Ik lag in m'n bed met m'n vriend en heel mijn kamer werd weer paars, ik zag weer van alles in de energie en ik vond het heel mooi.
Ik vroeg toen in mezelf, ik zou wel eens mijn gids willen zien.. Maar meteen dacht ik , ja maar als ik mijn gids kan zien zie ik dalijk ook enge entiteiten dus ik ging maar proberen te slapen.

Mijn droom :
ik droomde dat ik het zelfde in m'n bed lag als hoe ik echt erin lag, en m'n vriend was er even niet meer ( die lag in het echt naast me), maar m'n moeder was er inplaats van hem.
Ik keek naar buiten via m'n raam, en ineens was de lucht felblauw(in het echt donker), met een zonnetje, en er waren heel veel wolken.
Die wolken gingen echt supersnel, ik kwam weer in een soort trance, en ik zei tege m'n moeder , ZOO kijk hoe moooooi die lucht is, kijk hoe snel die wolken gaan , en m'n moeder zei. Tam. ik zie helemaal niks, ik zie dat niet! Maar ik bleef in een soort trance, wat voor mij hartstikke mooi voelde.
Maar m'n moeder belde mijn therapeut (energetisch therapeut), en toen stond die ook meteen op de stoep, Hij zei tegen mij dat dat negatieve entiteiten waren die mij dit lieten zien! maar ik vond het juist heel mooi, maar mn moeder en hij bleven bij hun standpunt.
Toen gebeurde er nog wat dingetjes, en toen was het zeg maar zo, dat ik bezeten was
Ik ging heel raar dansen en ik had een hele waas voor m'n ogen (zoals blinden).
En de sfeer werd echt super eng en alles ging snel in m'n droom, de muziek, hoe ik deed, alles wat ik zag, het ging echt supersnel, en dus schrok ik 'wakker' in het zweet. Ik vind die dromen over dat ik bezeten ben echt eng gewoon, heb dat wel vaker gehad.

ik heb wel een idee wat het zou kunnen betekenen maar ben benieuwd wat jullie denken.

Na die droom, ging ik in mijn moeders bed liggen, en weer zag ik allemaal paars.
Ik stond op het punt om in slaap te vallen, maar ik was nog wel wakker, alleen m'n denken was uitgeschakeld.
Ik kreeg voor de 1e keer contact met mijn gids, via telepathie.
Ik hoorde ineens een stem in m'n hoofd, een hele warme bekende vrouwenstem.
En ik kon vragen aan haar stellen, en ik kreeg meteen antwoord terug.
Ook had ze mij nog 3 belangrijke punten verteld, alleen omdat ik erna in slaap viel, ben ik die punten vergeten, al weet ik wel dat ik ze van binnen wel begrepen heb.
Ik vond dit een hele mooie ervaring! en hoop dat het nog vaker mag komen.

liefs.
Delen:
Eruan
Eruan dec 1 '10
zou het misschien kunnen zijn dat juist de angst ervoor deze droom veroorzaakt? Dat je eigenlijk mooie ervaringen 'mis' kan lopen door de angst voor entiteiten?
Daarbij kan het ook zijn dat alles is zoals je het zelf ziet, jij vond het fijn, maar buitensstaanders zeiden dat je bezeten was en je werd in eens ook bezeten. Je zou dus denken dat als je ziet hoe de wereld is dat de wereld dan ook is wat jij ziet dat hij is, en dat je je moet laten leiden door je eigen gevoel.

Ik denk dat het heel geruststellend is dat je na je droom je gids hebt gesproken. Het kan zijn dat wanneer je je angsten loslaat makkelijker in contact kan komen met haar.

(Geen idee of dit zo is, maar zoiets zou in ieder geval wel kunnen)
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 1 '10
Hoi Eruanna,

Ik denk dit zelf ook indd.
dat mijn eigen angst die er altijd bij komt kijken over het spirituele deze droom veroorzaakt.
Als er eigenlijk niks engs aan de hand is, dat er toch iets in mij zegt dat het eng is.
en dat ik daarna mijn gids heb mogen spreken, dat bevestigt het eigenlijk allemaal inderdaad, dat ik helemaal niet angstig hoef te zijn!.

Dankje!

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki