Loading...
nl

warmte voelen

Rie
Rie nov 26 '10
Wat kan het zijn dat je opeens warmte langs je heen voelt kan dit betekenen dat een dierbare langs komt?
Delen:
Iverinn
Iverinn nov 26 '10
Wat ik me afvraag is waar je exact de warmte gevoelt hebt. Het kan namelijk kverschillende dingen betekenen.
langs je lichaam of een stuk van je lichaam verwijderd?

Het kan zo zijn dat je gewoon goed geaard bent en je daardoor warme energie kreeg. of het is iets wat daar aanwezig was en langs jou heen ging.

Wat je zegt zou misschien kunnen, maar zou je iets specifiekere informatie kunnen geven?
Wat voelde je exact en waar?
Rie
Rie nov 26 '10
Ik voelde langs mijn gehele lichaam warmte en een soort omhelsing van een warme deken.

het voelde of er iemand was die me pakte en stevig tegen zich aan drukte met al die warmte werd ik blij.

Deed me goed ik gloeide ook helemaal en voelde geborgen en vol overtuiging was ik gaan zitten en liet het met me gebeuren.
Iverinn
Iverinn nov 26 '10
Wow, dat is echt een hele unieke ervaring!

De ervaring die ik hiermee heb is dat het afkomstig kan zijn van een dierbare inderdaad, iemand die heel sterk aan je gedacht heeft en zonder het door te hebben zich jou letterlijk met hart en ziel te hebben omhelst.
Rie
Rie nov 26 '10
ja zie je wel dacht ik al.

denk dat het mijn vader is die me heeft omhelst en liefevol heeft geknuffeld kan niet anders zijn mooi he?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki